Beterquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands Festival
Bullet for my Valentine zegt Europese festivalsshows en dus ook Lowlands af. Meer info: http://bit.ly/mjkMae #LL11
Wiki aangepast
Ik heb ze al meerdere keren gezien dit jaar... de sletten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef WJMW het volgende:
Seth troxler en ame. Op awakenings ga ik ze niet zien (staat nog zoveel mooiers) maar op lowlands ga ik er zeker naar toe!
Vorig jaar vond ik de line-up ronduit kut. Desondanks prima vermaakt. Dit jaar is de line-up verre van compleet en ik vind hem nu al prima ende bestquote:Op maandag 4 juli 2011 01:55 schreef Ace1 het volgende:
Line up is een lachertje vergeleken met vorig jaar...
twitter:Lowlover twitterde op maandag 04-07-2011 om 10:03:53Lowlandsnieuws: Zelfbevestiging Erland & The Carnival e.a. http://lowlove.nl/?p=4434 #LL11 reageer retweet
als je doelt op "grote namen " die ontbreken zoals als Anouk en Mumford...die mogen ook thuisbljjven van me..doe mij maar lekker wat kleine dingetjes ipv die pinkpopacts..quote:Op maandag 4 juli 2011 01:55 schreef Ace1 het volgende:
Line up is een lachertje vergeleken met vorig jaar...
Op mumford en sons ben ik het niet met je eens, een van de beste concerten van ll'10.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
als je doelt op "grote namen " die ontbreken zoals als Anouk en Mumford...die mogen ook thuisbljjven van me..doe mij maar lekker wat kleine dingetjes ipv die pinkpopacts..
Eens! Erg genoten, het was bloedheet in het voorste vak, maar ik heb bijna een uur kippenvel gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Op mumford en sons ben ik het niet met je eens, een van de beste concerten van ll'10.
100% eensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:13 schreef Nikoslaggas het volgende:
Absoluut, Mumford and Sons was echt een van mijn hoogtepunten van de afgelopen Lowlands edities.
Je had toen ook in de India moeten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit echt niet op bepaalde namen te wachten eigenlijk... daarom zou ik ook niet snel teleurgesteld zijn. Ik vermaak me sowieso wel al zou ik geen een bandje of act kennen.... het is allemaal input.
2 jaar geleden Snoop Dog gezien.... volledig volgens mijn verwachtingen... bagger. Die grote naam hadden ze wat mij betreft gerust weg mogen laten dus. Toch heb ik me wel vermaakt daar in het zonnetje.
dat mag zekerquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Op mumford en sons ben ik het niet met je eens, een van de beste concerten van ll'10.
I agree, lekker wegblijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:54 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat mag zekerik vind het kutmuziek, vandaar dat ik ze meenam in mn post ...
Ik ken nauwelijks iemand van die nieuwe namenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
Amon Tobin Isam live // Zombie Nation // Chromeo // The Gaslamp Killer // Apparat (band) // Fake Blood (live) // Little Dragon // Tom Trago Live // Jackmaster // Azari & III // Bittereinder // AKS // Cinnaman // Drop the Lime // Kakkmaddafakka // Lady Aïda // Factory Floor // Deadbeat // Emalkay // Ghostpoet // Feed Me // Sbtrkt Live // Free the Robots // Gomes // Grooverider // Palmbomen // Loefah // Kyle Hall // Makam Live // Tensnake // Nymfo // ROD // Seth Troxler
quote:Amon Tobin Isam live // Zombie Nation // Chromeo // The Gaslamp Killer // Apparat (band) // Fake Blood (live) // Little Dragon // Tom Trago Live // Jackmaster // Azari & III // Bittereinder // AKS // Cinnaman // Drop the Lime // Kakkmaddafakka // Lady Aïda // Factory Floor // Deadbeat // Emalkay // Ghostpoet // Feed Me // Sbtrkt Live // Free the Robots // Gomes // Grooverider // Palmbomen // Loefah // Kyle Hall // Makam Live // Tensnake // Nymfo // ROD // Seth Troxler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |