Volgende TT gaat aan je voorbij, let maar opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik zo snel als lichtsnelheid ben.
Zo'n jongen maakte een vriend van hem (woont bij mij in de straat) wakker. Het duurde een tijdje voordat die vriend wakker werd.quote:
We zullen zien! Anders schaaf ik je af met mijn superkaasschaafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgende TT gaat aan je voorbij, let maar op
's Avonds? Ik moet vrijdagochtend naar school als ik zak, en vrijdagmiddag naar school als ik slaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Even kijken of ik naar school moet 's avonds, overmorgen
Doodsbedreiging, ban!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
We zullen zien! Anders schaaf ik je af met mijn superkaasschaaf
Had je het maar niet moeten zeggenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n jongen maakte een vriend van hem (woont bij mij in de straat) wakker. Het duurde een tijdje voordat die vriend wakker werd.
Ik moet donderdagmiddag al, lees ik nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
's Avonds? Ik moet vrijdagochtend naar school als ik zak, en vrijdagmiddag naar school als ik slaag.
Nu ga ik je door de goot spoelen ook, dit pik ik nietquote:
Dan weet je dus al vrij snel of je bent geslaagd of gezakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet donderdagmiddag al, lees ik nu
Carnaval is altijd het hoogtepunt van het jaar.quote:
Nou die hoef ik niet hoor als ik zak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
Chill, donderdag en vrijdag al examenfeesten
Ik moet er heel Nederland er verticaal voor afreizenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Carnaval is altijd het hoogtepunt van het jaar.
Hoi Water, kennen wij mekaar alquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou die hoef ik niet hoor als ik zak.
Ik heb nog niets gepland staan, behalve de 24e, volgens mij is dat echt nog ver ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
Chill, donderdag en vrijdag al examenfeesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |