quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
Kon je niet beter een toets Nederlands krijgen?
+1quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
TS blijft dit jaar zittenquote:
quote:
Er zijn genoeg mensen die klagen dat er weinig tijd wordt gegeven tijdens toetsenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
Maar meer tijd resulteert niet altijd in een extreem hoger slagingspercentage.![]()
tevens potentieel hbo bash-topic.
Als je niet goed kan lezen en daardoor niet snel kan lezen moet je een dyslexie pas aanvragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:42 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die klagen dat er weinig tijd wordt gegeven tijdens toetsenwat ik me niet kan voorstellen ik ben altijd als eerste klaar
een beetjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Als je niet goed kan lezen en daardoor niet snel kan lezen moet je een dyslexie pas aanvragen.
Goed datje altijd als eerste klaar bent, jij bent zeker de beste van de klas?
Nu denk je dat dat stoer is, maar over een paar jaar realiseer je je dat dames dat niet fijn vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:42 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die klagen dat er weinig tijd wordt gegeven tijdens toetsenwat ik me niet kan voorstellen ik ben altijd als eerste klaar
wat heeft dit ermee te maken? :Squote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Nu denk je dat dat stoer is, maar over een paar jaar realiseer je je dat dames dat niet fijn vinden
Bij ons lijkt het zo dat vrouwen die niet zo slim zijn een beetje minachting voor je krijgen als je goed bent met alles en snel klaarbent. Ik denk echter dat je wat meer moet doordenken voor dezequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
wat heeft dit ermee te maken? :S
Ik heb geen interesse in meisjes die in mijn klas zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bij ons lijkt het zo dat vrouwen die niet zo slim zijn een beetje minachting voor je krijgen als je goed bent met alles en snel klaarbent. Ik denk echter dat je wat meer moet doordenken voor deze
Pic's, hyves wij oordelen wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in meisjes die in mijn klas zittenno homo maar ze zien er niet uit
Ik ben bang om hen foto's te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Pic's, hyves wij oordelen wel.
is het een kip dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:51 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ben bang om hen foto's te zien
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
het zijn zulke types:
[ [url=http://http://www.bowlingnbf.nl/(...)g4403.jpg]afbeelding[/url] ]
Lief! Ze zijn nog niet volgroeid (behalve die ene dan! die had me mama kunnen zijn)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
het zijn zulke types:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |