Ik kom nog wel eens in Utrecht, misschien dat we het alsnog zo kunnen regelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
Ships, die kunstschaatsen maat 33 zouden ideaal zijn voor Susanne, alleen kom ik zelden in HHW!
Ik ga even het vervoerstopic raadplegen!
En kom jij dan ook via/langs/uit HHW?? Hoeft overigens niet op stel en sprong hoor, verwacht nog een heule lange warme (na)zomerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens in Utrecht, misschien dat we het alsnog zo kunnen regelen?
Hij is mijn vriend dus dat komt wel goed danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En kom jij dan ook via/langs/uit HHW?? Hoeft overigens niet op stel en sprong hoor, verwacht nog een heule lange warme (na)zomer
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is mijn vriend dus dat komt wel goed danEn het zal inderdaad niet heel erg korte termijn zijn, maar vast nog wel voor de winter
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, kun jij het knaagdierenhuisje volgende week voor mij meenemen?
Sssst, ik krijg hem pas volgende week voor mijn birthdayquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardWist trouwens niet dat je een knaagdier had
![]()
Wil je er een kooi bij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sssst, ik krijg hem pas volgende week voor mijn birthday
Komt goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb al een hok voor hem
Maar bedankt alvast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |