Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Ze hadden vandaag 5k offline toernooi erop gezet semi-pro, is weer weggehaald.quote:
Die begint toch pas over 3 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag 5k offline toernooi erop gezet semi-pro, is weer weggehaald.
Maximum DNF-modifier is 1.25quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Bonzoo het volgende:
Even serieus, EA nakt mij de hele tijd. Heb ik eindelijk weer een lekker DNF opgebouwd van 1.5 ofzo, opeens bam disconnect weg DNF in de finale van een 3200 coins toernooi terwijl ik 4-2 voor sta.
Gisteren ook al uit het niets. Zo krijg ik natuurlijk nooit coins.
Ow oke, nee ik dacht dat hij met 0.02 per wedstrijd omhoog ging ofzo en had ongeveer 25 wedstrijdjes gedaan zonder te disconnecten.quote:
Xbox of ps3?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn VP is 81 Left winger. Maar ik kan wel op meer plaatsen staan denk ik. Is er nog iemand aan de gang met clubs?
Nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Die begint toch pas over 3 dagen ofzo?
Idd. Wou Nesta gaan halen. Heb er net genoeg voor en dan eind van de week alles terug verdienen. Maar dat zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
Kut, dacht daarvan me Di Natale IF te financieren, 24 keer winnen maar!
Dit klopt, elke keer als je wedstrijd volbrengt gaat hij 0.02 omhoog.. het maximale is 1.25, het minimale wat je kan hebben 0.5quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ow oke, nee ik dacht dat hij met 0.02 per wedstrijd omhoog ging ofzo en had ongeveer 25 wedstrijdjes gedaan zonder te disconnecten.
Nee oke, bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit klopt, elke keer als je wedstrijd volbrengt gaat hij 0.02 omhoog.. het maximale is 1.25, het minimale wat je kan hebben 0.5
Er is ook nog geen toernooi met dikke payout geweest waarbij je maar maximaal 2 sterren mag hebben, of alleen bronze players... Dan maak je de toernooien juist divers en naar mijn mening leuker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nu dus niet meer.
En btw:
Tournaments are fun to play, but then you make a tournament with max 4 star rating, and people just put bronze players on bench.
Dat is zo waar
FC Zolderkamer. Voeg me maar toequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
360, weet iemand nog hoe die club heette voor de 360? iets met Slaapkamer ofzo toch
FC Zolderkamer heet ie, kan je zo joinen. Maar heb nu geen zin meer in clubs maar er werd wel eens gespeeld op de xbox.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
360, weet iemand nog hoe die club heette voor de 360? iets met Slaapkamer ofzo toch
Of gewoon een 3 sterren toernooi met max silver ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Er is ook nog geen toernooi met dikke payout geweest waarbij je maar maximaal 2 sterren mag hebben, of alleen bronze players... Dan maak je de toernooien juist divers en naar mijn mening leuker.
Er zijn zoveel varianten te bedenken, en als je daar 2 uurtjes voor gaat zitten heb je voor een heel jaar leuke toernooien. Maar goed, er kan nog zoveel beter aan FIFAquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Of gewoon een 3 sterren toernooi met max silver ofzo.
Ja daarom zei ik dat je me toe moet voegenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, heb niet echt ervaring met Pro Clubs.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Bonzoo het volgende:
Weet iemand of er ook 4-3-3 player cards zijn?
Pendingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik dat je me toe moet voegenDan kan je hem vinden bij vriendenclubs
Ik quote mezelf, ander leest niemand mijn update:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Er zijn zoveel varianten te bedenken, en als je daar 2 uurtjes voor gaat zitten heb je voor een heel jaar leuke toernooien. Maar goed, er kan nog zoveel beter aan FIFA
Toernooi met alleen spelers uit bepaalde werelddelen.
Toernooi met alleen spelers uit een bepaalde competitie (en dan praat ik dus niet over de grote competities, maar Nederland bijvoorbeeld).
Een mix dat je 6 bronze, 5 silver, 5 gold moet hebben.
En ga zo maar door
Ah wacht zie ze nu ook, ze zijn wel kak duur, vanmiddag zag ik ze niet in de trade vandaar.quote:
Die met 6 bronze 5 silver 5 gold is wel chill, alleen zet iedereen dan 5 bronze op de bank.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik quote mezelf, ander leest niemand mijn update:
Een maximum bij een bepaalde stat .
Ja 6000 geloof ik. Paar maanden terug waren ze voor de halve prijs. Toen vond ik ze al duur. Ik speel 442 ook overpricedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ah wacht zie ze nu ook, ze zijn wel kak duur, vanmiddag zag ik ze niet in de trade vandaar.
Voor 6000 kan je beter je speler verkopen en hem opnieuw kopen in de goeie formatie. Ben je goedkoper uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja 6000 geloof ik. Paar maanden terug waren ze voor de halve prijs. Toen vond ik ze al duur. Ik speel 442 ook overpriced
Goed punt. maak dan iets van 10 bronze , 3 silver, 3 bronzequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Die met 6 bronze 5 silver 5 gold is wel chill, alleen zet iedereen dan 5 bronze op de bank.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Goed punt. maak dan iets van 10 bronze , 3 silver, 3 gold
Ja precies maar meestal zijn spelers in die formatie ook duurderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Voor 6000 kan je beter je speler verkopen en hem opnieuw kopen in de goeie formatie. Ben je goedkoper uit.
Kan ik alleen join friends club doen als je online bent?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik dat je me toe moet voegenDan kan je hem vinden bij vriendenclubs
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan ik alleen join friends club doen als je online bent?
Ah ik moest er even helemaal uit, nu heb ik hem gevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Als je daar op drukt kan je als het goed is de club zien en kan je zo joinen
walcott.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef Bonzoo het volgende:
Oke, Shaun Wright Phillips of Aaron Lennon? in mijn engelse team op de RW.
Geen van beide kunnen schieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef Bonzoo het volgende:
Oke, Shaun Wright Phillips of Aaron Lennon? in mijn engelse team op de RW.
Die gast stuurde: Wordt je nooit moe van counteren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:03 schreef OmniRocket het volgende:
speelt lastig een finale met geen 99 morale team.. wissel ik m'n aanval voor Young/Bale/NIGEL de Jong.. gelijk de 1-1
EDIT: en 2-1 gewonnen.. Bale in de 85e minuut
komt me bekend voor helaas..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die gast stuurde: Wordt je nooit moe van counteren?
Dus ik stuurde terug: Word jij nooit moe van slecht verliezer zijn?
Stuurde hij terug dat het hem speet dat hij het gezegd had etc. Dat hij voor de derde keer verloren had. Heb hem verteld dat hij mij had tot de 1-1. Daarna was hij waarschijnlijk geïrriteerd omdat dit pas mijn 2e kans was terwijl hij vooral op mijn helft aan het rond tikken was. Uiteindelijk heeft dit waarschijnlijk tot de 2-1 geleid omdat hij geïrriteerd was. Vond hem wel zielig, wou een bronze speler van hem kopen voor 2000, maar dat wou hij niet
Mensen sturen me wel is: you got owned biatch!!!quote:
dat heb ik nog nooit gehad.. wel dat ik een cheater ben...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen sturen me wel is: you got owned biatch!!!
terwijl ik laatste minuut verlies ofzo.
dat is sowieso sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen sturen me wel is: you got owned biatch!!!
terwijl ik laatste minuut verlies ofzo.
Best wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef OmniRocket het volgende:
2-0 voor.. en dan gaat tegenstander in 90e wisselen 3*.. zonde van contracten
Als het goed het is alle maar degene die er later ingekomen zijn wat minder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef OmniRocket het volgende:
vast niemand die weet of alle spelers die gespeeld hebben moraal verliezen of alle spelers die op het eind in het veld staan?
Zou het alsnog zonde zijn, want de overige 8 moet je toch één team morale card voor kopen.
haha, how ignorant! Met 5 verdedigers spelen en zeggen dat fifa niet voor mij bedoeld is, en zelf geen bal rakenquote:I dont talk with noob like you... next time buy another game.... fifa is not for you ^_^ CRY good night! GAME OVER!
Meestal doe ik de Nani salto.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Rijstbal het volgende:
Ik gebruik de Shush celebration ook. Maar alleen bij enorme comeback en de tegenstander moet wel een enorme klootzak zijn.
[ afbeelding ]
En alle standaard EPL teams en alle teams met Agbonlahor en alle teams met Anelka en alle teams met Ronaldo en alle pace-abusers, pressure-abusers,cross-abusers, ping-pong passers, celebrators, replay-kijkers, laggers, glitchers, cheaters, 1-2 abusers, corner-abusers, schot van afstand abusers, mcgeady spin abusers, fake shot abusers.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En alle standaard EPL teamsZijn er niet en alle teams met Agbonlahoroneens en alle teams met Anelkaoneens, die man is slecht en alle teams met Ronaldogeen problemen mee en alle pace-abusersenkel als ze LB+Y abusen, pressure-abuserswut?,cross-abuserseens, ping-pong passers, celebrators, replay-kijkers, laggers, glitchers, cheatershoren helaas er allemaal bij, 1-2 abusers, corner-abusersrandom fifa corners ftl, schot van afstand abusersEssien ftw, mcgeady spin abusersnah, fake shot abusers.nah
Weet ik tochquote:
Welke pakjes koop je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:52 schreef DutchSL het volgende:
Wayne Rooney in een pakje! En ook een +2000 coins kaart..
De rest waardeloos, maar who cares
Die prijzen lol, moet wel PS3 zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:18 schreef DutchSL het volgende:
Normaal die van 15.000, maar deze toevallig van 7.500.. gekocht van de winst die ik boekte op een Terry (in voor 6.000, uit voor 11.000) en Anelka (in voor 7.000, uit voor 9.400).
Pure toevalstreffer hoor, ik heb er ook 9 van de 10 keer niets bijzonders in zitten.
Zo standaard vind ik dat nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar even serieus, die standaard BBVA teams komen me wel mn neus uit nu. Speel tegen niets anders meer dan dit:
VIlla Forlan
aguero
xavi iniesta
alonso
abidal pique puyol ramos
casillas
Eergister nog verkocht voor 220Kquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Fenomeno het volgende:
Woh TOTY Thiago Silva nog maar 150k op ps3, binnenkort halen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef laucas het volgende:
9-1 rape met m'n bronze eredivisie tegen bbva teampje met de bekende sterren![]()
Eerste ronde dus door van de duurste cup, kijken hoe ver ik kan komen![]()
Uchebo
Laat is een pic zien van dat team??quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef laucas het volgende:
9-1 rape met m'n bronze eredivisie tegen bbva teampje met de bekende sterren![]()
Eerste ronde dus door van de duurste cup, kijken hoe ver ik kan komen![]()
Uchebo
Geen idee, tegenstander was ook wel slecht maar Uchebo is gewoon een baasquote:
Eto of Cavani.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zoek een spits in serie A, heb 50/60K te besteden. Heb ibrahimovic al. Iemand tips/ideeen?
Eto'o en Milito!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zoek een spits in serie A, heb 50/60K te besteden. Heb ibrahimovic al. Iemand tips/ideeen?
Ik heb nog een IF Eto'o ( 86 ) te koop voor 49000 ( 59000 buy now ).quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En alle standaard EPL teams en alle teams met Agbonlahor en alle teams met Anelka en alle teams met Ronaldo en alle pace-abusers, pressure-abusers,cross-abusers, ping-pong passers, celebrators, replay-kijkers, laggers, glitchers, cheaters, 1-2 abusers, corner-abusers, schot van afstand abusers, mcgeady spin abusers, fake shot abusers.
Heldquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
Dit jaquote:
Waar is (IF) Krasic??quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef jpg97 het volgende:
of deze 2:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kLMgnvtxba1QT
Ik dacht dat jij geen IF spitsen had?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Eto'o ( 86 ) te koop voor 49000 ( 59000 buy now ).
Zullo is snelquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Geen idee, tegenstander was ook wel slecht maar Uchebo is gewoon een baas![]()
Ook is het geen schande om te verliezen dus je speelt sowieso met een andere instelling en de druk ligt altijd op de tegenstander want die spelen met full gold's![]()
[ afbeelding ]
IF Krasic ( 86 ) heb ik gehad, maar vind Maggio veel fijner spelen.quote:
Ik heb nu wel IF spitsen. Gisteren ging nergens overquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen IF spitsen had?
Lekker potje trouwens gisteren.![]()
Het is de minder goede IF versie (86) die bijna hetzelfde is als de UP versie maar veel duurderquote:
Ah zo. :pquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is de minder goede IF versie (86) die bijna hetzelfde is als de UP versie maar veel duurder
Klopt, hij kon er geen pepernoot van. Maar dit team speelt best fijn moet ik zeggen. De twee spitsen zijn echt sterk, ook aan de bal. Nu door de 2e ronde van 4.3k tournooi, gewonnen tegen een Rooney, Torres, Lampard en een heel IF Middenveld met Parker, Barry en de Jongquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zullo is snel. Maar als je 9-1 van BBVA team wint heb je echt een slechte tegenstander..Die waarschijnlijk dan dus ook speelt met een niet fit en laag morale team. Dan wil een bronzen team wel goed uit de verf komen
Heldquote:
quote:
Nicequote:
En 3-1 gewonnen! 3x Uchebo, baas! 11 in 4 nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceEn heb je hem gewonnen?
Ben er vandaag weer voor Clubs, roep maar als wat mensen zin hebben om te spelen.
11 in 4 nu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef laucas het volgende:
[..]
En 3-1 gewonnen! 3x Uchebo, baas! 11 in 4 nu
Netjes hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef laucas het volgende:
[..]
En 3-1 gewonnen! 3x Uchebo, baas! 11 in 4 nu
Nice Omni. Ik zal de komende dagen proberen ook wat bij te dragenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
Zo begint al ergens op te lijken
http://futinfo.wikia.com/
Hoe gaat het fysiek?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef laucas het volgende:
Tegenstanders hanteren ook veel de lange bal in de hoop dat mijn verdedigers falen of het afleggen op snelheid maar ze staan altijd goed gepositioneerd en ik win ook elk kopduel achterin![]()
Kwaliteitsverschil is eigenlijk alleen te merken aan de snelheid van mijn verdediging en spitsen en aan de afronding van mijn aanvallers. Je moet 'm echt goed in het hoekje plaatsen want ik heb al een paar erg slappe schoten gehad.
Nice, die is wel van heel ver. Wie nam hem?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef ForumPimp het volgende:
Winnende goal van het EA Toernooi.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78438124
![]()
Bal is zo hard geschoten dat ik de bal niet eens meer zie!
Komt zo nog wel een slowmotion versie aan.![]()
Villa.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, die is wel van heel ver. Wie nam hem?
Damn, echt veel bruikbare spelers tussenquote:Here is the ROW TOTY and will be available at 6pm London time like every week.
Here is the web link:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bdpLwSZpba1Vr
Starting 11:
- GK - Stekelenburg 82>86
- CB - Rodriguez 77>83
- CB - Vertonghen 77>82
- CB - Žaliūkas 70>74
- CM - Janssen 77>81
- CM - Eremenko 70>74
- CAM - Danny 82>87
- LW - Dzsudzsák 80>86
- RW - Hulk 84>87
- CF - Naismith 75>81
- ST - Falcao 82>88
Subs:
- GK - Akinfeev 84>87
- CB - Luisao 81>85
- CM - Moutinho 80>85
- CM - Kvist 76>82
- CAM - Alex 82>88
- ST - Miller 78>83
- ST - Welliton 81>86
Haha idd kwam er niet langsquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kon me lang tegenhouden rijstbalZat aan het begin wel een beetje te kloten.
Maar met IF Chiellini en IF Ranocchia achterin mag ik een hoop fouten maken
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77308734quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Haha idd kwam er niet langs![]()
Jammer dat deze er niet in ging.Echt snoeihard
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78440051
HAHA was de winnende. Moest zo hard lachen toen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77308734
Deze.
Ik weet nog steeds niet hoe je weet wie 'm mag poeieren bij tikkie breedquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
Raul Albiol is baas bij vrije trappen tikkie breed
Wil ik wel geloven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
HAHA was de winnende. Moest zo hard lachen toen.
Van Beukering?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, en in de 2e helft scoorde ik door direct te schieten (2 overtreding bij passeren keeper net buiten 16)quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
Raul Albiol is baas bij vrije trappen tikkie breed
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nu trouwens een IF Benzema naast Villa staan, wat een prachtig duo is dat zeg.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van Beukering?Theo JanssenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja man, Messi is tof om te hebben omdat hij zich echt overal doorheen wurmt, maar op 1 of andere manier was het niet mijn ding.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
IF Benzema nu ookal?Messi verkocht?
ik ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je weet wie 'm mag poeieren bij tikkie breed
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:56 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja man, Messi is tof om te hebben omdat hij zich echt overal doorheen wurmt, maar op 1 of andere manier was het niet mijn ding.
Nu aan het sparen voor een IF Puyol.
Wie zat er in dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik koop om 1 minuut voor 7 nog even een pakje... Voor het eerst in 3 maanden weer ofzoBen alleen bang dat hij niet zo veel waard is...
Gameiro, 8k waard als je geluk hebt... ach wel weer een nieuw pakje. Alleen weet ik niet of ik deze week pakjes ga halen, volgens mij zijn alle IF's ongeveer zilver. Misschien zilveren pakjes halen dan maar...quote:
Andere suggesties?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Rijstbal het volgende:
[..]300K is wel veel voor zo'n slomerd niet
IF Cavarlho? IF Mascherano?quote:
300K is inderdaad veel, maar hoef niet zoveel meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
IF Cavarlho? IF Mascherano?![]()
Heb ze nooit gehad maar de stats zien er beter uit dan die van puyol. En nog goedkoper ook.
300K he
Ik haal sowieso alleen nog maar zilveren packs en dat is puur voor fitness en contracten..rest verkoop ik weer..lucratiever dan contracts kopen in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gameiro, 8k waard als je geluk hebt... ach wel weer een nieuw pakje. Alleen weet ik niet of ik deze week pakjes ga halen, volgens mij zijn alle IF's ongeveer zilver. Misschien zilveren pakjes halen dan maar...
Kaka op CAM zou ook wel fijn voor jouw team zijn denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef ForumPimp het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d4jhs3iXba1YO
Ik heb helaas niks met Kaka, ik vind hem niet lekker spelen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaka op CAM zou ook wel fijn voor jouw team zijn denk ik
Kaká niet fijn? Belachelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks met Kaka, ik vind hem niet lekker spelen..
alleen de mensen die de hele wedstrijd op de bank en de reserves zitten...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Bonzoo het volgende:
Even een vraagje:
Stel ik heb een 4 sterrenteam en een 2 sterrenteam
Als ik een potje speel met mijn bronzen 2 ster steam, gaat dan automatisch mijn gouden 4 ster team weer helemaal op 99 fit? En andersom ook?
Nee ik bedoel het hele andere team, dus niet het team waar ik mee speel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
alleen de mensen die de hele wedstrijd op de bank en de reserves zitten...
Kaarten die niet bij de start 11, subs en reserves zitten gebeurd niks mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het hele andere team, dus niet het team waar ik mee speel.
Een schrale troost, bij mij lukt vandaag helemaal NIETS. Kreeg net gewoon pakkie van een silver teamquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef MeneerBob het volgende:
Godverdegodver, zelfs in Fifa raakt van persie niets. Lig er uit in de finale doordat ik 5 100% kansen mis met m.
Wat hij zegt: Ze worden alleen fit als ze bij het andere team in de selectie zitten (bank of buiten de match squad)quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het hele andere team, dus niet het team waar ik mee speel.
Als je gouden spelers in een bronzen team bij de reserves zet, gaat dan het sterrenaantal van je team omhoog? Dus niet bij de subs.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt: Ze worden alleen fit als ze bij het andere team in de selectie zitten (bank of buiten de match squad)
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als je gouden spelers in een bronzen team bij de reserves zet, gaat dan het sterrenaantal van je team omhoog? Dus niet bij de subs.
Barry, Lampard, Gerrardquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef Bonzoo het volgende:
Weten jullie nog een goede Engelse/ of spelend in Engeland CM die ook goed vrije trappen kan nemen? Heb nu Jenas, die neemt ze zeker goed alleen overall is hij best matig.
Heb ik vandaag ook gehad. Passte terug op de keeper en die deed gewoon 3 stappen opzij en ging letterlijk kijken hoe de bal het goal in roldequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef S0nic het volgende:
Aaaargg@#$!@$!@$%![]()
Wat een kut spel is dit ook soms hè. Voor het eerst me ps3 uitgezet uit frustatie.![]()
Ongelovelijk, al me verdedigers lopen bij elke steekbal door de lucht de andere kant , net of me controller kaduk is.
En op het einde speel ik de bal terug op de keeper laat ie em gewoon door z'n benen gaaan
ja hoor.. zitte n nu in matchquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Kan ik ook mee doen voor de PS3?
Ik kan over een half uurtje ook wel een wedstrijdtje mee doen. Spelen jullie dan nog?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja hoor.. zitte n nu in match
verdediging voelt heel erg zwak
ik kom er nu aan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
wie heeft de club gecreëerd, die moet accepten volgens mij
ik ben voor 4-3-3quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef mash_ het volgende:
Ik ben trouwens een SP met 84 rating, ben snel en een erg goed schot. Alleen waarschijnlijk is bijna iedereen een spits?
Maak een brons team met spelers met dikke pace.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef zerokil het volgende:
Jezus zit al een maand te ''soebatten'' welk team ik nou moet maken..
Nee wil wel een goed team heb 150k te besteden btw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Maak een brons team met spelers met dikke pace.
Ben ook nog bezig met dingen bedenken. Wil wel echt iets origineels. Maar moet eerst nog ff geld sprokkelen voor IF Djuricicquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef zerokil het volgende:
Jezus zit al een maand te ''soebatten'' welk team ik nou moet maken..
Laat rijstbal in ieder geval NOOIT een penalty nemen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef KentdeBruin het volgende:
En laat mij voortaan de penaltys nemen. daar ben ik echt koning in!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Laat rijstbal in ieder geval NOOIT een penalty nemen!
Zo doe je datquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78442733
Ja middenveld en achterin hebben we altijd ruimtequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat ik mijn VP maar eens beter laat worden... misschien morgen een potje meespelennu 68 rating ofzo, denk dat ik het beste tot mijn recht kom achterin, of hebben jullie nog andere plaatsen die opgevuld moeten worden? xbox btw
Haha dat was jammer inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Laat rijstbal in ieder geval NOOIT een penalty nemen!
mooi, ik ga voor Cvm denk ik, is dat oke?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja middenveld en achterin hebben we altijd ruimte![]()
[..]
Haha dat was jammer inderdaad
We spelen 4-3-3 dus gewoon CM wordt het danquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi, ik ga voor Cvm denk ik, is dat oke?
Top, ik ga mn speler ff finetunen dan en beter maken!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We spelen 4-3-3 dus gewoon CM wordt het danMaar dat kan zeker ja
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij liggen de stats van onze spelers alleen zoveel lager dan die van hun
Ik ben het zo gewend om altijd de bal op de flanken kwijt te kunnen, met 4-4-2 loop je een trechter in wat redelijk makkelijk te verdedigen is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen4-3-3 vind ik wel fijn spelen trouwens.
Ja, Ik speel vaak de bal naar de spits die dan weer een 1-2 tje aan gaat met de buiten spelers werkte net ook een paar keerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ben het zo gewend om altijd de bal op de flanken kwijt te kunnen, met 4-4-2 loop je een trechter in wat redelijk makkelijk te verdedigen is.
staat erop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78442733
Ik had deze al gepost maar deze is ook voor het doelpunt van de maand
Zit geen lijn in het spel, iedereen heeft verschillende speelstijlen en dat werkt niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef mash_ het volgende:
Maar dat teams spelen is wel leuk! moeten we vaker doenAl ging het wel echt te slecht toen we met zoveel speelde
Nee maar sowieso reageerde het allemaal supertraag toen we met zo veel waren. Net met zijn 2en ging prima. met 3 moet ook nog wel lukken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zit geen lijn in het spel, iedereen heeft verschillende speelstijlen en dat werkt niet echt bevordelijk.
Net speelde we met zijn 2en. wonnen 6-1quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef StijnDa het volgende:
Wij spelen meestal met 3 of 4, is denk ik wel het fijnst.
Wij speelden ook net tegen twee gasten, 1 was de keeper en die andere deed al het werk. Maar die keeper was wel verdomd goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Net speelde we met zijn 2en. wonnen 6-1
Hoeveel kost Rossi tegenwoordig, de IF of TOTY dan. Kan op zich wel Totti naar rechts halen en dan Hernanes wisselen voor Rossi. Die staat dan achter Di Natale en voor Balzaretti en Chiellini. Chemistry wise zit dat dus wel snor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef OmniRocket het volgende:
net 5-0 finale gewonnen... 1769 coins (!)
de berekening klopt echter niet... ik heb 471 positive en 1 negative = 470... als ik dat * 3.13 (2,5 *1,25 * 1) doe kom ik uit op 1471.. en dat + 300 = 1771!
aha, ik snap hem al.. de 3.13 is een afronding van EA.. dat moet 3.125 zijn.. en dan kom ik op 1468.75 afronden is 1469.
het was trouwens tegen een 4-5-1 met Bent in de spits, de rest laat zich wel raden... wel handig om gelijk in de 4e minuut al de 1-0 te maken na een slim overstapje van Rossi... voorzet op hoofd Pedro.
Je coach man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Duitse B team gemaakt. Het speelt best fijn! Had er net mee gewonnnen in de finale
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gspRWGvAba16H
Ja geen zin om Low te kopen. Chemistry staat toch al op 100quote:
Mijn bronzen 2 ster team heeft 2 engelse aanvallers met 83 en 84 pace, ben onverslaanbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja geen zin om Low te kopen. Chemistry staat toch al op 100
Link is van je eerste teamquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mijn bronzen 2 ster team heeft 2 engelse aanvallers met 83 en 84 pace, ben onverslaanbaar.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bDpB4Rovba0Lb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |