er was ook al eens een prachtige oorlog op zijn twitter lachte me dood toenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, braddie maakt ook vrinden op facebook. een complete flame-war op zijn profielfoto
Bradley tochquote:Rosa Chin Pff, ik heb het je nu al meerdere keren uitgelegd... Bepaalde dingen die je doet irriteren mij gewoon, je stomme grapjes en je gezeur over stress enzo. En ik denk dat je het beste gewoon niet meer op mij in kan gaan (mij lukt het niet om mn mond te houden), dan kan er ook geen irritatie, discussie of ruzie meer ontstaan.
Ik voel de pijnquote:Bradley van Dijk Hoezo nouweer naief?... jij moet niet zo achterlijk doen, je komt hier wel chillen, maar je komt niet voor mij?, kom dan gewoon NIET!
09 June at 18:07
quote:Ik denk dat ik binnenkort even naar m n pa ga, word gek van deze KANKER buurt, alleen maar zeikende mensen, en veel stress 1/2
quote:
O fuck zegquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Niles-Crane het volgende:
''Deze spijkerbroek zit chill, zo bert visscher kijken''
ik zie de relevantie
twitter:Bradjarre twitterde op zondag 19-06-2011 om 04:15:09En dan vinden mensen het gek als er met fucking vuurwerk in m`n studiotje gekloot word dat ik dan boos word?, grow up! reageer retweet
De linker of de rechter?twitter:Bradjarre twitterde op woensdag 15-06-2011 om 20:06:47Voel me niet goed vandaag........ gaat lekker in elk geval, bah wat er met me is weet ik niet, heb een kut gevoel op m`n borst! reageer retweet
twitter:Bradjarre twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 14:50:12JezusChristus mensen lopen alweer op me te zeiken, dat mijn levenstijl niet normaal is, als het je niet bevalt ga dan weg;) uit m`n leven! reageer retweet
twitter:Bradjarre twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:32:52@ChristaMusic GODVERDOMME ZO`N GAST SLOEG ME MET EEN SPAANSE GITAAR OP M`N KOP!!! reageer retweet
maakt ook wat mee he die jongentwitter:Bradjarre twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 23:54:13HAHA ik heb een Digitenne afstandsbediening op @frankie_94 zijn hoofd doormidden gegooid xD #win reageer retweet
Tering wat stoertwitter:Bradjarre twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:19:17Net 1,5 liter siroop ge-at met @Frankie_94 ieder 750ML ongeveer NIEMAND had het door
#pretindeschuur reageer retweet
hij heeft ruzie met frankie_94 check zijn tiwtter eensquote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tering wat stoertwitter:Bradjarre twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:19:17Net 1,5 liter siroop ge-at met @Frankie_94 ieder 750ML ongeveer NIEMAND had het door
#pretindeschuur reageer retweet
twitter:frankie_94 twitterde op woensdag 15-06-2011 om 20:10:55@Bradjarre jij bent echt een kk idioot frank heeft die hoogslaper niet eens meer en we chillen buiten dus ga lekker zielig zijn in je eentje reageer retweet
Juist, GITAREN!quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef mr-green het volgende:
Wel een beetje ''zielig'' toch om het hier over Braddie (of hoe die gast ook heet) te praten.
Gitaren
Saxofoonsquote:Op maandag 20 juni 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Juist, GITAREN!
En sax's, Clarence Clemon's dood heeft m'n interesse voor de sax wel weer omhoog gehaald.
Waarom heb ik als klein kind niet gewoon elk instrument leren spelen?
Precies: saxofoon +quote:
Doe dit aub.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n strat ruilen tegen een EC1000
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
supergaaf ding, alleen dat parelmoer randje doet me twijfelen.
De ESP versie heeft niet dat randje maar is gelijk 1000e duurder
Een mogelijkheid om van een strat af te komen moet je sowieso aangrijpen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
Meh. Ik zou een groot mogelijk arsenaal aan klank willen hebben, niet te veel gitaren die hetzelfde klinken. Denk dat deze precies zo klinkt als je andere EC1000. Beter verpats je die strat en spaar je ff door voor die witte SG.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |