Lyme zou het -kunnen- zijn. Ben benieuwd wat de DA zegt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ja die is het, van die foto![]()
Dank je wel, en de anderen die reageerden ook!
Tis al een oudje, jaar of 17/18, maar eigenlijk ging het wel goed met hem, vanochtend vond ze hem een beetje raar (maar ik ben vergeten wat er was) maar nu gaat het dus helemaal niet goed
Nou ja, ik wacht af. Hij had trouwens anderhalve week geleden een teek (die er al een tijdje zat ws) dus misschien issie daar ziek van ofzo?
Fijn dat het vandaag aardig gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Binkje gaat aardig vandaag
Ligt nu te ronken. Maar nog weinig 'raar' gedoe vandaag, paar kleine wiebeltjes maar.
Even kijken hoe het vanavond gaat
En de SO daar heb ik over besloten dat ik daar 1 nachtje over slaap, even goed over nadenken voordat ik overhaaste/gekke dingen doe
Ja, die teek zat er achteraf gezien al een week ofzo, maar mn moeder merkte hem pas laat op (ze was op vakantie geweest). Toch de hele tijd geen last van gehad. Maar het zou zomaar kunnen. Ik ben ook benieuwd, ze belt gelijk zodra ze iets weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lyme zou het -kunnen- zijn. Ben benieuwd wat de DA zegt?
Ja, nee, en niemand in deze SC weet ook over wie het gaatquote:
Mits je van satesaus houdt!quote:
Niet op mijn bammetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, en niemand in deze SC weet ook over wie het gaat
[..]
Mits je van satesaus houdt!
Joh, vinger me gewoon ff anaal ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet op mijn bammetjes.
Bedoel je niet 'tenzij'? [taalnazi]
Multitasking in optima forma, geen tijd verliezen als je daar je brood eet kun je de voorraad van de dag ervoor gelijk lossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
MB, sterkte met Lucky!
Q, brood op de plee? Had je te veel gezopen of was het nog vroeg?
Het was 8u. En ik moest om 08:15 bij de fysio zijn en was om 07:55 "wakker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
MB, sterkte met Lucky!
Q, brood op de plee? Had je te veel gezopen of was het nog vroeg?
We hebben hier al eerder een discussie over gehad en het bleek dat "mits" dezelfde betekenis kan hebben als "tenzij" normaal gesproken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet op mijn bammetjes.
Bedoel je niet 'tenzij'? [taalnazi]
Rot op met je nepklacht, huilliequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klacht: ik heb een paar stukjes (een paar maar!) echt pure (echt, écht pure) chocolaaaa gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Barbaaf het volgende:
*terugleest: sterkte met Lucky MB, die ouwe norskijker moet nog wel ff meegaan
pfieuw. Suiker, valt mee gelukkig dan toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
thanksen de rest ook!
Ik had een sms van m'n moeder: het is geen lyme. Misschien acuut nierfalen want hij is een beetje uitgedroogd. Oh nieuwe sms: het is suiker, hij krijgt nu een infuus.
Ik ben benieuwd, hij knapt misschien wel snel op van dat infuus want van hoge of lage suiker kan een kat flink beroerd zijn , ik duim meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
thanksen de rest ook!
Ik had een sms van m'n moeder: het is geen lyme. Misschien acuut nierfalen want hij is een beetje uitgedroogd. Oh nieuwe sms: het is suiker, hij krijgt nu een infuus.
Ja, als ze hem er bovenop kunnen krijgen wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
pfieuw. Suiker, valt mee gelukkig dan toch?
Thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, hij knapt misschien wel snel op van dat infuus want van hoge of lage suiker kan een kat flink beroerd zijn , ik duim mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |