Voor allebei. Er komt dan opeens een harde paal in zo'n krap gaatje, en da's ook niet zo fijn voor je pik denk ik.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Voor allebei. Er komt dan opeens een harde paal in zo'n krap gaatje, en da's ook niet zo fijn voor je pik denk ik.
Hoeft niet, ik heb een sixpack op me lul.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Mietje
Door te trainen maak je hem harder, dus meer trainen.
Zal wel leeg zijn als je bang voor pijn bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb een sixpack op me lul.
Gadverdamme..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
Maakt niet uit of je leuter bruin is, die moet ze erna toch weer schoon pijpen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:53 schreef maickeltje het volgende:
Swaffel met je bruine pin in dr gezicht
Moet dat nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:54 schreef maickeltje het volgende:
Swaffel met je bruine pik in dr gezicht
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Aardbijna het volgende:
Reetridder. Bah.
Waarom zou je anaal willen? Dan kan ik maar een paar redenen bedenken.. Óf er zijn 20 kinderen doorheen gegaan of je bent gay. Daar wou ik het graag bij laten.
It's an exit, not an entrance..
Saaie doos.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Aardbijna het volgende:
Reetridder. Bah.
Waarom zou je anaal willen? Dan kan ik maar een paar redenen bedenken.. Óf er zijn 20 kinderen doorheen gegaan of je bent gay. Daar wou ik het graag bij laten.
Watwatwat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Aardbijna het volgende:
Reetridder. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |