quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al.
De personen die mij nog iets zeggen en sporadisch hun gezicht laten zien stammen toch af uit de eerste idols: Jim en Jamai. Heb zelf niks met de twee, maar hoor er soms toch nog iets van. Lisa komt ook nog even in me op, misschien vanwege haar aanwezigheid bij de laate xfactor finale "ohja, die is er ook nog". Zittend in het publiek met volgens mij nog een winnaar, daar beland je dan uiteindelijk.
Nou.. volgens mij niet helemaal. Maar aan de andere kant, binnen een paar dagen? Best knap hoor!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch standaard allemaal na een overwinning?
twitter:rochelleperts twitterde op maandag 20-06-2011 om 23:00:48album release, rock city institute!! Tijd dinsdag 21 juni · 18:30 - 23:00Locatie PopEI, klokgebouw 300, Eindhoven, be there!! xx reageer retweet
Nieuwe manier om haar weer even onder de publiciteit te brengenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft een oogje op Rolf (of zn gebit) volgens RTL Boulevard.
Waar hebben wij dat eerder gehoord?quote:
En we hebben 'r gezien... uiteeeeeindelijkquote:
21:00 uur my ASS!!!! Fucking 23:50 uur!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we hebben 'r gezien... uiteeeeeindelijk
quote:X Factor Rochelle babbelt met Sony
X Factor-winnares Rochelle Perts voert momenteel gesprekken met de platenbazen van Sony Music Entertainment in Engeland. Dit heeft haar ex-coach Eric van Tijn laten weten aan RTL Boulevard.
“Dit is heel bijzonder. Dat is namelijk nog nooit eerder gebeurd. Het was een te gekke meeting. Er was een heel groot team van internationale topmensen en die hebben heel braaf naar Rochelle’s briljante verhaal zitten luisteren", quote de Mediacourant de ex-coach.
Rochelle laat weten te willen knallen. “We moeten kansen grijpen. Niet door uitgebreid de tijd te nemen om liedjes te schrijven, maar door cd’s uit te brengen. Doorgaan, doorgaan, doorgaan: dat wordt mijn tactiek.”
Ze had ontdekt moeten worden via The Voice, niet X Factor..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zij is goed, jammer dat we er verder zo weinig van horen. Kijk nog steeds optredens terug van xfactor.
quote:
Inderdaad. Wat Ibenny al zei: the voice was mooier geweest...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |