Volgende TT gaat aan je voorbij, let maar opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik zo snel als lichtsnelheid ben.
Zo'n jongen maakte een vriend van hem (woont bij mij in de straat) wakker. Het duurde een tijdje voordat die vriend wakker werd.quote:
We zullen zien! Anders schaaf ik je af met mijn superkaasschaafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgende TT gaat aan je voorbij, let maar op
's Avonds? Ik moet vrijdagochtend naar school als ik zak, en vrijdagmiddag naar school als ik slaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Even kijken of ik naar school moet 's avonds, overmorgen
Doodsbedreiging, ban!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
We zullen zien! Anders schaaf ik je af met mijn superkaasschaaf
Had je het maar niet moeten zeggenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n jongen maakte een vriend van hem (woont bij mij in de straat) wakker. Het duurde een tijdje voordat die vriend wakker werd.
Ik moet donderdagmiddag al, lees ik nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
's Avonds? Ik moet vrijdagochtend naar school als ik zak, en vrijdagmiddag naar school als ik slaag.
Nu ga ik je door de goot spoelen ook, dit pik ik nietquote:
Dan weet je dus al vrij snel of je bent geslaagd of gezakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet donderdagmiddag al, lees ik nu
Carnaval is altijd het hoogtepunt van het jaar.quote:
Nou die hoef ik niet hoor als ik zak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
Chill, donderdag en vrijdag al examenfeesten
Ik moet er heel Nederland er verticaal voor afreizenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Carnaval is altijd het hoogtepunt van het jaar.
Hoi Water, kennen wij mekaar alquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou die hoef ik niet hoor als ik zak.
Ik heb nog niets gepland staan, behalve de 24e, volgens mij is dat echt nog ver ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
Chill, donderdag en vrijdag al examenfeesten
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu ga ik je door de goot spoelen ook, dit pik ik niet
Ik word donderdag tussen 12:00 en 14:00 gebeld... en jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan weet je dus al vrij snel of je bent geslaagd of gezakt?
Die is engquote:
Ik denk dat laatste, ik zie niksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef yosander het volgende:
Is er wat veranderd aan het lay-out van FOK! of zie ik nog steeds niet helder?
Hoi yosanderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoi Water, kennen wij mekaar al?
Maar ga ik er wel vanuit dat ik geslaagd ben (afkloppen).
Het is de moeite waard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet er heel Nederland er verticaal voor afreizen
Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef yosander het volgende:
Is er wat veranderd aan het lay-out van FOK! of zie ik nog steeds niet helder?
HEE ROL MET KAASquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens: YOSANDER
Hoe was je vakantie eigenlijk?
Nou iedereen wordt voor 17:00 uur gebeld, en de gezakten eerst.. dus ik weet niet wanneer ik word gebeld, ik denk al in de ochtendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik word donderdag tussen 12:00 en 14:00 gebeld... en jij?
Dat is zeer spijtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoi yosanderNu kennen we elkaar wel
![]()
Ik ga er vanuit dat ik gezakt ben
Gaaf danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
HEE ROL MET KAAS
Sunny Beach was zooooo GENIETENteringjoden wat een feest daar, niet normaal
![]()
Dan heb ik ook een feest gepland staan, maar geen examenfeestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gepland staan, behalve de 24e, volgens mij is dat echt nog ver ook
Wut. Wij moeten 16:30 al naar school om cijferlijst te bekijken / her aan te vragen. Lekker duidelijk is je schoolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou iedereen wordt voor 17:00 uur gebeld, en de gezakten eerst.. dus ik weet niet wanneer ik word gebeld, ik denk al in de ochtend
VR2quote:
Oehquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als je naar de wc gaat, ik hap zo in je kont.
Wij moeten vrijdag naar school voor cijferlijst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wut. Wij moeten 16:30 al naar school om cijferlijst te bekijken / her aan te vragen. Lekker duidelijk is je school
Te weinigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
VR2!! Nog wat meegemaakt deze week
?!
Jup! Niet aan de slivovic, wel veel vodka, likeur en bier. Kost geen drol daarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gaaf dan
In Bulgarije was dat toch? Nog aan de slivovic gegaan?
Altijd de moed erin houdenquote:
Feestenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Te weinigIedereen was op vakantie, ook best wat vrienden... en ik ben ook nog naar Frankrijk geweest. Maar goed, deze week lekker veel feesten en uitslag
Vertel alles over Sunny Beach!
JA! Die ken ik al tijden! Eindelijk duikt hij dus op in de clubs, nice! Hopelijk zomerhitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Feesten
Dit nummer was zo fijn, Bulgaars of Roemeens volgens mij, geen idee of 't hier bekend is:
Zal binnenkort verslag schrijven
Jup! Eerste keer zat hij met vrienden en een groep chicks uit ons hotel waar we mee op stap waren bij een pizzahut voor een discotheek. Toen wist ik nog niet dat hij er ook bij zat, we kwamen er namelijk even bij zitten. Tweede keer zat hij daar weer en vroeg ik wie Koekjestrommel/Joost wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Kaasrol het volgende:
Donderdagavond naar school voor de cijfers, daarna de stad in
Was je eigenlijk koekjestrommel nog tegen gekomen Sander?
Dus als ik het goed begrijp zat je de eerste keer bij hem zonder dat je het wist?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup! Eerste keer zat hij met vrienden en een groep chicks uit ons hotel waar we mee op stap waren bij een pizzahut voor een discotheek. Toen wist ik nog niet dat hij er ook bij zat, we kwamen er namelijk even bij zitten. Tweede keer zat hij daar weer en vroeg ik wie Koekjestrommel/Joost was.
Lolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup! Eerste keer zat hij met vrienden en een groep chicks uit ons hotel waar we mee op stap waren bij een pizzahut voor een discotheek. Toen wist ik nog niet dat hij er ook bij zat, we kwamen er namelijk even bij zitten. Tweede keer zat hij daar weer en vroeg ik wie Koekjestrommel/Joost was.
Heerlijk nummer inderdaad! Perfect ook daar om op de bar te dansenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JA! Die ken ik al tijden! Eindelijk duikt hij dus op in de clubs, nice! Hopelijk zomerhitRoemeens btw. En nu nog onbekend.
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zat je de eerste keer bij hem zonder dat je het wist?
quote:
Bovenste twee zijn oud, valt me een beetje tegen dat die nog zoveel gedraaid werden dan. Die laatste zou ook best een hit kunnen worden... mag best van mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad! Perfect ook daar om op de bar te dansen.
Werd samen met deze nummers daar grijs gedraaid:
Hij herkende steeds een vriend van mij en ik eentje van hemquote:
quote:
Tja, voor mij klinkt 't allemaal nieuw, want luister dit nooit thuis. Alleen op feestjes of bij het uitgaan (kroeg of een normale club)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bovenste twee zijn oud, valt me een beetje tegen dat die nog zoveel gedraaid werden dan. Die laatste zou ook best een hit kunnen worden... mag best van mij
Hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij herkende steeds een vriend van mij en ik eentje van hem. Maar ik wist niet hoe hij eruit zag
.
Dus toen dit inderdaad:
[..]
quote:
Klopt, maar die is vorig jaar geflopt... dit jaar misschien meer kans.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef Keauning het volgende:
Die Danza Kuduro is ook al fucking oud anders... alhoewel, die eerdere versie van zo'n papzak.
Geen idee om eerlijk te zijn, waren allebei niet 100% helder meerquote:
Loca Peoplequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Valt me trouwens tegen dat Loca People nu de grote zomerhit gaat worden... er is zoveel leukers, serieus
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is vorig jaar geflopt... dit jaar misschien meer kans.
Echt he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Valt me trouwens tegen dat Loca People nu de grote zomerhit gaat worden... er is zoveel leukers, serieus
Word er nu al helemaal gek van inderdaad. De We No Speak Americano van dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Word er nu al helemaal gek van inderdaad. De We No Speak Americano van dit jaar
Die w-t-f? Eén keer gehoord, een van de laatste nummers die ik heb gehoord in SBquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Die w-t-f? Eén keer gehoord, een van de laatste nummers die ik heb gehoord in SB. Viel een beetje tegen inderdaad. Was wel grappig dat op dat moment allemaal Nederlands met een t-shirt met die tekst daar rondliepen
.
GME?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
GME is trouwens wel echt een vette nieuwe nummer 1.
Give Me Everything (Tonight).quote:
Jep, die is zeker tof.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ken je deze al, Keauning? Die vind ik echt vet.
Hopelijk binnenkort Alarmschijfquote:
Mja, klinkt wel lekker, maar meer ook niet. Mist een climax vind ik (o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die jaDat nummer is opeens uitgegroeid tot een hype of zo. Wel grappig/slecht/alles met die t-shirts
![]()
Hij is gewoon slechtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, klinkt wel lekker, maar meer ook niet. Mist een climax vind ik (o.i.d.).
Hatenquote:
Ik kende GME al sinds hij gelekt werd, en was hem toen al vrij snel zat... maar als de radio iets gaat draaien, ga ik het altijd weer leuk vinden of zo, ook al was ik 't daarvoor al zatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:37 schreef Keauning het volgende:
die GME is idd best tof, maar heb hem alleen al te vaak gedraaid.
Ken je Karl Wolf - Ghetto Love?
Die stond paar maanden terug al op youtube, maar werd er afgehaald blijkbaar. En nu is die weer opgedoken samen met Kardinal Offishal. Deze versie vind ik wel minder..
okquote:
I was born this way.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten is een way of life.
Nah, beetje wel... ik was niet echt blij en ze waren echt vervelendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe was het met je ouders? Nog veel ruzie geschopt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I was born this way. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Even doorbaggeren dan, moet jij eens oplettenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Even doorbaggeren dan, moet jij eens opletten
Niets écht gescoord, maar prima vermaakt met (voornamelijk toch) Nederlandse meidenquote:
Die werd ook grijs gedraaid, net zoals Bon Bonquote:
Dat is de vraag.quote:
yoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets écht gescoord, maar prima vermaakt met (voornamelijk toch) Nederlandse meiden. Leeftijd ligt hoger daar hoger dan dat in Lloret e.d. als ik de verhalen hoor. Die Scandinaviërs zijn echt apart, wel aardig en grappig, maar toch vrij apart
. En vaak een stuk ouders
.
[..]
Die werd ook grijs gedraaid, net zoals Bon Bon.
was echt totaal kapot toen ik thuis kwam, maar goed heb het overleefdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
Joost![]()
! Leef je weer
?
+24 uur wakker geweest en hooguit een uurtje in 't vliegtuig geslapen, net twee uur wakker.
Hoe was de leeftijd dan daar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets écht gescoord, maar prima vermaakt met (voornamelijk toch) Nederlandse meiden. Leeftijd ligt hoger daar hoger dan dat in Lloret e.d. als ik de verhalen hoor. Die Scandinaviërs zijn echt apart, wel aardig en grappig, maar toch vrij apart
. En vaak een stuk ouders
.
[..]
Die werd ook grijs gedraaid, net zoals Bon Bon.
Ervaren meisjes dit dat alles kwijlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hoe was de leeftijd dan daar?
Ik ben vorig jaar in Blanes geweest, 1 dagje ook in Lloret geweest. Gemiddelde leeftijd lag daar op eind 18 denk ik...
Hier begon het bij de 18 en dat waren dan de Duitsers en Nederlandse eindexamenkandidatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Blanes geweest, 1 dagje ook in Lloret geweest. Gemiddelde leeftijd lag daar op eind 18 denk ik...
Feest(seks)vakantiesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Volgend jaar weerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
was echt totaal kapot toen ik thuis kwam, maar goed heb het overleefd
Daar gaat het toch om, dat je je vermaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets écht gescoord, maar prima vermaakt met (voornamelijk toch) Nederlandse meiden.
Haha, jij!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over een paar weken naar Lloret
Ik heb liever een weekendje (romantisch) Parijs met mijn loverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is vet daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Inderdaad. Ze hebben 't dan meestal ook vrij snel door als je op 'scoren' uit bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om, dat je je vermaaktDa's belangrijker dan 'scoren', echt. Over tien jaar zul je je vooral de gezelligheid herinneren
En Bon Bon is écht slecht
Ik. De man die een dikke party gaat machen in Lloret.quote:
Hoop het, heb het echt super naar mijn zin gehad! En ik weet het van die dip, werd vannacht badend in het zweet wakker, denk dat ik er een griepje aan over heb gehoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgend jaar weer?
Heb nu echt zo'n dip.
Ik ben in de herfst naar Salou geweest, dan is het veel leukerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Dat is vet daar.
Ben ik vorig jaar geweest.
Ben snotverkouden, keelaids alles dit datquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoop het, heb het echt super naar mijn zin gehad! En ik weet het van die dip, werd vannacht badend in het zweet wakker, denk dat ik er een griepje aan over heb gehouden
De meesten gaan toch bij hun eerste keer naar Spanje he... Wel jammer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Hier begon het bij de 18 en dat waren dan de Duitsers en Nederlandse eindexamenkandidaten. Denk gemiddeld toch wel 20, sommige clubs lagen daar nog wel boven
.
* Klinkerbotsing geeft keelsnoepje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben snotverkouden, keelaids alles dit dat. We hebben goed gefeest dus
.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
.
En je slof sigaretten in de trein laten liggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoop het, heb het echt super naar mijn zin gehad! En ik weet het van die dip, werd vannacht badend in het zweet wakker, denk dat ik er een griepje aan over heb gehouden
Oh nee, niet weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]. ik exact hetzelfde, hele keel zit vol slijm e.d. Hele vliegtuig zat op de terugreis ook te kuchen
Ja best wel, voornamelijk chicks eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Keauning het volgende:
[..]
De meesten gaan toch bij hun eerste keer naar Spanje he... Wel jammer.
Waren er veel eindexamenkandidaten dan?
gelukkig begon het pas op de laatste dag bij mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, niet weer.![]()
In Blanes had iedereen het over de Blanespest toen. Daarna ook een paar keer zeiknat wakker geworden... hele dagen kuchen, verschrikkelijk.
Was voor m'n oudersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
En je slof sigaretten in de trein laten liggen
Ik ook nietquote:
Bij mij begon het op de 5de dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
gelukkig begon het pas op de laatste dag bij mij
samen naar londenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
Ik ga niet op examenreis.
Waarschijnlijk ben ik de enige die daar blij mee is.
Hier ook, alle jongeren zaten achterin (wij + chicks dus). Chagrijnig dat die lui warenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]. ik exact hetzelfde, hele keel zit vol slijm e.d. Hele vliegtuig zat op de terugreis ook te kuchen
Neem me meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga in augustus een paar dagen naar Londen.
Heenreis: 13kg, terugreis: 19kgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook nog een fles absinth mee genomen. Impulsieve aankopen
halve liters voor 2 lef (lev??)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Heenreis: 13kg, terugreis: 19kg.
Drank is goedkoop daar boh.
Denenquote:
Omdat ik het niet betaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom één dag? Dat is wel erg kort. Wij gaan drie dagen.
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
halve liters voor 2 lef (lev??)
bus+shuttlequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met het vliegtuig gaat. Anders zit je maar een paar uur in Engeland ofzo..
Tofste club daar, die Viking?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja! Rock café voor maar 1 lev (= 50 eurocent
). Niet geweest tho, twee vrienden van me wel: gingen niet meer mee naar de Viking want ze moesten naar hotel terugkruipen, kotsen dit dat alles
.
net even me afschriften bekeken, 311 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja! Rock café voor maar 1 lev (= 50 eurocent
). Niet geweest tho, twee vrienden van me wel: gingen niet meer mee naar de Viking want ze moesten naar hotel terugkruipen, kotsen dit dat alles
.
Dat lijkt me echt kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bus+shuttle
's avonds om 12 uur hier vertrekken, ben je om 7/8 uur daar, en dan weer om 10 uur 's avonds terug
Valt best mee joh, ik slaap toch onderwegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut.Jullie blijven dan nog best lang daar.
Jaquote:
Zo en zo zoals op hun plaatje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Vind 't nu wel jammer dat ik sommige discotheken niet heb bezocht. Maar heb me zekers niet verveeld in de Viking
Ik zit op ruim 200 euroquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
net even me afschriften bekeken, 311 euro uitgegeven
Druk druk, maar bedankt voor je keelsnoepje gr grquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Joosterd het volgende:
Ik negeer de personen die boven mij heeft gepost.
Alleen van de laatste avond weet ik niet alles meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zit op ruim 200 euro
Valt me nog veel met hoeveel ik heb gedronken, was vrij goedkoop ook, maar had er niet zo heel veel zin om dronken te worden. Twee keer goed aangeschoten geweest.
Er zijn uitzonderingenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Alleen van de laatste avond weet ik niet alles meer
quote:
Ja, en ook wel iets meer dat watquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]leuke smsjes waren dat ook. Toen daar bij de pizzahut, had je toen nog wat op? Volgens mij wel
.
Ja super. Toch maar nog 1tje geven na de uitslag.quote:
Betaal je mijn vervoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja super. Toch maar nog 1tje geven na de uitslag.![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook al 3 of 4 gehad... maar nu is het saaiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef Keauning het volgende:
Wat heeft iedereen hier trouwens al feesten gehad zeg..
Ik heb er nog 0 gehad, die komen allemaal pas na de uitslag.
Helaas, ik wil wel overnachtingsmogelijkheden weer regelenquote:
Heb je er geen meer na de uitslag dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 3 of 4 gehad... maar nu is het saai
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Helaas, ik wil wel overnachtingsmogelijkheden weer regelen
quote:
Donderdag en vrijdag zijn mijn eersten ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef Keauning het volgende:
Wat heeft iedereen hier trouwens al feesten gehad zeg..
Ik heb er nog 0 gehad, die komen allemaal pas na de uitslag.
Jawel, best veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heb je er geen meer na de uitslag dan?
Nope. Mijn examen is iig wel al gepland. Paar dagen na Sunny Beach.quote:
Zal ze d'r ook ff bij pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben hardop aan het lachen die smsjes teruglezende
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja super. Toch maar nog 1tje geven na de uitslag.![]()
![]()
![]()
Dekt de lading wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik vind Sunny Beach trouwens echt een rotnaam. Het doet me denken aan de Teletubbies..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik vind Sunny Beach trouwens echt een rotnaam. Het doet me denken aan de Teletubbies..
Alles?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zoveel haten op elkaar gr gr
Impliceren dat Sander een vrouwelijk lidwoord krijgtquote:
Dat heb ik nooit geleerd.. Binnenkort maar eventjes doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander een vrouwelijk lidwoord krijgt
*des Sanders
Of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geleerd.. Binnenkort maar eventjes doen..
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zoveel haten op elkaar gr gr
Aah ganz geilquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander een vrouwelijk lidwoord krijgt
*des Sanders
Oh ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel. Het lijkt me wel handig aangezien ik Journalistiek wil studeren.
Wat is er dan met juli en augustus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil nog Deens gaan leren, maar juni is voorbij voordat ik het weetBah.
In juli heb ik ook wel tijd gelukkigquote:
Zweeds jongen, Zweeds.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil nog Deens gaan leren, maar juni is voorbij voordat ik het weetBah.
ik neem aan dat je een verjaardagsfeest geeft voor exa sc?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In juli heb ik ook wel tijd gelukkigIn augustus ga ik een rijlescursus doen, heb ik introweek en ben ik jarig... dus dat is allemaal gedoe en zo.
Als je eenmaal Deens kan, is Zweeds ook makkelijk te doen. Ik wilde eerst Zweeds leren, maar ik heb meer met Denemarken als land... vind 't nóg interessanter, hoewel ik Zweden ook erg vet vind.quote:
Ja. En jij kunt niet komen, want je hebt geen geld voor een treinkaartje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een verjaardagsfeest geeft voor exa sc?
gr gr
Je kwam mij ophalen zei je, gr grquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. En jij kunt niet komen, want je hebt geen geld voor een treinkaartje.
gr gr
Deensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je eenmaal Deens kan, is Zweeds ook makkelijk te doen. Ik wilde eerst Zweeds leren, maar ik heb meer met Denemarken als land... vind 't nóg interessanter, hoewel ik Zweden ook erg vet vind.
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kwam mij ophalen zei je, gr gr
Weet ik veel jongen. Ik heb gewoon een voorliefde voor Zwedenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Allebei chillings
Wat heb jij dan met Zweden en tegen Denemarken, Jordy?
Aight.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik veel jongen. Ik heb gewoon een voorliefde voor Zweden
Fappen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je geen andere bezigheden dan FOK!ken?
Hoezo is dat vies?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, niet weer over vieze dingen praten.
Etsoeeeequote:
ja sry af en toe moet de druk van de ketel af anders gaan er mensen doodquote:
Vooral in Spa Blauw ben ik extra lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Watertje. Je was lekker vanavond. :$ 2 flessen Spa Blauw gedronken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Mijn moeder kent iemand die na ruim 30 rijlessen nog steeds niet op de snelweg had gereden.
Mijn moeder kent iemand die na ruim 30 rijlessen nog steeds niet op de snelweg had gereden.
0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Zeg Sandertje, hoeveel condooms zijn er gebruikt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek toch eens een keer, kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |