En ik kan natuurlijk ook over het gebrek aan hoofdletters in jouw post beginnenquote:
ik vind hoofdletters zo veel moeitequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook over het gebrek aan hoofdletters in jouw post beginnen.
DaglijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodverbeteraarquote:Meelverbeteraar
E920 L-cysteïne, een eiwit gewonnen uit haar (meestal van varkens)
E921 L-cystine
E922 kaliumpersulfaat
E923 ammoniumpersulfaat
E927a azodicarbonamide
E928 benzoylperoxide
E930 calciumperoxide
De enzymen kunnen afkomstig zijn uit genetisch gemanipuleerde organismen. Er is echter bij dit gebruik (als proceshulpstof, die in het eindproduct niet is terug te vinden) geen wettelijke verplichting om dit bij het product te vermelden. In biologisch brood is echter gebruik van deze stoffen niet toegestaan. Bij het bakken verliezen de enzymen hun functie.
http://www.food-info.net/nl/e/e920.htmquote:E920 : L-Cysteïne
Herkomst:
Een essentieel aminozuur, een onderdeel van alle eiwitten (essentieel houdt in dat we het nodig hebben voor ons lichaam). Verkregen uit diverse eiwitten, waaronder dierlijke eiwitten en haren.
Functie en eigenschappen:
Broodverbeteraar. Het verstevigt de structuur in brood.
Producten:
Brood
Acceptabele dagelijkse inname (ADI) :
Geen vastgesteld
Bijwerkingen :
Geen bekend.
Dieetbeperkingen :
Geen. E920 kan gewonnen worden uit haren van verschillende dieren, waarbij varkens niet uitgesloten zijn. Het dient dus vermeden te worden door Moslims, Joden, Hindoes en veganisten.
Ze zijn nog in de groei, dus ook in de winter groeien de ramlammetjes. Het best zijn ze als ze nét geen lam meer mogen heten. Ik meen dat je ze tot 13 maanden lam mag noemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wanneer zou je dan slachten? Want in de winter (uitgaande van een koude, strenge winter) zullen ze niet zo bijster veel aankomen denk ik? Heel jong hoeft van mij ook niet, er mag lekker veel smaak aan zitten.
Nee johquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef _aurum_ het volgende:
DaD en Tink
Slacht je ze echt zelf Sigme?
Was gister nog iets over hoe ze dat in sommige landen doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh.
Dat mag echt heel erg niet! En als het wel (thuis) zou mogen, is het nog iets dat overgelaten wordt aan een vakman. Slachten is geen sinecure! Niet eenvoudig en niet zonder gevaar.
Ik zou de post edittenquote:
Kijk, dit is een slager met het hart op de juiste plaats:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was gister nog iets over hoe ze dat in sommige landen doen...
Zie je twee stumpers gewoon 40min. erover doen om de koe alleen al van kant te maken
Oeps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door _aurum_ op 15-06-2011 06:58:07 ]Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef _aurum_ het volgende:
ach, ik had een onderbuurman die het 'gewoon' op zijn balkon deed![]()
Toen ben ik wel zo aardig geweest om de blauwe vrienden te bellen voor een huisbezoekPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haantjes slacht ik overigens gewoon wel zelf. Dat mag nog wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dit is een slager met het hart op de juiste plaats:
helemaal 0.0!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
hoe gaat het vandaag jagar? geen last meer gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als het zo blijft ben ik tevreden!
Jaaa! Doen! Leuk programma!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef anna82 het volgende:
Waar haal je nu boerenkool vandaan? Als je stamppot wilt eten zou ik voor een sla-stamppot gaan, erg lekker! Eten met de seizoenen enzo.
Ik zit eraan te denken mij (ons) op te geven voor Het BlokEen huis klussen lijkt me tof, maar om dat op tv te doen vind ik wel minder, een stuk minder.
Gniffel en zelfs daar is over nagedacht. Honden luisteren het besten naar O en IE klankenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Mini. het volgende:
Ik dacht even "wie noemt zijn kind nou Bowie", maar toen bedacht ik dat het waarschijnlijk over je hond gaat.
Puff: welke had je? Ik vind sommige pizza's van Dr. Oetker nog best lekker.
Vriendje is eindelijk thuis, naar eigen zeggen met het laatste brood!
Oeh, bijna net zo lief als de eckte eckte!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
AH weer overleefd, zowat alle schappen waren leeg
Heb een heel lief WNF schildpadje voor kleine Bowie gekochtze vindt hem helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Knuffelbeestjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
AH weer overleefd, zowat alle schappen waren leeg
Heb een heel lief WNF schildpadje voor kleine Bowie gekochtze vindt hem helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Al gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Knuffelbeestjes![]()
Binnenkort ook foto van afgekloven knuffelschildpad + blij hondje?
Mijn deleteknop?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Al gemaaktnu eerst mijn werktas uitbaggeren en jouw delete knop ontwijken
![]()
Oh shoot itquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, toch maar eens CV vertalen naar het Engels
Oh, en daarna chocolademuffins met pecannoten bakken om uit te delen op 'twerk
morgen!
Nou. Dat is fijn voor je.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef leske250 het volgende:
eet iedere morgen een shake(herbalife), '
s middag's 2 sneetjes volkoren brood en als tussen doortje fruit of schijfje peperkoek,
's avond een gewonen maaltijd.
voel me heel goed en heb ook veel energie.
Je riekt als een verkoper.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef leske250 het volgende:
eet iedere morgen een shake(herbalife), '
s middag's 2 sneetjes volkoren brood en als tussen doortje fruit of schijfje peperkoek,
's avond een gewonen maaltijd.
voel me heel goed en heb ook veel energie.
Het onderschrift ookquote:
Je laat heul veul spelfouten zittenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
4everherba, jewaits![]()
Linkbuild-cursusje is gewenst, methinks</online marketeer>
![]()
Hoe bedoel je? Of ik online marketing doe voor online vacatures? Nooit gedaan maar kan vast wel!quote:
goed zo!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Probability het volgende:
Eerste tentamen gehad, ging ok, geen idee welk cijfer, kan alles zijn!
Nu doorleren voor de volgende..
Ik voel niets meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
goed zo!
hoe gaat het met de blaasontsteking? al wat beter hoop ik!
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mini: ik herken het wel, in zoverre dat je van geestelijke arbeid, met name studeren, ook heel erge trek kan krijgen!
it iz Iquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Phaidra het volgende:
Tink, ook jij gefeliciteerd!![]()
Aurum, is that you?
Wat een toffe fotoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
it iz I
tenminste als je dat kleintje in het rode broekje bedoelt
Dank je. Ik denk dat ik hier alleen niet mee afval. Hoewel ik een tijdje geleden muffins had gebakken en daar vervolgens iedere dag één van gegeten en ik viel gewoon een kilo per week afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is best een fijn lijstje MF ! Wat teveel suikers misschien maar een mueslibol is gewoon lekker!
Gek he hoe je erop kan verkijken hoe het in je hoofd zit en als je het opschrijft?
Mooie foto en je ziet er schattig uit!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
it iz I
tenminste als je dat kleintje in het rode broekje bedoelt
thxquote:
jaaa mijn amarettocupcakesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:06 schreef Phaidra het volgende:
Er ging hier ooit al een recept rond voor muffins waarvan men beweerde af te vallen. Dus toch!
Ja naar Griekenland! Maar ik moet nog 3 weken..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Cafe noir
Prob... nog even doorzetten.. Ga je nog op vakantie?
Dat klinkt best prima gezondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Toen ik nog in de 'afvalfase' zat, at ik ook veel muffins. Mijn man maar weer eens vragen of hij wortelvolkorenmuffins maakt
ik nog niet, ben ze aan het bakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef mille-feuille het volgende:
Wie eet er chocolademuffins dan? Overigens schijnt chocola wel gezond te zijn.
Oh, goed idee, hartige muffins. Ik wilde nog eens een keer paprika-maismuffins maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Toen ik nog in de 'afvalfase' zat, at ik ook veel muffins. Mijn man maar weer eens vragen of hij wortelvolkorenmuffins maakt
Worteltjes zijn niet hartig?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Oh, goed idee, hartige muffins. Ik wilde nog eens een keer paprika-maismuffins maken.
Is dat net zoiets als carrot cake? Dat is lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, je bakspullen zijn nog niet ingepakt hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik nog niet, ben ze aan het bakken
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je bakspullen zijn nog niet ingepakt hè?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man is moe zegt ie. Maar gaat toch het recept halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef Syrena het volgende:
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiink, ik heb wortels en volkorenmeel! Mag ik het recept?
alleen geen eieren, maar ga morgen toch kersen halen bie de Lidl
Komt een konijn bij de bakker...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Blurred86 het volgende:
kokos is superjummie in wortelcake/muffins! en walnoten ook! als je minder suiker wilt gebruiken kun je er ook geraspte appel door doen (wel wat minder vocht erin doen dan) of ananas uit blik, of fijngesneden dadelsIk gebruik zelf meestal yoghurt ipv karnemelk of zure room.
worteltaart is mijn specialiteit![]()
Ik kook. Hij bakt. Perfecte rolverdeling.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef Mini. het volgende:
Ziet er lekker uit! Met olie, apart.
Wow trouwens, een bakkende man!![]()
wat leuk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef Blurred86 het volgende:
hmm ik ben een website voor house-sitters aan het bekijken en ik heb echt een perfect huis gevonden in frankrijk in een klein dorpje aan het meer van geneve waar je op een puppy en een kitten moet (/mag) passen, precies in de week dat ik op vakantie wil, maar het is $20 om te registreren op die website, hm. ik twijfel nu een beetje of ik het zal doen of niet
Zo iemand word ik later ook. Een keer per week naar de supermarkt is genoeg. Nu voor 1 persoon ligt de band al halfvol, moet je nagaan hoe dat later wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Hehehe.
Zo voelde ik me gisteren een beetje. Het was 14:15, de super was sinds 12 uur open en de schappen waren echt al half leeg. En heb je die enorme karren wel eens gezien? Sommige mensen hadden die echt tot het randje gevuld!
. Mensen die eerst voor ons stonden (tot ik van kassa wisselde) waren nog aan het uitpakken toen wij alweer buiten stonden
.
Wikifaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef sigme het volgende:
Over broodverbeteraar, er is een hele waslijst aan broodverbeteraars.
De viezige is E920
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodverbeteraar
[..]
http://www.food-info.net/nl/e/e920.htm
Dan hoop ik dat je meer geluk hebt dan ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb buikpijn, jonge, echt, hierna ga ik meteen weer door met de pil.
Is dit voor muffins of voor cake? En wat voor olie gebruik je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man is moe zegt ie. Maar gaat toch het recept halenAl maakt hij het niet naar recept,maar gooit hij gewoon wat dingen bij elkaar. Maar het is ongeveer dit:
200 - 250 gram volkorenmeel
2 tl bakpoeder
80 - 100 ml olie
(125 gram suiker - hoeft niet)
2 eieren (1 kan ook)
250 ml karnemelk of 200 gram zure room
250 gram geraspte wortels
sap van ongeveer 1 sinaasappel
naar smaak eventueel ook nog gember/pijnboompitten/kokos
Alles door elkaar heen mengen, behalve het meel.
Meel toevoegen en snel doorroeren.
Eventueel pijnboompitjes toevoegen
20 - 25 minuten bakken 200 - 220 graden
Edit: dit recept met in plaats van wortelen 3 rijpe bananen + suiker + walnoten en een snufje kaneel is ook heel lekker.
L-tyrosine? Valeriaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef Probability het volgende:
O voor muffins dus
Oh als ik weer in de winkel kom ga ik vitamine B, D, C supplement halen en L-Tryptofaan. O en visolie voor kinderen.
En dat ene waar je rustig van werd maar weet de naam niet meer?
Ja volgens mij bedoel ik L-tyrosine! Heb ik wel heel wat pilletjes te slikken haha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Welkom! Gezonder eten + bewegen is een goed uitgangspuntquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
Hai! Ik kom me hier ook maar eens melden. Ik wil wat gezonder gaan eten en bewegen en daarbij wat kilootjes afvallen, alhoewel ik nog geen duidelijk plan of doel voor ogen heb, daar moet ik me nog even op bezinnen.
Heb ik wel alvast een vraag voor jullie. Wat zijn nou echt dingen die voor langere tijd vullen? Ik heb al m'n hele leven dat ik ontzettend snel weer trek heb, al heb ik me helemaal vol gegeten bij het avondeten bijvoorbeeld, geheid dat ik nog geen uur later alweer trek heb. Wie o wie heeft tips?
Ah das geen lekker begin van de dagquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:11 schreef Phaidra het volgende:
Pff, trein gemist doordat een vrachtwagen onze doodlopende straat was ingereden en er achteruit weer uit moest. Dat past maar net, dus ik durfde er niet langs met de fiets. En omdat ik om 9 uur een bijeenkomst heb, komt het niet zo fijn uit.
het hoorden muffins te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:27 schreef Blurred86 het volgende:
muffins (cupcakes eigenlijk volgens mij) zien er lekker uit Mo
![]()
anna wat tof!vind je vriend het ook leuk?
bakblik an sich is wel prima maar had ze ook nog weer in die papieren dingetjes gedaan omdat ik er VEEL moest hebben, en daarin kan je zo mooi afmetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:54 schreef Blurred86 het volgende:
als ze maar lekker zijn toch! (ligt ook aan je bakblik denk ik, van die NLse zijn nooit diep genoeg, ik moet ook nog eens een goeie scoren ergens)
Puff ik vind schildpadjes ook best heel schattig hoor, vooral als ze zo inimini zijn
ha! Ik moest laatst onder m'n werk heel veel aan jou denken, want in een text die ik moest lezen ging het over 'general Perruche'...Ik weet alleen niet meer wie/wat/waar/wanneer ik dat gelezen heb!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Goedmorgen!
Chocoladecake
Welkom Cindy envoor anna, wat gaaf, het blok! Als je meedoet ga ik kijken, heb het nog nooit gezien
I dominatez the worldquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha! Ik moest laatst onder m'n werk heel veel aan jou denken, want in een text die ik moest lezen ging het over 'general Perruche'...Ik weet alleen niet meer wie/wat/waar/wanneer ik dat gelezen heb!
Gelukkig vraagt niemand me wat precies het verschil is tussen tof en coolquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Bauchschmerzen. Ik vind schildpadden niet tof, wel cool omdat ze me doen denken aan prehistorische beesten. Laatste vrije dag
.
lol excuus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
MarMar, het was Coco die 1.1kg aan potpudding eruit schudde!
Nou Vik, wat is het verschil tussen tof en cool?
Ik weet het niet, dat is het hem nou juistquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
SPOILER: tjek dat dan!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy, op naar de volgende!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Veganistische kaas? Waar is dat dan van gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Probability het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar veganistische kaas maar kan het nergens vinden!
O en ik hoor iemand zijn wekker snoozen, denk boven of onder mij haha
Mufcakesquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
En over verschillen gesproken: wat is het verschil tussen een cupcake en een muffin?![]()
(MoBlo, je mufcakes/cuffins* zien er wel erg omnomnom uit)
* het leek veel grappiger toen het nog in mijn hoofd zat![]()
Raphael! tsssquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En iedereen wilde altijd Michelangelo zijn![]()
![]()
Toch? He? Niet dan?
Ik heb geen idee!!! Van sojamelk denk ik?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Veganistische kaas? Waar is dat dan van gemaakt?
Ik wilde niemand zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En iedereen wilde altijd Michelangelo zijn![]()
![]()
Toch? He? Niet dan?
quote:1. Muff Cake
Noun
1. Looks like a muffin. Tastes like a cupcake.
2. Extremely hairy vagina.
3. A hairy muffin top. Usually found on males.
Je weet er wel érg veel vanafquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
muffins zijn ongeveer 2x zo groot als cupcakes en veel hoger, ook zijn muffins eigenlijk 'breakfast items' en daarom meestal wat meer brodig/iets minder zoet. Cupcakes zijn echt gebakjes, met een plattere bovenkant, vaak met frosting of icing maar dat hoeft niet.
Groep 8 van de basisschoolquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Blurred86 het volgende:
wij speelden nooit series na eigenlijk
Ow, echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
muffins zijn ongeveer 2x zo groot als cupcakes en veel hoger, ook zijn muffins eigenlijk 'breakfast items' en daarom meestal wat meer brodig/iets minder zoet. Cupcakes zijn echt gebakjes, met een plattere bovenkant, vaak met frosting of icing maar dat hoeft niet.
Oeh, dit had ik gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:44 schreef progje het volgende:
Goedemorgen
DaD gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Tink succes in de tweede ronde!
Neuh, ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Of refereer jij aan een eventuele muffcake die ik zou bezitten? Hmmm?
Volgende week zaterdag pas hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, reminds me: zal ik komende zaterdag voor de muffins zorgen dan?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wait wut?
O M G
Echt? Hahahaha![]()
![]()
![]()
Ik was al half onderweg en vanalles aan het regelen. Damnnn
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even dit nog, lang verhaal in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Beter kwijt dan rijk idd. Echt, wat ik de laatste tijd hoor/zie van manskerels, ik hoef echt niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle goeie en leuke zijn al van de markt
(en zelfs die weten je nog af en toe te verbijsteren....)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Was ist los?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
This makes me a sad little panda!
Dat ook ja, ik ken trouwens genoeg mensen die vreemdgaan/een keer vreemdgegaan zijn, maar de relatie met partner is verder wel heel erg leuk etc. etc. Dan ben ik niet degene om het te vertellen. Want waar trek je de grens? Flirten? Zoenen? Seks? Meerder keren seks?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Mini. het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet Syrena, je moet gewoon ff een leuke tegenkomen.
Ik geloof trouwens ook niet dat iedereen die vreemdgaat pure evil is, sommige mensen zijn gewoon zwak/onhandig.
Ik ben niet goeie en leuke volgens Syrenaquote:
Sommige mensen hebben ook de afspraak dat het wel mag maar dat ze het niet van elkaar willen weten. Maar zelfs als dat niet zo is, het recht hebben om het te weten betekent niet dat ze het van jou willen horen. In bepaalde gevallen misschien wel, maar het vertellen is niet altijd het beste.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Die discussie over wel of niet vertellen is elders ook al eens gevoerd trouwens.
Zelf vind ik wel dat de partner het recht heeft om het te weten, maar er zijn ook mensen die vinden dat anderen zich er niet mee moeten bemoeien.
En sowieso: dat je iemand waarvan je weet dat die getrouwd is / een relatie heeft met een ander ziet, wil nog niet meteen zeggen dat er sprake is van bedrogquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook de afspraak dat het wel mag maar dat ze het niet van elkaar willen weten. Maar zelfs als dat niet zo is, het recht hebben om het te weten betekent niet dat ze het van jou willen horen. In bepaalde gevallen misschien wel, maar het vertellen is niet altijd het beste.
Uhuh.quote:
Nee, je bent te jongquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben niet goeie en leuke volgens Syrena
Misschien is het niet zozeer een excuus maar meer de reden dat hij echt niet beter weet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef MarMar het volgende:
Persoonlijk vind ik wat vroeger gebeurd is maar een matig excuus om je niet netjes op te stellen... iedereen heeft wel iets ingrijpends meegemaakt, de een meer dan de ander.
Recht om te weten.. ik vind van wel. Zo niet, ontneem je iemand de keuze om het al dan niet te accepteren. Die verantwoordelijkheid ligt echter bij de partner en niet bij een buitenstaander, maar nuances nuances.. als je het zelf meegemaakt hebt en weet hoe het voelt en het een ander niet wilt laten overkomen, ik snap dat wel en vind het ook wel lief.
Ja dat las ik ook, in Volkskrant Magazine. Huuuuuu dacht ik doen. Vooral omdat mijn ex nog zo'n groot kind was (echt, alsof je met een puber samenwoontquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Misschien is het niet zozeer een excuus maar meer de reden dat hij echt niet beter weet.
In Coco's geval snap ik het ook wel! Maar zij wist ook dat er geen sprake was van een open relatie oid.
Syrena: ik las laatst nog een artikel over vrouwen met jongere mannen. Het heeft wel zijn voordelen, volgens mij.
Ik had 't gister nog willen vragen of ze al wat vlotter waren, nee dus. Stoute Engelsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yeah betaling is weer laat, net als vorige maand, dus ik heb maar weer gepoogd een semi-assertief mailtje te sturen![]()
Hoe jong ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, in Volkskrant Magazine. Huuuuuu dacht ik doen. Vooral omdat mijn ex nog zo'n groot kind was (echt, alsof je met een puber samenwoont) en die was net een jaartje jonger dan ik. Nu weet ik wel dat dat niet voor alle jongere kerels geldt, maar ik zou me niet over het leeftijdsverschil heen kunnen zetten denk ik. Tenzij hij er een stuk ouder uitziet dan ik
Mijn man en ik schelen 7.5 jaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, in Volkskrant Magazine. Huuuuuu dacht ik doen. Vooral omdat mijn ex nog zo'n groot kind was (echt, alsof je met een puber samenwoont) en die was net een jaartje jonger dan ik. Nu weet ik wel dat dat niet voor alle jongere kerels geldt, maar ik zou me niet over het leeftijdsverschil heen kunnen zetten denk ik. Tenzij hij er een stuk ouder uitziet dan ik
Inderdeedio! Maarjaaaquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had 't gister nog willen vragen of ze al wat vlotter waren, nee dus. Stoute Engelsen
Idd.quote:
In mijn geval was het stelselmatig en bewust. Hij deed ook bezitterig als ze samen op een feestje waren en zij met andere jongens aan het praten was, zo ook op de avond dat zij haar nieuwe vriend tegenkwam.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:
Het ligt er ook aan wat voor soort vreemdgaan het is, toch? Een keer dronken bui en zoenen voor een halve minuut hoef ik niet te weten, daar zal 'ie spijt genoeg van krijgen. Niet dat ie dat ooit zou doen maar dat ter zijde +)
Maar stelselmatig een andere vrouw zien ofzo zonder mijn weten, dat zou ik wel op prijs stellen als iemand die dat weet mij dat zou vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:
Inderdaad...quote:
Willen geloven dat het beter gaat enzo?? Liefde/verliefd zijn kan rare dingen doen met een mens.. reken het je niet te hard aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben daarna nog met 'm gaan samenwonen. Hoezo gevoelens van eigenwaarde? Kun je dat eten?
Toch kan ik me dat best voorstellen. Dat bedoelde ik daarstraks ook toen ik zei dat mensen die vreemgaan ook niet alleen maar slecht zijn. Er is toch ook een reden dat hij ooit je vriend geworden is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben daarna nog met 'm gaan samenwonen. Hoezo gevoelens van eigenwaarde? Kun je dat eten?
Het is gelukkig goedgekomenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah das geen lekker begin van de dag.
De rest is ook mooi, maar dan werd 'ie zo lang...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh Syrena! Narigheid... Maar wat gezegd wordt is waar denk ik: verliefdheid doet rare dingen met een mens en ook gewenning is verraderlijk, omdat het de hoeveelheid drama lijkt te beperken maar dat pakt vaak anders uit. Tijd voor een ridder op een witte knol voor jou!
Mini: ik vond die tekst van je sig mooi ja! En dat terwijl ik helemaal niet van John Mayer hou
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is gelukkig goedgekomen. In 1 minuut overstappen terwijl je op schiphol nog naar een ander perron moet rennen - I can do it
.
Oh ik had het mooier gevonden als ie eindigde na jouw sigquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
De rest is ook mooi, maar dan werd 'ie zo lang...
I want you so bad I'll go back on the things I believe
There, I just said it, I'm scared you'll forget about me
Zo, genoeg gedweept met John Mayer. Ik ga eens iets nuttigs doen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef MarMar het volgende:
woei, heb je je beweging voor vandaag bijna wel weer gehad Phaidrastoer!
En dat terwijl ik ziek ben ook nog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[me=Viking84] zit bij uzb.
[/me]
Door XM naartoe geschopt.
Dat is op zich vrij normaal hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 2 dagen mn band niet hoeven oppompen. Weird.
Mijn laatste was uit Noord-Limburgquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
25e maak ik gebakdinges hoor, voor mn bijna b-day dan!
En die exen zijn stom, coco en syreen (of ligt het aan de regio en moet syrena verhuizen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
Aw heb je last of valt het mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Rising uuup, back on the street, did my time took my chances!
Lijstje:
O: vanille vla
L: vruchtenyoghurt
T: gemengde vruchtjes
D: maisstoofpot (heel voorzichtig).
Zo'n gat in je kaak is best lastig
Alle vriendinnen zijn onder de pannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Ach, zo over Syrena's spoiler heen gelezen.
Een ding scheelt, je bent nu van 'm af!Maakt het niet minder leuk dat je zo bedrogen bent natuurlijk...
Hoeren en sloeren kan nu niet meer?
scheelt weer concurrentie toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alle vriendinnen zijn onder de pannendus die willen niet meer.
Jaaaaa leuk hè!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amsel! Ik heb mn La Vialla boekje binnen! Het is ook echt een soort boekje!Met een dvdtje erbij enzo!
Ik squealde nogal hard en m'n vriendje lachte me uit![]()
Het is allemaal net echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef MarMar het volgende:
oeh! hier moet de postbode vandaag nog komen!
Geen vriendinnen met een open relatie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alle vriendinnen zijn onder de pannendus die willen niet meer.
Oh, me wantz!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amsel! Ik heb mn La Vialla boekje binnen! Het is ook echt een soort boekje!Met een dvdtje erbij enzo!
Ik squealde nogal hard en m'n vriendje lachte me uit![]()
Chill toch, misschien moet je ook Drakendoder worden. Mooi werk. Ik zal ook wel altijd een kind blijven ook fijn hoor. Forever young, ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben niet goeie en leuke volgens Syrena
Volgens mij niet, maar ik vind het laatste deel wel verwarrendquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:02 schreef Amsel het volgende:
Had ik al verteld dat McSex me laatst midden in de nacht wakker belde dat 'ie in de straat stond en langs wilde komen en dat ik met pijn en moeite nee heb gezegd en dat 'ie me daar de volgende dag dankbaar voor zou zijn..? Wat een heerlijke vent is het toch
Ach het is natuurlijk een eikel, maar wel een eikel waar ik een zwak voor heb. In my mind is het gewoon een schattige kwajongen ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik vind het laatste deel wel verwarrend
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Chill toch, misschien moet je ook Drakendoder worden. Mooi werk. Ik zal ook wel altijd een kind blijven ook fijn hoor. Forever young, ik dacht het wel ja.
Eten heeel slecht, chillheid heeel goed hier. Dit dat zus zo druk druk.
Is iedereen hier wel oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Achzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ach het is natuurlijk een eikel, maar wel een eikel waar ik een zwak voor heb. In my mind is het gewoon een schattige kwajongen ofzo
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Scheelt wel dat je zo ook nog wat beweging krijgt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeioei wat slecht
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Chill toch, misschien moet je ook Drakendoder worden. Mooi werk. Ik zal ook wel altijd een kind blijven ook fijn hoor. Forever young, ik dacht het wel ja.
I know...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I know...Ben ik een mietje als ik dat dan weer best wel zielig vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mini
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Meh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
V1z0R: dat past dan wel weer bij de benaming "eindbaas"...
Het valt mee, vooral gevoelig tandvlees. ik moet nu met links eten, maar dat gaat heel lastig want ik heb daar geen gevoel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw heb je last of valt het mee?
Maisstoofpot-receptje?Mais
Vind ik ook hoor... Zo'n meisje hoeft het zelf niet te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik een mietje als ik dat dan weer best wel zielig vind?![]()
Mini
Twenks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het valt mee, vooral gevoelig tandvlees. ik moet nu met links eten, maar dat gaat heel lastig want ik heb daar geen gevoel.
Het recept vraag ik vanavond aan schoonmams! En ik zal mijn vader eens lastigvallen voor die shoarmaschotel als ie terug is van vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in het geval van mijn ex zat t anders. Hij was heel stiekem (bleek achteraf), en ik ving heel veel signalen** op die hij glashard ontkende. Daardoor ging ik enorm aan mijzelf twijfelen. Ben jaren daarna nog onzeker en jaloers geweest. Voor mijn tijd met hem was ik enorm spontaan, zelfverzekerd en kende ik het woord 'jaloers' niet eens.
**SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even over het vreemdgaan-gebeuren:
In principe vind ik dat je je daar niet mee moet bemoeien. En (dit klinkt heel fout, lol) eigenlijk heb ik niet eens heel veel moeite met 'vreemdgaan*'.
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in het geval van mijn ex zat t anders. Hij was heel stiekem (bleek achteraf), en ik ving heel veel signalen** op die hij glashard ontkende. Daardoor ging ik enorm aan mijzelf twijfelen. Ben jaren daarna nog onzeker en jaloers geweest. Voor mijn tijd met hem was ik enorm spontaan, zelfverzekerd en kende ik het woord 'jaloers' niet eens.
**SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The real is always way ahead of what we can imagine.
Ja, dat klopt. Men is tegenwoordig bijna nooit meer tevreden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik vind dat mensen wel wat vaker tevreden mogen zijn met wat ze hebben. Ook in relaties, je kunt je wel af blijven vragen of een andere vriend/vriendin/auto/televisie mooier en beter is. Als je gewoon tevreden bent, en dat betekent niet dat je met alles genoegen moet nemen, hoef je ook niet buiten de pot te pissen om te kijken of er iets beters is.
True.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik vind dat mensen wel wat vaker tevreden mogen zijn met wat ze hebben. Ook in relaties, je kunt je wel af blijven vragen of een andere vriend/vriendin/auto/televisie mooier en beter is. Als je gewoon tevreden bent, en dat betekent niet dat je met alles genoegen moet nemen, hoef je ook niet buiten de pot te pissen om te kijken of er iets beters is.
Was mijn ex ook niet, met niks. Altijd op zoek naar beter, mooier, sneller. Dat heeft zijn moeder hem toen ook nog verweten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Men is tegenwoordig bijna nooit meer tevreden.
Edit: hier hebben Martijn en ik het wel vaker over. Het lijkt wel alsof iedereen altijd maar meer en beter wilt. Wij zijn zelf heel tevreden
Dat liegen was voor mij ook het ergst. Omdat je zo vreselijk aan jezelf gaat twijfelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef Mini. het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt, en het liegen over waar hij was geweest vond ik inderdaad nog erger dan de 'daad' zelf.
[..]
True.Als dat de reden is dat je vreemdgaat kun je het beter gewoon uitmaken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wait wut?
O M G
Echt? Hahahaha![]()
![]()
![]()
Ik was al half onderweg en vanalles aan het regelen. Damnnn
dat dacht ik net ook jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom je dit quote en niks zegt
Als je elke dag koffie drinkt heb je af en toe ook wel eens behoefte aan een cappuccino toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gelukkig moest ik je adres nog vragenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik zie al voor me dat je opeens voor de deur staat, lol.
Een relatie kan toch prima soms koffie en soms cappuccino van hetzelfde apparaat zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je elke dag koffie drinkt heb je af en toe ook wel eens behoefte aan een cappuccino toch?
Het is niet altijd het gevoel dat je verlangt naar iets beters maar soms gewoon iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |