En blauw voor vis.quote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Snijplanken in een keuken zijn ook gekleurd en hebben allen een eigen functie. Ik weer het niet precies maar ik doe een poging:
Groen ; groenten
Geel ; kip
Rood ; (rauw) vlees behalve kip
Bruin ; gegaard vlees
Wit ; algemeen (brood bv of noten)
Central Park ligt tussen de 59e en 110e straatquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef teamlead het volgende:
hoe weet je dan of het 61st of 613th street is
Niet? Zowel op oude beeldbuis als op LCD scherm nog niet gezien. Verklaring / bron ?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef eigendeegcookie het volgende:
Als je je tanden poetst , electrisch , en je loopt ermee de kamer in,
zie je [als de tv aanstaat] het beeld golven!
Het klopt wel, had ik vroeger ook altijd,quote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef eigendeegcookie het volgende:
Haha bij mij gebeurde dat inderdaad! Moest het even uitproberen na dit berichtjequote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef eigendeegcookie het volgende:
maar hoe komt het! doordat je ogen meebewegen en proberen te focussen ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef eigendeegcookie het volgende:
Dutch Ovenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef bierjoost het volgende:
Dutch courage
Alleen maar op chicks af durven stappen als je gezopen hebt.
De bron : ik heb het bij mezelf gemerkt , ik heb een hele grote zware panasonic ,6 jaar oud ,super TV.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Niet? Zowel op oude beeldbuis als op LCD scherm nog niet gezien. Verklaring / bron
ik gok doordat de electrische tandenborstel je hoofd heel subtiel doet op en neer bewegenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar hoe komt het! doordat je ogen meebewegen en proberen te focussen ofzo
volgende keer dus iemand in de kamer vragen of die het ook zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
ik gok doordat de electrische tandenborstel je hoofd heel subtiel doet op en neer bewegen
met een frequentie die enigszins overeenkomt met de frequentie waarin de tv beelden elkaar verticaal verversen.
Hoe komt het dat mensen denken dat dat iets typisch Nederlands is? Zal in de meeste andere landen niet heel anders zijn lijkt me zo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dutch courage
Alleen maar op chicks af durven stappen als je gezopen hebt.
Omdat Engelsen destijds in oorlog waren en de Nederlanders als lafaards zagen, Nederlanders moesten wel drinken want anders waren ze te laf ten strijde te trekken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mensen denken dat dat iets typisch Nederlands is? Zal in de meeste andere landen niet heel anders zijn lijkt me zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |