Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje is zwanger, ik zie het al.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
lapobot is sloom, 2 seconden na post 300 post die pas
Hoe duur was 'ie? Ik heb een goedkoop modelletje, hij werkt bijna nooit en maakt ook nog eens ongelooflijke kut TT's.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
lapobot is sloom, 2 seconden na post 300 post die pas
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar eerst een echte piraat worden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hoe duur was 'ie? Ik heb een goedkoop modelletje, hij werkt bijna nooit en maakt ook nog eens ongelooflijke kut TT's.
Hij maakt geen nieuwe topics als ik er benquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hoe duur was 'ie? Ik heb een goedkoop modelletje, hij werkt bijna nooit en maakt ook nog eens ongelooflijke kut TT's.
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh. Ik heb maar zo'n goedkoop alles-in-1 pakketje genomen. Met Lapobot, Fipobot en TT-Bot erin. Heel standaard allemaal, toch eens voor wat beters kijken..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij maakt geen nieuwe topics als ik er ben
Download de uitbreiding 'creativiteit van Bloempje.' Gegarandeerd betere TT's. Staat er wel bekend om dat het eventuele mijlpalen mist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh. Ik heb maar zo'n goedkoop alles-in-1 pakketje genomen. Met Lapobot, Fipobot en TT-Bot erin. Heel standaard allemaal, toch eens voor wat beters kijken..
Hehalloquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Download de uitbreiding 'creativiteit van Bloempje.' Gegarandeerd betere TT's. Staat er wel bekend om dat het eventuele mijlpalen mist.
Whatever..noem het zoals je wilt. Ik emo.gif op al die haters.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik emo.gif.
Edit: Alleen DM.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Whatever..noem het zoals je wilt. Ik emo.gif op al die haters.
Duimpje omhoog en zonder dequote:
http://www.pobot.org/-Edition-2008-.htmlquote:Toutes les informations utiles concernant l’édition 2008 de la POBOT Junior Cup, y compris bien entendu le règlement et les modalités pratiques de participation, ainsi que le compte-rendu de l’épreuve.
Ik wil Bobo niet teleurstellen, maar ik doe het wel, nu voel ik me naar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duimpje omhoog en zonder de
Dan komt het beter over.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil Bobo niet teleurstellen, maar ik doe het wel, nu voel ik me naar.
Ik zag het net.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee malle jongen, jij blijft gewoon.
Teleurstellen zal niet gebeuren op het internet. Maar altijd dat gehaat op die mensen en altijd zonder duidelijke argumenten. En dan vervolgens hen arrogant noemen..komt erg vreemd over wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil Bobo niet teleurstellen, maar ik doe het wel, nu voel ik me naar.
En waarom weet breezer dat wel en ik niet?quote:
Klopt, alle spanning is weg hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag het net.
Jammer hoor, Ragbroer is tof.
En Danger.Mouse is uiteraard onmisbaar hier.
Ja, ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En waarom weet breezer dat wel en ik niet?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, alle spanning is weg hier.
Vond jij hem nooit arrogant overkomen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teleurstellen zal niet gebeuren op het internet. Maar altijd dat gehaat op die mensen en altijd zonder duidelijke argumenten. En dan vervolgens hen arrogant noemen..komt erg vreemd over wel.
Ik kwam erachter dat ik die tietenfoto van jou nog op mn mobiel heb staan.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik die tietenfoto van jou nog op mn mobiel heb staan.
Delen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
DM/pm staat altijd open.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hij had m stiekem genomen en als ie m vrijdag niet verwijderd heeft als ie hier is, dan zal hij aan z'n enkels uit het raam gehangen worden.quote:
Ik heb die regel zelf aangedragen, dat betekent dat het niet voor mij geldtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He, moest die paint zo groot? Doe eens in een spoiler plaatsen dit dat. Check de regels die in de OP staan alles.
Niet stiekem. Gewoon vergeten weg te halen joh, drol.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij had m stiekem genomen en als ie m vrijdag niet verwijderd heeft als ie hier is, dan zal hij aan z'n enkels uit het raam gehangen worden.
Jaja, is goed, als ie nu maar weg isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Niet stiekem. Gewoon vergeten weg te halen joh, drol.
Heel niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb die regel zelf aangedragen, dat betekent dat het niet voor mij geldt
Niet in het bijzonder, nee. Totdat mensen op hem gingen haten..maar dan kan ik die houding ook prima begrijpen. Veel mensen doen overdreven op het internet..ze proberen een ideaalbeeld van hunzelf te creëren voor acceptatie en aanzien die ze misschien in het echte leven niet krijgen. Maar als je daar op gaat haten kan je bijna iedereen wel afgaan op die manier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond jij hem nooit arrogant overkomen?
Hij is weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, is goed, als ie nu maar weg is![]()
![]()
Maar dat gevolg heeft ook een oorzaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, nee. Totdat mensen op hem gingen haten..maar dan kan ik die houding ook prima begrijpen. Veel mensen doen overdreven op het internet..ze proberen een ideaalbeeld van hunzelf te creëren voor acceptatie en aanzien die ze misschien in het echte leven niet krijgen. Maar als je daar op gaat haten kan je bijna iedereen wel afgaan op die manier.
Ik ben hartstikke eerlijk op het internet, alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, nee. Totdat mensen op hem gingen haten..maar dan kan ik die houding ook prima begrijpen. Veel mensen doen overdreven op het internet..ze proberen een ideaalbeeld van hunzelf te creëren voor acceptatie en aanzien die ze misschien in het echte leven niet krijgen. Maar als je daar op gaat haten kan je bijna iedereen wel afgaan op die manier.
Pics van je /care face.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
zie mij even in een totale staat van /care zijn
Leg de oorzaak dan maar eens uit.quote:
Jij altijd eerlijk op het internet? Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke eerlijk op het internet, alles.
Ok, ik moet toegeven dat ik niet altijd even lief was tegen hem, maar hij deed het zelf hoor. Ik doe toch ook normaal tegen de rest?Hij moest zo nodig 'anders' doen.
Die is leukquote:
Ik zei niet altijd, ik zei dat ik hartstikke eerlijk ben. En dat ben ik gewoon ook echt vaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij altijd eerlijk op het internet? Nee.
En hoe was hij in jouw ogen dan anders? En wat was daar precies mis mee?
Alsof ik dat precies weet? En bovendien totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Leg de oorzaak dan maar eens uit.
[..]
Jij altijd eerlijk op het internet? Nee.
En hoe was hij in jouw ogen dan anders? En wat was daar precies mis mee?
Oke. Als in de dieren of als in kapsels?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou, gezelligheid. Vanaf nu gaan we het over pony's hebben.
Dat ligt eraan waarmee je ze vergelijkt.quote:
Met paarten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarmee je ze vergelijkt.
Yey, go KB!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hield mijn spreekbeurt over My Little Pony's, ik kreeg een 8. [ afbeelding ]
Ik heb vroeger paard gereden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou, gezelligheid. Vanaf nu gaan we het over pony's hebben.
Niet waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef Haarklip het volgende:
Ik hield mijn spreekbeurt over masturberen.
Ik denk niet 'wtf?', ik denk meer 'zijn dit de argumenten voor die haat?'. Dat je iemand op een minder leuk/aardig vindt, kan ik prima begrijpen. Maar dat haten vind ik nog steeds nergens op slaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei niet altijd, ik zei dat ik hartstikke eerlijk ben. En dat ben ik gewoon ook echt vaak.
En hoe was hij anders? Nou, voor 'onze date', deed hij vrij normaal. Toen daarna ging hij opeens heel anders doen.
En ook zijn gedrag, elke vrijdag en zaterdag na het werken zuipen bij vrienden dit dat.Hoe vaak hij dat zei en deed. En dan was er weer dat en dat. Daar irriteerde ik me gewoon aan. Nu zul jij vast denken: wtf?
Ik snap het ook zelf even niet meer. Ik vond hem gewoon niet zo leuk en aardig als in het begin. En meerderen dachten er net zo over, ook al lopen ze er niet zo mee te koop.
Kennelijk is het wel relevant. Waarom kom je anders met:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik dat precies weet? En bovendien totaal irrelevant.
quote:
Ik ben een keer op m'n bek getrapt door een paard toen ik 3 was. Nu vind ik het schijtbeesten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb 1x op een paard gezeten, vreselijk
Nicequote:
Dat is mijn conclusie na het geheel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk niet 'wtf?', ik denk meer 'zijn dit de argumenten voor die haat?'. Dat je iemand op een minder leuk/aardig vindt, kan ik prima begrijpen. Maar dat haten vind ik nog steeds nergens op slaan.
[..]
Kennelijk is het wel relevant. Waarom kom je anders met:
[..]
Maar ik haatte niettttttt, ik vond hem gewoon super vervelend en irritant. Of staat dat tegenwoordig gelijk aan haten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk niet 'wtf?', ik denk meer 'zijn dit de argumenten voor die haat?'. Dat je iemand op een minder leuk/aardig vindt, kan ik prima begrijpen. Maar dat haten vind ik nog steeds nergens op slaan.
[..]
Kennelijk is het wel relevant. Waarom kom je anders met:
[..]
Een conclusie zonder argumenten kan je geen conclusie noemen.quote:
Daar ben ik ook geweest vorig jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik werd meegesleept naar de concours-hipique ofzo
met pony's zwemmen? Is dat zoiets als met dolfijnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest vorig jaarvrijwillig. Met een vriendin. Nog met pony's gezwommen toen
Jawel; ik vind het zelfs zeer logisch om te concluderen dat er een oorzaak moet zijn met als gevolg het zogenaamde gehaat op DM.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een conclusie zonder argumenten kan je geen conclusie noemen.
Als je het uit op een bepaalde manier, staat dat tegenwoordig op het internet inderdaad gelijk aan haten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik haatte niettttttt, ik vond hem gewoon super vervelend en irritant. Of staat dat tegenwoordig gelijk aan haten?
Nou. Euhm, zoiets, op die pony gaan zitten en dan het water in gewoon. En als het dan diep genoeg is gaat ie zwemmen en dat is tofquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
met pony's zwemmen? Is dat zoiets als met dolfijnen?
Denk niet dat gehandicapten opfleuren van de tyfusbeesten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
met pony's zwemmen? Is dat zoiets als met dolfijnen?
Haten op haten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je het uit op een bepaalde manier, staat dat tegenwoordig op het internet inderdaad gelijk aan haten.
De mensen op mijn werk vinden paardrijden anders heel leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Denk niet dat gehandicapten opfleuren van de tyfusbeesten.
Zo kan je door blijven gaan met dat er altijd wel een oorzaak moet zijn geweest. Maar dat is er gewoon slap omheen ouwehoeren en dus ook weer erg triest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel; ik vind het zelfs zeer logisch om te concluderen dat er een oorzaak moet zijn met als gevolg het zogenaamde gehaat op DM.
Het is niet aan mij om daarvoor eventuele argumenten aan te dragen.
Jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Denk niet dat gehandicapten opfleuren van de tyfusbeesten.
Oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je het uit op een bepaalde manier, staat dat tegenwoordig op het internet inderdaad gelijk aan haten.
Waarom krijg ik het idee nu dat jij mij de schuld ervan probeert te geven?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo kan je door blijven gaan met dat er altijd wel een oorzaak moet zijn geweest. Maar dat is er gewoon slap omheen ouwehoeren en dus ook weer erg triest.
Ja Bob, het is heus niet alleen mijn schuld hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee nu dat jij mij de schuld ervan probeert te geven?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Bob, het is heus niet alleen mijn schuld hoor.
Komt het even goed uit dat dat niet mijn streven was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oké.
Maar er is nu niks meer aan te doen.
Omdat er weinig gediscussieerd wordt hier en daardoor iedereen zich snel voelt aangevallen in een discussie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee nu dat jij mij de schuld ervan probeert te geven?
Waarom er nog over doorgaan? En al helemaal onzinnig omdat hij er niet eens meer is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dat dat niet mijn streven was.
[..]
Omdat er weinig gediscussieerd wordt hier en daardoor iedereen zich snel voelt aangevallen in een discussie.
Niemand doet mee ook met de 'discussie', slapjanussen. Ik kan niet eens discussiëren ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dat dat niet mijn streven was.
[..]
Omdat er weinig gediscussieerd wordt hier en daardoor iedereen zich snel voelt aangevallen in een discussie.
En zie hier de reden waarom ik niet meedoe, ik hou er niet van, denk altijd: laat maar, niet belangrijk, oke, jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand doet mee ook met de 'discussie', slapjanussen. Ik kan niet eens discussiëren ofzo.Ik geef altijd de ander maar gelijk.
Dat denk ik ook bijna altijd. Ik heb gewoon geen zin in om me druk/moe te maken met een stomme discussiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom ik niet meedoe, ik hou er niet van, denk altijd: laat maar, niet belangrijk, oke, jij hebt gelijk
Shetlandersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
En daarbij was ik bezig met een gesprek over pony's.
Hij is hier inderdaad niet meer..en nog steeds wordt er nutteloos gehaat, wat ik sowieso al nooit heb begrepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom er nog over doorgaan? En al helemaal onzinnig omdat hij er niet eens meer is.
Blijven oefenen met discussiëren dan. Zal ook goed van pas komen bij jou thuis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand doet mee ook met de 'discussie', slapjanussen. Ik kan niet eens discussiëren ofzo.Ik geef altijd de ander maar gelijk.
Ook goed. Ze zijn in elk geval lief.quote:
Ik begon ditmaal niet eens met 'haten' op hem! ECHT WAAR NIET LEES TERUG DIT DAT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij is hier inderdaad niet meer..en nog steeds wordt er nutteloos gehaat, wat ik sowieso al nooit heb begrepen.
Hehehe, ja maar thuis geldt de regel dat mijn ouders altijd gelijk hebben dit dat.quote:[..]
Blijven oefenen met discussiëren dan. Zal ook goed van pas komen bij jou thuis.
Jij begon met haten toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij is hier inderdaad niet meer..en nog steeds wordt er nutteloos gehaat, wat ik sowieso al nooit heb begrepen.
[..]
Blijven oefenen met discussiëren dan. Zal ook goed van pas komen bij jou thuis.
Je energie wel steken in het 'haten' van iemand, maar het beargumenteren wordt je te zwaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bijna altijd. Ik heb gewoon geen zin in om me druk/moe te maken met een stomme discussie
Goede regel wel, ga ik later ook invoeren als ik kinderen heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begon ditmaal niet eens met 'haten' op hem! ECHT WAAR NIET LEES TERUG DIT DAT.
[..]
Hehehe, ja maar thuis geldt de regel dat mijn ouders altijd gelijk hebben dit dat.
Het gaat er ook niet om wie er mee begon of iets.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begon ditmaal niet eens met 'haten' op hem! ECHT WAAR NIET LEES TERUG DIT DAT.
Nee. Ik heb ook nooit gehaat op DM.quote:
Dat was ook zo toen ik op scouting zat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede regel wel, ga ik later ook invoeren als ik kinderen heb.
Stukje voor stukje afbreken. Discussies voeren op een redelijke manier. Ook zij zullen inzien dat jouw argumenten kloppen, waardoor zij op een gegeven moment ook milder zullen worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, ja maar thuis geldt de regel dat mijn ouders altijd gelijk hebben dit dat.
Dan blijf ik hopen dat jij nooit kinderen zult krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede regel wel, ga ik later ook invoeren als ik kinderen heb.
Vooral alles serieus nemen op het internet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan blijf ik hopen dat jij nooit kinderen zult krijgen.
True. Maar ja. Lastig enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stukje voor stukje afbreken. Discussies voeren op een redelijke manier. Ook zij zullen inzien dat jouw argumenten kloppen, waardoor zij op een gegeven moment ook milder zullen worden.
Lees jouw reactie nog eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral alles serieus nemen op het internet.
Je moet gewoon een bak pils kopen en die kats in je eentje wegtikken. Gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob, jij deed net zo vaak mee met sarcastisch doen etc. tegen DM.
[..]
True. Maar ja. Lastig enzo.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet gewoon een bak pils kopen en die kats in je eentje wegtikken. Gegarandeerd succes.
NIET GOED TIJDSTIP OM HIER TE KOMEN GR GRquote:
WAAROM NIET IS ER IETS MIS?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
NIET GOED TIJDSTIP OM HIER TE KOMEN GR GR
Lijkt me meer iets voor jou, aangezien jij het niet snapt en opvat als iets serieus.quote:
Ik heb hem vaak genoeg verdedigd..en ook toen ontbraken de argumenten altijd. En sarcastisch heb ik tegen 'iedereen' wel gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob, jij deed net zo vaak mee met sarcastisch doen etc. tegen DM.
Het lange wachten was het zeker waard. Schumacherquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Extra lang speciaal voor mij omdat ik nooit kan kijken, LOL
Weet ik.quote:
Als er enige vorm van intelligentie aanwezig is daar, stel ik voor het nog allemaal even rustig na te lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor jou, aangezien jij het niet snapt en opvat als iets serieus.
Of je gaat gewoon studeren in Maastricht, ook gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
NIET GOED TIJDSTIP OM HIER TE KOMEN GR GR
Schumacherquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het lange wachten was het zeker waard. Schumacher![]()
Sorry, is afwezig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Als er enige vorm van intelligentie aanwezig is daar, stel ik voor het nog allemaal even rustig na te lezen.
Limburgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon studeren in Maastricht, ook gegarandeerd succes.
Oke. Maar ik heb volgens mij alles al gezegd. Wat wil je nog weten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak genoeg verdedigd..en ook toen ontbraken de argumenten altijd. En sarcastisch heb ik tegen 'iedereen' wel gedaan.
Ik mag niet op kamers gr gr.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon studeren in Maastricht, ook gegarandeerd succes.
Die inhaalactie op Kobayashi en Massa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schumacherhad ie nog geen geld genoeg ofzo
ALS JE IN MAASTRICHT GAAT STUDEREN ZUL JE WEL MOETENquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke. Maar ik heb volgens mij alles al gezegd. Wat wil je nog weten?
[..]
Ik mag niet op kamers gr gr.
Wut je mag niet discussiëren en niet op kamers, zijn jouw ouders gevangenis bewaarders?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet op kamers gr gr.
Die bolle marshallquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die inhaalactie op Kobayashi en Massa.Dat was echt van grote klasse.
Efteling, Land van Laaf, mijn woonplaats.quote:
Gaan ze zeggen: ZOEK MAAR EEN LEUKE STUDIE IN AMSTERDAM!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ALS JE IN MAASTRICHT GAAT STUDEREN ZUL JE WEL MOETEN![]()
![]()
Sort of.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut je mag niet discussiëren en niet op kamers, zijn jouw ouders gevangenis bewaarders?
Met dit antwoord verras je mij dan ook niet.quote:
Het is voor mij nu wel duidelijk denk ik. Maar snappen zal ik het waarschijnlijk nooit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik je ontvoeren zodat ze denken dat je nooit meer terugkomt, dan kun je doen wat je wiltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan ze zeggen: ZOEK MAAR EEN LEUKE STUDIE IN AMSTERDAM!!!!!!!!11
[..]
Sort of.
DAN ZEG JE DA DÈ NIE KEN EN DÈ DE ENIGE OPTIE IS OM NAAR MAASTRICHT OF WEET IK VEEL WAT VOOR STAD TE GAANquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan ze zeggen: ZOEK MAAR EEN LEUKE STUDIE IN AMSTERDAM!!!!!!!!11
[..]
Sort of.
watquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAN ZEG JE DA DÈ NIE KEN EN DÈ DE ENIGE OPTIE IS OM NAAR MAASTRICHT OF WEET IK VEEL WAT VOOR STAD TE GAAN![]()
![]()
Ja, dat was mijn plan ook al. Samen doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik je ontvoeren zodat ze denken dat je nooit meer terugkomt, dan kun je doen wat je wilt
Wat is er nog onduidelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is voor mij nu wel duidelijk denk ik. Maar snappen zal ik het waarschijnlijk nooit.
Graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik je ontvoeren zodat ze denken dat je nooit meer terugkomt, dan kun je doen wat je wilt
Ok tot over 5 minuten ik kom samen met bloempje, je herkent ons aan de bivakmutsen en onzichtbaarheidsmantelsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er nog onduidelijk?
[..]
Graag.
jmmrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met dit antwoord verras je mij dan ook niet.
[..]
Het is voor mij nu wel duidelijk denk ik. Maar snappen zal ik het waarschijnlijk nooit.
ONZICHTBAARHEIDSMANTELS FUCK YEAH OOEHHHH!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok tot over 5 minuten ik kom samen met bloempje, je herkent ons aan de bivakmutsen en onzichtbaarheidsmantels
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAN ZEG JE DA DÈ NIE KEN EN DÈ DE ENIGE OPTIE IS OM NAAR MAASTRICHT OF WEET IK VEEL WAT VOOR STAD TE GAAN![]()
![]()
Ziek moeilijke naam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi ik heb lacquercocktail.nl gekocht en naar .com doorgelinkt
Niet zo hard schreeuwen dan hebben ze geen nutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ONZICHTBAARHEIDSMANTELS FUCK YEAH OOEHHHH!!!
Ja datquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEEE BLOEMPS SPACE GAAN JULLIE DAN OOK RADAR ENZO ERBIJ HALEN EN ZEGGEN DAT IK VERMOORD BEN DITDAT EN GEEN LICHAAM EN DAN GA IK EEN NIEUW LEVEN BEGINNEN NA COSMETISCHE CHIRURGIE ONDERGAAN TE ZIJN ENZ ENZ
Het is voor mij wel duidelijkquote:
Ohja, mijn foutje. Hippie-denkwijze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is voor mij wel duidelijkHet ging om het snappen wat ik niet deed. Maar dat zal meer komen door een andere denkwijze.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEEE BLOEMPS SPACE GAAN JULLIE DAN OOK RADAR ENZO ERBIJ HALEN EN ZEGGEN DAT IK VERMOORD BEN DITDAT EN GEEN LICHAAM EN DAN GA IK EEN NIEUW LEVEN BEGINNEN NA COSMETISCHE CHIRURGIE ONDERGAAN TE ZIJN ENZ ENZ
Toch zit er wel een kern van serieusheid in. Ze kunnen je onmogelijk voor altijd thuis houden en als jij gewoon een toffe studie hebt gevonden maar die niet in Amsterdam is moeten ze je gewoon die kans gunnen. Jouw leven, niet dat van hun.quote:
Jij hippie-denkwijze? Ik namelijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, mijn foutje. Hippie-denkwijze.
Ik moet de pabo afmaken van ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zit er wel een kern van serieusheid in. Ze kunnen je onmogelijk voor altijd thuis houden en als jij gewoon een toffe studie hebt gevonden maar die niet in Amsterdam is moeten ze je gewoon die kans gunnen. Jouw leven, niet dat van hun.
Tot zover mijn pseudo psychologie.
Denk je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
Is dit trouwens niet ook strafbaar wat ze doen?
Bij het woordje 'moet' gaat het al fout. Zo werkt het helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet de pabo afmaken van ze.
Zal er niet ver vanaf liggen denk ik. Zoveel 'druk' uitoefenen vanaf een soort van machtspositie lijkt mij niet echt toegestaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
Is dit trouwens niet ook strafbaar wat ze doen?
Ja wat is daar mis mee? Als het terecht is is het terecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee lekker een rechtszaak tegen je ouders aanspannen
Altijd je leven laten bepalen is lekker wou je zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee lekker een rechtszaak tegen je ouders aanspannen
Naja als jij je daardoor klote voelt, maar je kunt toch uit huis gaan zonder dat ze daar iets over te zeggen hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat is daar mis mee? Als het terecht is is het terecht.
Nee dat bedoel ik niet, maar kun je het niet eerst anders proberen? Naja ik weet niets van de situatie enzeau.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd je leven laten bepalen is lekker wou je zeggen.
De situatie is dat je ouders je gewoon thuis willen houden zodat jij later voor ze kan zorgen. Lachen toekomstbeeld, over een jaar of 20 om de tien minuten met een doekje langskomen om het kwijl van je pa z'n gezicht af te vegen, om de zoveel uur je moeder naar de wc duwen en eens in de zoveel tijd haar reet afvegen. Iedere dag eten koken en daarna zelf alles moeten schoonmaken omdat meer dan de helft gemorst wordt. Ieder uur van de dag draait de wasmachine, want je ouders brassen wat af. Pakken luiers staan in de gang, want naar de wc gaan is ook niet meer altijd een optie. Ondertussen kijk je iedere dag naar Hart van Nederland en voel je je kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, je weet niets van de situatie. En die is kut.
Nee, nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Binnenkort zijn we ook te vinden in PUB en R&P.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De situatie is dat je ouders je gewoon thuis willen houden zodat jij later voor ze kan zorgen. Lachen toekomstbeeld, over een jaar of 20 om de tien minuten met een doekje langskomen om het kwijl van je pa z'n gezicht af te vegen, om de zoveel uur je moeder naar de wc duwen en eens in de zoveel tijd haar reet afvegen. Iedere dag eten koken en daarna zelf alles moeten schoonmaken omdat meer dan de helft gemorst wordt. Ieder uur van de dag draait de wasmachine, want je ouders brassen wat af. Pakken luiers staan in de gang, want naar de wc gaan is ook niet meer altijd een optie. Ondertussen kijk je iedere dag naar Hart van Nederland en voel je je kut.
Als je dat niet wil zul je toch ooit in opstand moeten komen.quote:
Met spandoeken en ferme leuzen, het liefst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je dat niet wil zul je toch ooit in opstand moeten komen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met spandoeken en ferme leuzen, het liefst.
okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Gwyneth Paltrow dat is de vrouw van Chris Martin
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
Jared Leto en Danny zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie de neuk is die Dannyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
Jared Leto en Danny zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Zonde, The Script was echt geweldig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef MultiBanaan het volgende:
The Script, daar zou ik een keer heen gaan maar toen ging ik niet
Was je naar Pink P dan Sharr
tfoe?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
Chris Martin. Hij zong wel mooi in tegenstelling tot Jared Leto.
Tfoe, hoi Gian
Ik heb vooraan gestaan (althans, aardig ver vooraan, elfde rij ofzo) bij the Gaslight Anthem. Geen de Staat shirt, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tfoe?
hee schoonheid!
belangrijkste pinkpop vraag: ben je bij the gaslight anthem geweest? (en heb je mij een nieuw de staat t-shirt meegenomen?)
ik ben nog steeds een moord aant beramen op de vriendin van een van mijn beste vrienden omdat ik dankzij haar bijna het hele optreden 2 jaar geleden gemist hebquote:
ik zie liever pics van jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Ik stond vooraan, foto gemaakt zonder inzoomen bij Lifehouse. Prove: [ afbeelding ]
Jason
Sziget lijkt me echt tof.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Jammer dat er op Sziget niet van die enorm grote namen komen
geen grote namen zeg je?? Ik pik er even een paar uit:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Jammer dat er op Sziget niet van die enorm grote namen komen
Ik vind Jenson Button en Chris Martin erg veel op elkaar lijken.quote:
zo te zien konden wij beetje eensgezind naar een festival gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik zien op Sziget
als ik ga
wat niet zo is
maar als ik zou gaan dus
Bloody Beetroots man
ik ben er niet eens in geweestquote:
Ik ben er net 1 minuut uit omdat iedereen weg wasquote:
Dagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef gianni61 het volgende:
ik ga er vandoor voor de lapo.
tot morgen
Doeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef gianni61 het volgende: