ik heb nu zin in perenijs door dat topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Even kijken of er mensen happen in het Centari topic.
Ik moet nog een cursusopdracht voorbereiden en een vergaderverslag uitwerken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben ook helemaal naar de klote. Ik moet eigenlijk nog pakweg een half uur/3 kwartier thuiswerken maar ik denk dat ik maar gewoon ga slapen, ik maak dat werk morgen wel af.
denk je dat je klaar bent met school, ga je op woensdagavond cursussen doen en verslagen schrijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moet nog een cursusopdracht voorbereiden en een vergaderverslag uitwerken.
dus je hebt vandaag op je krent gezeten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Morgen veel werken en 6 uur mijn bed uit
Ik ben al tien jaar klaar met school zo ongeveer, je moet wel blijven leren hè!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk je dat je klaar bent met school, ga je op woensdagavond cursussen doen en verslagen schrijven
doe ik ook, maar niet omdat het van mijn baas moet, en niet op logistiek vlak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar klaar met school zo ongeveer, je moet wel blijven leren hè!
Als het moet, dan werkt het toch ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe ik ook, maar niet omdat het van mijn baas moet, en niet op logistiek vlak.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als het moet, dan werkt het toch ook niet.
Ligt eraan, ik heb verplichte cursussen gehad die echt wel nuttig waren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als het moet, dan werkt het toch ook niet.
Allemaal zaaienquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijwilligerswerk doen voor je baas, sommige mensen deugen echt niet
Maar dat is iets anders dan een cursus waar je tegen heug en meug aan meedoet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb verplichte cursussen gehad die echt wel nuttig waren.
Functioneringsgesprekken voeren e.d.
Voor een Rotterdammer best een post die getuigt van inzicht.quote:
heb een managementopleiding van 4 jaar gevolgdquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb verplichte cursussen gehad die echt wel nuttig waren.
Functioneringsgesprekken voeren e.d.
Ik wil nu een soort van opleiding gaan doen, gericht op leiding geven.
Wel moeilijk om iets passends te vinden, of je ben in 2 dagen klaar of je moet een jaar lang 1 avond in de week naar school.
Lastig om wat fatsoenlijks te vinden![]()
Integendeel, bijna 11 uur gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
dus je hebt vandaag op je krent gezeten?
Noem eens een voorbeeld, ik sta er wel wat anders in denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan een cursus waar je tegen heug en meug aan meedoet.
Netjes, full time of naast je job ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb een managementopleiding van 4 jaar gevolgdof nou ja, heb m in 3 jaar gedaan omdat ik zo goed was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |