nou lekker dan krijg gelijk dat nummer niet meer uit me hoofdquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5/ twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelostquote:
quote:
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelost
Dat is toch zondequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, ik heb ook nog maar wat wijn- en bierglazen gekocht, vond het toch ook wel wat kut om dat uit vocht uit plastic te lurken
Gaarnequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop geven
Als er nu iets niet is, hebben we gewoon pechquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5. twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassaquote:
Zou ook best raar staan als je tijdens het werken door zou snurkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.quote:
Ja, je kan ze beter voor de kassa laten vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.
Hey andere damequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |