nouseg mot weer zo gaan ;squote:Op woensdag 15 juni 2011 00:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ga wel weg hoor als je mooi weer wilt ;s xd (h)
ja had een keer deze gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:52 schreef UnitedStates het volgende:
Gerard, ben je ook van plan om ooit shirts te laten bedrukken die abonnees dan kunnen kopen?
Prachtig dit, meteen opgeslagen en gebruikt als bureaubladachtergrond als een eckte fanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ja had een keer deze gemaakt
<a href="http://imgur.com/5OIXw" title="Hosted by imgur.com">http://imgur.com/5OIXw.jpg</a>
die vond ik mooi dus ik heb mijn zelf erin gemaakt maar ik kan nog niet zo goed photo soppen
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppenquote:
nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppen
Maar, leuk gedaan hoor.
bedankt kun je mij ook met een mooie vrouw maken voor mijn achter grond van computer ik heb als beeldscherm groote 1440 keer 900 (1440x900)quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppen
Maar, leuk gedaan hoor.
Samen met een mooie vrouw?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef gerard223 het volgende:
[..]
bedankt kun je mij ook met een mooie vrouw maken voor mijn achter grond van computer ik heb als beeldscherm groote 1440 keer 900 (1440x900)
dat moet ik even kijken hoe het moet maar ik doe mijn best met hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Samen met een mooie vrouw?
Shit, nou krijg ik nog opdrachten ook
Als jij zorgt dat je mij een foto stuurt via fok. dus in mijn inbox op fok.
Dan moet het wel lukken
Ik vraag het me ook af. Maar we weten het pas als er echt een FOK! filmpje is gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef schommelstoel het volgende:
Ik krijg toch een kloongehalte gevoel...
Het is dan wel een verdomd goede kloonquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef schommelstoel het volgende:
Ik krijg toch een kloongehalte gevoel...
Tim-elzinga was anders ook een geniale kloon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het is dan wel een verdomd goede kloon
EIGENLIJK HETZELFDE, MORGEN WEER SCHOOL, EN JIJ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef TWP het volgende:
[..]
GAAT WEL KAN BETER MAAR NIKS TE KLAGEN MET JOU
Doe waar je goed in bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef vaasinbloem het volgende:
ik weet niet waar jullie het over hebben maa rik bagger maar ff mee
WELKOMquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef vaasinbloem het volgende:
ik weet niet waar jullie het over hebben maa rik bagger maar ff mee
Nee, 'leren' voor tentamensquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
EIGENLIJK HETZELFDE, MORGEN WEER SCHOOL, EN JIJ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |