quote:Michael Pilarczyk vervangt Niels Hoogland als dj op Radio 538. Voorlopig neemt hij in de zomer de programma's over van de vertrokken programmadirecteur.
Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538, noemt het in de Telegraaf "een leuk vakantiebaantje" voor Pilarczyk. Er gingen al lange tijd geruchten dat Michael Pilarczyk naar 538 zou komen. Velen dachten dat hij de nieuwe programmadirecteur zou worden, maar gisteren werd bekend dat Florent Luyckx die baan heeft gekregen.
Niels Hoogland had wel aangegeven nog dj te willen blijven op 538, maar dat wilde Brüggenwirth niet. "Ik vond het geen optie om een ex-programmadirecteur onder de nieuwe man te laten werken, dat is niet handig."
Pilarczyk heeft een radioverleden. In 2005 verving hij Kas van Iersel nog op Radio Veronica. Daarvoor was hij onder andere te horen op Yorin FM. Op televisie had hij recent nog een autoprogramma bij RTL.
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.quote:
Welke?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.
de mensen die voor zijn mogen van mij meteen naar die 538quote:
Heb jij die nog steeds niet gehackt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de mensen die voor zijn mogen van mij meteen naar die 538
[ afbeelding ] ps. wil je in radiomanager aangeven dat DER RUDY 3voor12 presenteert ipv Roos [ afbeelding ]
via http authentication is dat best wel lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij die nog steeds niet gehackt dan?
domien heeft hetzelfde gedaan met zijn tweets over Florent naar 538 volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Anouk![]()
![]()
Al je tweets verwijderen omdat er aandacht aan is geschonken[ afbeelding ]
Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen.
Het hele album van Chase & Status is trouwens tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]Tja, Daft Punk - Around The World is maar één zinnetje maar die blijf ik ook goed vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |