klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:51 schreef speknek het volgende:
Mooi om te horen. En Georgetown, tsja, zaten te twijfelen tussen dagje extra Kuching of dagje extra Georgetown, beiden heb je volgens mij vrij snel gehad maar nu gaan we ws. gewoon wat later naar Georgetown en zo vroeg mogelijk naar Langkawi.
Eerste 2 weken zit ik in het noorden van Borneo. Sipadan, Kinabatangan, KK en Brunei.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:16 schreef Murmeli het volgende:
ik win!
nog een een week en een halve dag
(net geboekt)
Blik: Waar ga jij de eerste 2 weken van je reis heen? Dan ben ik er ook nogKunnen we aan de thee (of toch maar bier...)
Ik vond georgetown ook niet heel boeiend. Je zou een auto kunnen huren, rondje eiland rijden is leuk, en naar de kek lok si tempel (oid)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef speknek het volgende:
Borneo was supertof! Zit nu in Georgetown maar vind het vooralsnog wel een beetje een straf. Wat een intens vochtige hitte! Als ik ergens een vies plasje water naast de weg zie liggen moet ik me tegenhouden er niet in te gaan liggen, hoe ga je ermee om?
Gemeen! Dan kom ik net terugquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Nog 10 dagen voor mij en dan kan voor mij de reis beginnen.
Alcohol prijzen bedoel je? Ik vond het één groot feest na 7 weken in Johor Bahru en Singapore te hebben gezetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:45 schreef speknek het volgende:
Langkawi is niet een hele erge straf moet ik zeggen..
(alleen de prijzen zijn even wennen)
Alles, zit hier in werkelijk prachtig vijf sterren resort, maar de prijzen zijn Europees. Als je gewend bent een maaltijd voor 3,50 euro pp bij een hawker centre te krijgen, laat 35 euro wel een wat ongemakkelijk gevoel in je kont achter. Ook gelijk problemen met een gemaxte cc toen we hier aankwamenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Alcohol prijzen bedoel je? Ik vond het één groot feest na 7 weken in Johor Bahru en Singapore te hebben gezeten
Als je jong bent, geen geld hebt en toch iets wilt... dan overleef je ook dat wel weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:07 schreef speknek het volgende:
Ik heb groot respect voor backpackers, want met een levensgrote rugzak door de vochtige hel van de tropen struinen, om vervolgens ook niet aan de hitte te kunnen ontsnappen op je smerige kamertje zonder airco die je deelt met stinkende, snurkende mensen... ik houd ontzettend van reizen maar daar zou ik echt wat levensvreugde aan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |