quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Leegquote:
?quote:
Tappen een biertje in de trein?quote:
Ik faalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tappen een biertje in de trein?
Ik mis een e
Als jij het niet doet dan doen je klanten het wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Hups waarom mag huppelkind niet komen tappen?
Zal hem verr niet verpesten
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij het niet doet dan doen je klanten het wel!
En ik wil hem niet blootstellen aan kutkoter en moeders![]()
Je kan hem maar aan het ergste laten wennenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij het niet doet dan doen je klanten het wel!
En ik wil hem niet blootstellen aan kutkoter en moeders![]()
Went ie wel vast aan het gezeur van vrouwen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan hem maar aan het ergste laten wennen
En moet dat lekkere ding bij je op schootquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh crapNu willen die eppo's mensen van drie treinstellen in eentje proppen
Dacht dat je nu wel wist dat ze daar bij de NS niet bijster slim zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh crapNu willen die eppo's mensen van drie treinstellen in eentje proppen
Ik blijf me verbazen. Werkelijk waarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht dat je nu wel wist dat ze daar bij de NS niet bijster slim zijn
Gaat lastig, die zit in een trein de andere kant opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En moet dat lekkere ding bij je op schoot
Of er staat zo'n oud mannetje tegen je op te rijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En moet dat lekkere ding bij je op schoot
Techno heeft een uitje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of er staat zo'n oud mannetje tegen je op te rijden
Of een andere Fok!kerquote:
Momentje, ik zoek even!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
Huppel, hoe ging dat rijmpje van Mono ookalweer? xxx xxx xxx, jij ruikt naar poep.
Ja tuurlijk, het zal ook eens niet op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geniet er maar van, morgen gaat het weer regenen
Ik had nu thuis m'n pizza moeten etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geniet er maar van, morgen gaat het weer regenen
Hele week tot zaterdagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het zal ook eens niet op mijn vrije dag
Ook op die manier?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik bied me wel aan. Best lekker om in de trein de rijen.
Geen rokje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nu thuis m'n pizza moeten eten
Oh, regen? Dan ga ik voor een andere outfit...
I don't care. Zolang het volgende week zaterdag maar droog is.quote:
Oh, nu zeggen ze weer dat het alleen bewolkt wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nu thuis m'n pizza moeten eten
Oh, regen? Dan ga ik voor een andere outfit...
Je wil niet lekker in de blubber stampen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't care. Zolang het volgende week zaterdag maar droog is.
Anders stampen in de regenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuhquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wil niet lekker in de blubber stampen?
Nou, aankomende zaterdag ook graag!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen...quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Van mij mag het wel regenen hoor, buiten kom ik toch niet
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ach een beetje regen ga je niet dood van
Egoïstisch rotjochquote:
Neequote:
Ik wil zaterdag avond m'n witte jurk aan met 't etentje. Dus ja, van regen kan je doodquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ach een beetje regen ga je niet dood van
Oh ja, het universum zal zich voor één keer wél wat aantrekken van tijnbreintjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Als je lief voor mij bent zal ik voor je duimen dat het goed weer wordt
Haha missb en liefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Als je lief voor mij bent zal ik voor je duimen dat het goed weer wordt
Doe nou maar eens wat je moet doen, krijg je zelfs een kusje!quote:
Die kan je evengoed aan als het regentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag avond m'n witte jurk aan met 't etentje. Dus ja, van regen kan je dood
Dan ga ik een regendans doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, het universum zal zich voor één keer wél wat aantrekken van tijnbreintje
Woopdidoo austinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nou maar eens wat je moet doen, krijg je zelfs een kusje!
Wees blij dat hij het doet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nou maar eens wat je moet doen, krijg je zelfs een kusje!
Dan voodoo ik je in de eeuwige maagdelijkheid, ettertjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik een regendans doen.Regen zal het
Ik wil iemand anders om mee te knuffelenquote:
Dat hoeft toch al niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan voodoo ik je in de eeuwige maagedelijkheid, ettertje
Ik niet. Die beer. Punt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil iemand anders om mee te knuffelen
En jij denkt dat ik daar bang voor ben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan voodoo ik je in de eeuwige maagedelijkheid, ettertje
Scherpquote:
Truequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wil wel meer, wil niet zeggen dat je het ook altijd krijgt
Ik ben ook poeslief! Prrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach hier doet ze wel stoer, en dan op de wa weer poeslief
Vrouwen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als diegene hem koopt zeker dat je wel mee wilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Oke, wie gaat er mee?
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Ligt er maar net aan wie hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als diegene hem koopt zeker dat je wel mee wil
Ja is goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Oke, wie gaat er mee?
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
quote:
Je bent niet voor de poes, dat is wat andersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook poeslief! Prrrrrrrrrrrrrr
Shhhttt! Laat me nou dromenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer dat de vlucht er nog bij komt
Dat zijn detailsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer dat de vlucht er nog bij komt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ie het kan.
Dank je wel oma
Euj zo doe jij ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme burenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
Oja...afwas is klaar, plantjes hebben weer water... en ik heb een dansje gedaan op wat blije muziek... ik heb namelijk heel geen draadloze koptelefoon
NOFX?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
Oja...afwas is klaar, plantjes hebben weer water... en ik heb een dansje gedaan op wat blije muziek... ik heb namelijk heel geen draadloze koptelefoon
Had ik jou mijn bankrekeningnummer al gegeven?quote:
Dat is niet blij genoegquote:
Deze keer Roni size, missy E en get dirtyquote:
Verdien dat daar wel terug met pokerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet op die manier, dat is gewoon verspilling
Als ik kan zien dat ze aan het dansen is en niet hoort dat ze zingtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze keer Roni size, missy E en get dirty![]()
en ja arme burenwat is nu erger iemand die blij is en een leuk dansje maakt of een buurvrouw die vals zingt en met deuren smijt
Nee nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou mijn bankrekeningnummer al gegeven?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik kan zien dat ze aan het dansen is en niet hoort dat ze zingt
Ik heb ook geen idee of jouw buuf de moeite waard is om te kijken als ze danst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]die danst niet.... ik danste en nee ik zong niet...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
Whaha wat een baas![]()
![]()
[Video] Man vervoert auto rechtop in busje
Wie krijgt er een vaderdagscadeautje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is nu aan het whatsappen: Hihi je cadeautje is roze! ... je weet wel je vaderdagcadeautje!
En die arme jongen zit nu met zn broer en vader aan de waterkant te vissen, krijgt de schrik van zn leven en moet het met een beetje pech gaan uitleggen
Niemandquote:
Die moet nog gebrand worden hahaquote:
Hehe, hoe krijgt hij het ook voor elkaar om dat ding zo strak in dat busje neer te zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]nee agent ik rij toch zelf niet.... ik rij mee *hips*
kijk dan ik heb mijn auto netjes geparkeerd
Plus het geld dat je bespaart op goedkope hoertjesquote:
Niet zelf gestuurd, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, hoe krijgt hij het ook voor elkaar om dat ding zo strak in dat busje neer te zetten
Dan moet je bij mij zijn. Ik kan heel goeie koffie zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is jammerrrrrrrrrrrrrrrr... ik wilde wel een goed bakje koffieeeeeeeeeee
Bied jij jezelf nou aan... aan .... uhm royquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Plus het geld dat je bespaart op goedkope hoertjes
Welk geld wat ik bespaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Plus het geld dat je bespaart op goedkope hoertjes
Schoolkrijt is lekkerderquote:
Heee, ik ben niet goedkoopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bied jij jezelf nou aan... aan .... uhm roy
Beelden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha ze eet van die hele grote, het lijkt wel of ze een dildo in haar mond stopt
ZEG DAN WELKE ZENDER!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha ze eet van die hele grote, het lijkt wel of ze een dildo in haar mond stopt
Ook geen hoer tochquote:
Ned3quote:
Te veel voor jou schatquote:
Waar gaat dít nou weer over?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Rare mensenquote:
Stoepkrijt eten. D0h, doet toch iedereen!quote:
76% vindt de rode het lekkerst!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoepkrijt eten. D0h, doet toch iedereen!
quote:
Heel interessantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
Ze heeft vaak blauwe of groene ontlasting
Ja dat vind ik interessant ja. Rare mensenquote:
Wat voor één?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken toch
Oh dus mij vind jij ook interessantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik interessant ja. Rare mensen
Ik zag hetquote:
Maar dan moet je wel goedkoper batsen dan een thais hoertjequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
straks krijgen we die aubergine weerMag ik nu even zeggen dat JULLIE er 9 van de 10 keer over beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee jij bent gewoon creepyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dus mij vind jij ook interessant
Ja, maar ik bijna niet ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik nu even zeggen dat JULLIE er 9 van de 10 keer over beginnen
Nieuw slachtoffer?quote:
Dat is om hem te verwarrenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuw slachtoffer?
Je doet opeens zo lief tegen Roy
Ik doe nooit meer aardig tegen jouquote:
Straks sla je toe?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goedkoper batsen dan een thais hoertje
Oh boofuckinghoooquote:
Ik heb best veel van die rare ticsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan ook wel in dat programma. Ik doe tellen in mijn hoofd.
Heb ik jou ooit teleurgesteld?quote:
Neverquote:
A join the clubquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb best veel van die rare tics
quote:
freaks unite!quote:
FOK!quote:
Neehee, de leuke freaksquote:
lozen die handel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
Zal ik wel of niet iemand van mijn msn afgooien????
>>>> pipo meldt steeds dat ie zo gaat slapen ... dat ie moe is etc..... <<< volgens mij wil ie gewoon niet chatten met mij<<< dus?
Nee, we hebben een deurbeleidquote:
Ik niet ik ben heel normaalquote:
Mezelf. Of huppel. Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie wilde je aan de deur zetten om me tegen te houden dan?
Dus zeg je dat het jammer is, omdat je net zin had om het uit te nodigen voor een nacht vol lust. Als hij dan in één keer niet meer moe is, dán slinger je hem pas van je MSN.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
>>>> pipo meldt steeds dat ie zo gaat slapen ... dat ie moe is etc..... <<< volgens mij wil ie gewoon niet chatten met mij<<< dus?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus zeg je dat het jammer is, omdat je net zin had om het uit te nodigen voor een nacht vol lust. Als hij dan in één keer niet meer moe is, dán slinger je hem pas van je MSN.
Jij ja.quote:
Al de kutwijven die dat bij mij hebben geflikt zal je bedoelen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al de kutwijven die dat bij mij hebben geflikt zal je bedoelen.
Zal ik er nog iets naar toe msnen of zal ik dat ook gewoon laten.... zo van wat niet weet wat niet deertquote:
Als je echt medelijden hebt, dan gun je mij zo'n hete nacht met jou.quote:
Wat ik er zo van hoor, zal hij je niet missenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik er nog iets naar toe msnen of zal ik dat ook gewoon laten.... zo van wat niet weet wat niet deert
quote:
Dan krijg ik miss op mijn dakquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt medelijden hebt, dan gun je mij zo'n hete nacht met jou.
Bullshit.quote:
Nee niks, ik ben bang voor die vrouw!quote:
Doe je een wit shirt aan als ik weer die kant op kom?quote:
Erafpleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
En terecht. Maar dat staat los van bovenstaand voorstel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks, ik ben bang voor die vrouw!
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Maar dat staat los van bovenstaand voorstel.
Vodafone bel sms web 150, 1e 12mnd 14,75 daarna 29,50quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een smartphone maar geen torenhoog abo, bel nml amper
Geloven is dan ook voor domme mensen.quote:
Doen wij een wet t-shirt contest dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je een wit shirt aan als ik weer die kant op kom?
Wet t-shirt contest nadat ik je in de spoelbak heb geduwd met je hoofd
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Voor elkaar... op msn geblokkeerd ende verwijderd en op de mobiel eraf gezodeflikkerd.... GOODbye auf wiederschnitzel enzo
quote:
En dat is erg? Why?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh jolly, kom ik mijn karaoke bar-ellende tegen...
Wanneer kom je karaokequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh jolly, kom ik mijn karaoke bar-ellende tegen...
1) dan win ikquote:
Je bent in één keer weg op MSN.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Voor elkaar... op msn geblokkeerd ende verwijderd en op de mobiel eraf gezodeflikkerd.... GOODbye auf wiederschnitzel enzo
Jezelf horen zingen... word ik niet blij vanquote:
Als jij kannen cocktail hebtquote:
Ik ga de spoelbak zeker niet inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) dan win ik
2) nee want ik ga die spoelbak niet in
Het friendzonelijstje bedoel je toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Nee Air... jij als goeroe staat nog steeds op mijn lijstje
o if that's allquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezelf horen zingen... word ik niet blij van
Ja dat dacht ik toen ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o if that's alldan gewoon meer drinken
Ik ook op zeker nietquote:
Met 3 vriendinnen gewoon een huge kan leegdrinken met een rietjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Remind me, nooit meer cocktails per kan drinken
Le roi, c'est moi.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
Ja natuurlijk... anders krijg ik ruzie met de baas
Oh god ja, er waren rietjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 3 vriendinnen gewoon een huge kan leegdrinken met een rietje![]()
En nog 1, en nog 1, en nog 1
Oh wat was ik dronken die avond
Vertel 'm maar niet dat je eerder vanavond z'n potentiële schoonzoon van MSN hebt geflikkerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
Volgende issue..... wat ga ik mijn pa met vaderdag geven (behalve een knuffel en snoepgoed)
Je hebt het plan al met Bas besproken?quote:
Dat moet ik ook nog regelen. Voor mijn man heb ik het al geregeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
Volgende issue..... wat ga ik mijn pa met vaderdag geven (behalve een knuffel en snoepgoed)
Ze hadden toen een of andere actie in de kroeg.quote:
Ik heb toch geen hulp nodig schatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het plan al met Bas besproken?
Tot over een uur danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Nu heb ik zin in smerig zoete cocktails
mwah... ik heb zo'n idee dat ie niet zit te wachten op een kerel met veel tat'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel 'm maar niet dat je eerder vanavond z'n potentiële schoonzoon van MSN hebt geflikkerd.
Zoveel zin nu ook weer nietquote:
Oeh schuif maar doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... ik heb zo'n idee dat ie niet zit te wachten op een kerel met veel tat's
quote:
o jammer... ik heb net zijn nummer, paiq en msn gewistquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan nog liever iemand met een anker en mama
Ik ben dan niet aansprakelijk voor gesneuvelde glazen of ander kapot spul in jouw kroeg he!quote:
Oh da's jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o jammer... ik heb net zijn nummer, paiq en msn gewist
maar meid ... aan deze kerel heb je niks hoor... die werkt alleen maar (of doet alsof)
mmaarruh hij had dan ook een groot plaatje van zijn exvrouw op zijn arm staan.... plaatje an sich was wel mooi en de rest wilde hij "aanpassen".quote:
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Koffie op?
Ennuh .... WAAR is mijn koffie????
Wat voor plaatje, toch geen foto he?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mmaarruh hij had dan ook een groot plaatje van zijn exvrouw op zijn arm staan.... plaatje an sich was wel mooi en de rest wilde hij "aanpassen".
Gezicht van zijn ex-vrouw....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor plaatje, toch geen foto he?
quote:
Oh daar houdt ie wel vanquote:
Ik wel en nee schat, het is het net nietquote:
Niet nodig schatquote:
x 1000quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel en nee schat, het is het net niet
Oh, dan maar met kleren aan onder de douchequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan niet aansprakelijk voor gesneuvelde glazen of ander kapot spul in jouw kroeg he!
quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde hup's andere post quoten, echt!
Meer dan me lief isquote:
Denk je echt dat je mij die trap op krijgt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan maar met kleren aan onder de douche
en dan roep je dat ie terug in bed moet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Handig, zo'n piepende deur, ik kan het beneden horen als kleine man zijn kamer uit komt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan roep je dat ie terug in bed moet?of wat is bedtijd voor kids van die leeftijd tegenwoordig?
Ik wacht tot mijn zoon doorheeft dat hij wel heel makkelijk het huis uit kan sneakenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Handig, zo'n piepende deur, ik kan het beneden horen als kleine man zijn kamer uit komt
Uh, jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat je mij die trap op krijgt?
Slot op zn slaapkamerdeur en een emmer meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn zoon doorheeft dat hij wel heel makkelijk het huis uit kan sneaken![]()
Zn slaapkamer zit naast de voordeur en alleen hij heeft een balkon
Nee geen slot. Stel je voor dat er brand uitbreekt ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Slot op zn slaapkamerdeur en een emmer mee
mja heb je n puntquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen slot. Stel je voor dat er brand uitbreekt ofzo
quote:
Geeft wel een duidelijk signaal afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen slot. Stel je voor dat er brand uitbreekt ofzo
Vrij lekker of vrij nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een playmate is zij ook vrij lekker.
En 'trouw niet voor je 30 bent'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |