Een travestiet. Ik begin al op een vrouw te lijken. Goed genoeg voor je?quote:
Palestina daar kunnen we straks ook wel een topique over vol spammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestina
dan is het goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Bedrogen komop, ik mag je als een individu. Daar gaat het om.
Deze mongool met zijn internationale kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Palestina daar kunnen we straks ook wel een topique over vol spammen.![]()
Turken en hun internationale kijk op de wereld![]()
goede troll maar op een andere tijdstip en andere topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Een travestiet. Ik begin al op een vrouw te lijken. Goed genoeg voor je?
Dus fuck mensenrechten in Turkije?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
fuck de mensenrechtenorganisaties wat doen ze tegen israel die alle mensenrechten schendt in palestina
waarom eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
Tevens wil akp die grondswetwijzigingen doorvoeren als eerste partij in Turkije nooobbbbbb!!!!!!
Nee, ik heb wel genoeg illuminati verhalen gehoord in mijn leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie die video en dan wordt je weer eens wat wijzer)))))))))))))))))))))))))))))
Turkije boeit me geen flikker, maar dit forum is nog altijd Nederlands.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Je zeikt wel dat het je geen flikker boeit WTF zoek je hier nog dan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef coban het volgende:
Ik voel mij bedrogen door sommige users.tyrone en krokantekrab zal ik nooit meer kunnen vertrouwen
domme mensen weerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus fuck mensenrechten in Turkije?
En dan zeiken over een belastinggroep van 52%
in dit geval welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?
deze is wel positiefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
En grondswetwijzigingen zijn bij voorbaat altijd positief?
ik zeg jij nie snap jij koequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
domme mensen weer![]()
ik zeg dat die mensenrechtenorganisaties onzin zijnen geef die voorbeeld domme aap
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus fuck mensenrechten in Turkije?
En dan zeiken over een belastinggroep van 52%
weer deze manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.
Was er maar zo'n partij in Irak.
Deze baas snapt hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.
Was er maar zo'n partij in Irak. Dan zag je veel sneller verbetering.
Nee hoor, alleen je veelvuldig gebruikte argument: "nee maar zij dan" is meer iets voor in de zandbak. Zo reageerde jij namelijk op die fokker, dus stel je niet aan als iemand dat ook bij jou doetquote:
Laat hem ff wat verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
@trippledistilled
je praat nu echt wat je op sbs 6 ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |