We zullen je missen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:27 schreef tech4u het volgende:
Ik vind de line up ook best wel zaad. Denk dat ik mn kaartjes verkoop en er een vakantie voor terug ga kopen.
Deadmau5 was wel bizar hoor vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Sam_Raimi het volgende:
Interpol en al die dance crap:r
Het nachtprogramma wordt steeds dominanter, dat is best! maar niet voor mij, voor het housen ga ik wel naar awakenings festival komend weekend. Die types die maar vragen om deadmau5 in het forum pfffff.
Er zijn een stuk of 5 acts die ik wel aardig zou vinden om te zien maar daar is lowlands me te duur voor. 160 euro ticket, 350 a 500 euro eten en drinken + nasale versnaperingen en 3 dagen recovery zit je bijna aan de 1000 euro die je bespaart. Dus m'n kaartjes afgelopen weekend maar verkocht. Een beetje schraal maar ja, dat zal ze leren bij Mojo
Dat zullen ze voelen, die lijers van Mojo! Gewoon je kaartje verkopen aan een ander! HA! WHO'S YOUR BITCH NOW MOJO!?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Sam_Raimi het volgende:
Interpol en al die dance crap:r
Het nachtprogramma wordt steeds dominanter, dat is best! maar niet voor mij, voor het housen ga ik wel naar awakenings festival komend weekend. Die types die maar vragen om deadmau5 in het forum pfffff.
Er zijn een stuk of 5 acts die ik wel aardig zou vinden om te zien maar daar is lowlands me te duur voor. 160 euro ticket, 350 a 500 euro eten en drinken + nasale versnaperingen en 3 dagen recovery zit je bijna aan de 1000 euro die je bespaart. Dus m'n kaartjes afgelopen weekend maar verkocht. Een beetje schraal maar ja, dat zal ze leren bij Mojo
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Klootwijk het volgende:
[..]
Dat zullen ze voelen, die lijers van Mojo! Gewoon je kaartje verkopen aan een ander! HA! WHO'S YOUR BITCH NOW MOJO!?
Hmmm 4x? Mischien moet je jouw uiterlijk wat vrolijker maken ofzo, ik ben nog nóóit gefouilleerd. En dat terwijl ik gemiddeld 5 á 6x het festivalterrein opliep elke dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:09 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, ik vind het wel jammer.
Daarnaast en dat was ik even vergeten te vermelden, zijn die NSB-ers van de beveiliging ook irritanter geworden. Vorig jaar 4 keer omsingeld en moesten ze aan mijn bandje voelen of ie vast zat en 1 keer opgepakt met 0.25 gram verboden middelen. Ik was me echt niet aan het misdragen ofzo het stond gewoon op mijn voorhoofd geschreven. Dan gaat het spontane er best vanaf.
Als je dat zo graag wil, ga dan lekker naar Awakenings of Mysterylandquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef LatonOne het volgende:
Lieve schaffen we de hele alpha af en wordt er nog meer geinvesteerd in het nachtprogramma.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat zo graag wil, ga dan lekker naar Awakenings of Mysteryland
Lowlands heeft alles, maar heeft nog altijd meer dan de helft bands. Dus je opmerking slaat nergens op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
als je zo graag bands wil ga dan naar werchter ?
De plaatjesdraaiers op LL zijn niet de groot verdieners in de dancewereld hoor. En dan reken ik bijv. Deadmau5 en Plastikman niet tot de plaatjesdraaiers, want dat is wel iets meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het ook jammer dat er steeds meer geld wordt uitgegeven aan plaatjesdraaiers. Artic Monkeys en dat soort bands zijn er altijd wel geweest, daarom sla ik meestal ook de afsluiter in de Alpha over, maar ach, is het mooi rustig bij de echt toffe afsluiters bij de kleinere tenten.
Maar goed, klagen doe ik dus over de plaatjesdraaiers. Ik zeg niet dat het nachtprogramma moet wegvallen, maar dat kan ook met minder dure DJ's.
Supervrolijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef LatonOne het volgende:
goh gezellig ben jij, ben je ook zo vrolijk daar ?
Wat doen die anders dan platen draaien dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De plaatjesdraaiers op LL zijn niet de groot verdieners in de dancewereld hoor. En dan reken ik bijv. Deadmau5 en Plastikman niet tot de plaatjesdraaiers, want dat is wel iets meer.
Nee, want wie weet leest Rapid Razor mee, en wordt er heel misschien wel naar je geluisterd en wordt er daadwerkelijk minder geld in snaren geinvesteerd. En dat zou extreem kut zijn. Want voor meer en meer plaatjesdraaiers, ga ik wel naar een ander soort festivalquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef LatonOne het volgende:
[..]
laat mij lekker klagen dan over al die instrumenten
Ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doen die anders dan platen draaien dan?
lol, thnx voor de tip ff rapid mailenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want wie weet leest Rapid Razor mee, en wordt er heel misschien wel naar je geluisterd en wordt er daadwerkelijk minder geld in snaren geinvesteerd. En dat zou extreem kut zijn. Want voor meer en meer plaatjesdraaiers, ga ik wel naar een ander soort festival
Dat. was. niet. normaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dit![]()
Daarnaast is het allemaal eigen werk, gespeeld op een live set-up.
Ja, als het live in elkaar wordt gedraaid, is het iets andersquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dit![]()
Daarnaast is het allemaal eigen werk, gespeeld op een live set-up.
Een fucking dikke liveshow neerzetten waar minimaal 2 vrachtwagens voor nodig zijn om de hele stage te vervoeren. Dat is plaatjesdraaien 2.0 (waarvoor de show natuurlijk wel van seconde tot seconde gescript is, maar dat boeit niet zo)quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doen die anders dan platen draaien dan?
Zolang het bier maar niet op is en de pitchers mojito in grote hoeveelheden aanwezig zijn, vermaakt ik me wel met de muziek die er isquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:21 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Zolang het bier maar niet op is en de pitchers mojito in grote hoeveelheden aanwezig zijn, vermaakt ik me wel met de muziek die er is
Sinds Prodigy niet meer in de Alpha geweest, wat een suffe tent. De plaatjesdraaiers zoals de meeste ze noemen vallen best tegen stiekum. Liefst zie ik er ook meer. Heerlijk die nachten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef LatonOne het volgende:
Lieve schaffen we de hele alpha af en wordt er nog meer geinvesteerd in het nachtprogramma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |