Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zoiets niet moest onderbouwen omdat je je voordoet alsof je turkije heel goed kent
zoek maar op google wat er in de 80jarige geschiedenis van turkije is gebeurd los van de laatste 9 jaar
dat doet iedereenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperken, alsof turken geen uitkering trekken.
dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef menszonderwens het volgende:
Klote CHP'ers, zelfs als je met kei harde bewijzen aankomt willen ze niet veranderen. Wat zien ze in CHP eigenlijk? Kielot zakken
Dat is nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
dat doet iedereen
en als ik turken zie die dat onnodig doen dan praat ik nooit meer tegen ze
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja klopt mang ik heb tantoe vele kennis over Turkijke,post-doctoraal scriptie ging der over.
Maar Ik zie nog steeds geen onderbouwing of argumentatie. Jij bent meer het typ van als A het
niet is dan is het B!
Heb ook het idee dat je een slechte kloon bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
als je wacht wil ik bewijzen voor je uitzoeken wordt dagelijks herhaald door erdogan met bronnen en bewijzen
Denken dat een Alpha mannetje staat voor dom geweld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Goed man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:52 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
kijk naar deze man wat mijn mening uitlegt
en dan ga ik zoeken naar die bronnen
Hoogtepunt van dit topic sowieso, de Turk die nauwelijks Nederlands kent doet het itt de gemiddelde FOK!-taalnazi wél goed.quote:
quote:
Nee met deze eigenschappen geef je aan dat je gewoon dom bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben een harde jongenduld geen tegenspraak of andere meningen
dus een echte leider
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hoogtepunt van dit topic sowieso, de Turk die nauwelijks Nederlands kent doet het itt de gemiddelde FOK!-taalnazi wél goed.
DIT DIT DIT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)
oh god, nog één.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Doe eens A.U.B. ergens anders huilen, het liefst bij moeder op schoot ofzo. Mensen die niet zien dat de AK partij Turkije groot heeft gemaakt heeft hebben een rare beeld van de realiteit. (CHP'ers bijv.)
Ik ben echt niet dom en dat wist je als je mijn reacties had gelezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef Skinneh het volgende:
[..]
Nee met deze eigenschappen geef je aan dat je gewoon dom bent.
Geeft niet hoor, komt door de genen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
heb je het gelezen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkije
Hij heeft het topic verlaten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
geef je nu toe dat AKP een bazenpartij is voor een turk?
jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef Leevancleef het volgende:
Staat de 23 in 23ultrAslan23 voor Elazığ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |