Verhip!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:36 schreef VonHinten het volgende:
[...]
Daarnaast maak je een rekenfout. Als je 1x per maand langs wilt gaan, dan is 2x genoeg. 1x als zij er al 1 maand zit, 1x als zij er 2 maanden zit.... en een maand later is ze alweer thuis. Je hoeft dus maar 2x langs om haar eens per maand te zien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Velma het volgende:
[..]
Verhip!Problem solved TS. Tenzij mijn onderbuikgevoelens jegens je vriendin juist zijn en ze boos zal worden dat je met deze kennis nog maar 2x langs zal komen. Ik voorspel A) 'je houdt niet genoeg van me' inclusief emotionele chantage B) een episch drama waar een gebronsde Spanjaard bij betrokken is of C) dat de vriendin van TS opeens zwanger is. Of alles in 1x, dat de vriendin boos wordt, vervolgens iets uitspookt met een gebronsde Spanjaard en daar zwanger van raakt. Oeh
Enorme Nederlander ben je toch ook, zeiken over pieken die je blijkbaar wel hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Blaatzor88 het volgende:
Houdt er wel rekening mee, dat ik het niet eens der mate erg zou vinden om de volledige kosten te betalen, het gaat me er meer over haar houding in deze situatie.
Het is toch geen straf om daar naar toe te gaan? Zelf zou ik als ik het geld had 2 keer gaan; je ziet elkaar als ze vetrekt, dan 3/4 weken zonder dan zie je haar weer. dan weer 3/4 weken zonder en dan zie je haar weer. Dan de laatste weekjes en daarna haal je haar weer opquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Enorme Nederlander ben je toch ook, zeiken over pieken die je blijkbaar wel hebt
In principe heeft hij gelijk wat betreft haar houding, maar ik weet niet of TS zelf een keer zo'n project ondernomen heeft. Je moet aan een HELEBOEL denken, en dat geeft HEEL veel stress. Als gevolg ben je niet altijd de partner die je graag zou willen zijn, en onder normale omstandigheden ook bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Enorme Nederlander ben je toch ook, zeiken over pieken die je blijkbaar wel hebt
WHAT THE FUCK?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:26 schreef Tanin het volgende:
[..]
In principe heeft hij gelijk wat betreft haar houding, maar ik weet niet of TS zelf een keer zo'n project ondernomen heeft. Je moet aan een HELEBOEL denken, en dat geeft HEEL veel stress. Als gevolg ben je niet altijd de partner die je graag zou willen zijn, en onder normale omstandigheden ook bent.
Daar moet hij gewoon even rekening mee houden, of niet, en het dan uitmaken omdat zijn vriendin steun nodig heeft die hij niet kan bieden (en er is niets ergs aan dat te kunnen toegeven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |