Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb na lang wikken en wegen me aangemeld!
Eerste keuring al gehad en goedgekeurd! Oproepkaart al binnen en mocht vanaf afgelopen maandag doneren. En wat denk je? De griep! Ik moet 2 weken klachtenvrij zijn en dat gaat niet lukken. Uitgesteld dus.
Ik baalde wel zeg! Ik kreeg de oproep wel heel snel. Ongeveer 3,5 week na de keuring en bloedafname. Viel me reuze mee!
Welkom!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Eerste keuring al gehad en goedgekeurd! Oproepkaart al binnen en mocht vanaf afgelopen maandag doneren. En wat denk je? De griep! Ik moet 2 weken klachtenvrij zijn en dat gaat niet lukken. Uitgesteld dus.
Ik baalde wel zeg! Ik kreeg de oproep wel heel snel. Ongeveer 3,5 week na de keuring en bloedafname. Viel me reuze mee!
Dat is vervelend, ja ze zijn snel bij Sanquin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb in totaal zo'n 40 keer bloed gegeven, waarvan circa 30 plasmadonaties. Ik denk dat ik in totaal twee drie keer heb afgezegd, twee keer om gezondheidsredenen en één keer om een andere reden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef Karstman het volgende:
Sinds ik plasma geef (al 2 keer gedaan) heb ik de derde afspraaknu al 3 keer moeten verzetten, 1 keer werk, 1 keer voelde ik me niet lekker en nu weer omdat ik niet 2 weken klachtenvrij ben op moment van de afspraak. Ik voel me daar best lullig over. Hoe heeft de rest van de plasmagevers dat, moeten jullie ook veel afzeggen?
Da's 3quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
Ik denk dat ik in totaal twee keer heb afgezegd, twee keer om gezondheidsredenen en één keer om een andere reden.
Komt door de jetlag.quote:
Ja, want Sanquin doet altijd haar uiterste best om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, aldus de briefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vandaag een pasje van Sanquin ontvangen, wat is het nut van dat ding? Nou moet ik dus mijn legitimatie, pasje en oproepkaart mee gaan nemen?
Meenemen kan altijd, mijn ervaring is dat ze er nooit naar vragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vandaag een pasje van Sanquin ontvangen, wat is het nut van dat ding? Nou moet ik dus mijn legitimatie, pasje en oproepkaart mee gaan nemen?
Fijn hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, want Sanquin doet altijd haar uiterste best om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, aldus de brief
Als ze het mij nou echt makkelijk zouden maken, stuur dan leuk een mailtje met een berichtje met "hoi mevrouw Eend, u mag weer doneren tussen morgen en over 2 weken" en bij de bloedbank *bliep* je pasje laten scannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, want Sanquin doet altijd haar uiterste best om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, aldus de brief
Mn laatste donatie is alweer bijna 4 maanden geleden dus ik denk dat dat bloed nu wel gebruikt is. Zal nog wel even duren voordat ik weer een oproep krijg, op dat overzicht is mijn bloedgroep net uit de blauwe zonequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef the85mc het volgende:
Toen ik die brief kreeg van sanquin schrok ik in eerste instantie. Waarom krijg je een brief van sanquin? Ik dacht dat ik een of andere ziekte had, blijkt het een pasje te zijn.
Op welk overzicht kun je dat zien? Ik heb daar hier al vaker mensen over horen praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ze het mij nou echt makkelijk zouden maken, stuur dan leuk een mailtje met een berichtje met "hoi mevrouw Eend, u mag weer doneren tussen morgen en over 2 weken" en bij de bloedbank *bliep* je pasje laten scannen.
[..]
Mn laatste donatie is alweer bijna 4 maanden geleden dus ik denk dat dat bloed nu wel gebruikt is. Zal nog wel even duren voordat ik weer een oproep krijg, op dat overzicht is mijn bloedgroep net uit de blauwe zone![]()
Evenementen... juist jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog gemaild naar sanquin dat ik het nut van dat pasje niet inzag, en het nogal zonde van het geld vond en dat het veel beter aan andere zaken kan worden besteed. Hun verklaring was dat het pasje bedoeld is om het makkelijker te maken (terwijl ik ze al wees op het feit dat je alsnog je oproepkaart + legitimatie mee moet, dus het alleen maar extra is) en het pasje ook is om aan evenementen mee te doen van sanquin.
http://www.sanquin.nl/San(...)ten-Bij-Sanquin.htmlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op welk overzicht kun je dat zien? Ik heb daar hier al vaker mensen over horen praten.
Hier net zo, een kennis van mij werkt toevallig als vrijwilliger in de koffiehoek en was de vorige keer ook wel duidelijk dat hij het niet zo eens was met de "bezuinigingen" als in weinig koeken neerleggen. Lagen ineens hele volle borden met genoeg keuzequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Evenementen... juist ja
Leuk bedacht, maar zoals jij zegt hadden ze die kosten beter ergens anders aan kunnen besteden. Hier in Enschede is het helemaal sneu. De vrijwilligers (die o.a. de koffiehoek verzorgen) krijgen geen bloemetje meer als ze jarig zijn en de soep mag niet meer gedronken worden door het personeel. Dat wordt dus bedacht door een één of andere manager 150 km verderop met als doel kosten te besparen. Als ze op zulke dingen gaan besparen (waar gaat het nou eenmaal over....?!) dan wordt het er voor alle partijen ook niet leuker op.
Bij ons (Leiden) heb ik gemerkt dat het niet zo erg is als je je oproepkaart bent vergeten, dan checken ze het systeem en mag je gewoon doneren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, dacht dat het niet meer nodig was om je oproepkaart mee te nemen als je een pasje hebt. Lees ik beter, staat er inderdaad bij dat je die wel mee moet nemen. Jammer, leek me juist een prima vervanging van het meenemen van de oproepkaart, omdat je het pasje altijd bij je hebt in je portemonnee.
Ach ja, dan heb ik in ieder geval altijd bewijs van mijn bloedgroep bij me.
Nog niet maar overweeg het wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de mensen hier zich opgegeven als stamceldonor eigenlijk?
Check.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de mensen hier zich opgegeven als stamceldonor eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |