naar applicaties, op menu knop drukken, die linksonder dus, klik op bewerken, sleep wat je wil naar waar je wil,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef redboyke het volgende:
vanonder heb je toch normaal staan.
telefoon, Contacten, berichten, applicaties.
om de een of andere reden staat berichten er nietmeer tussen
heb het nog wel staan in applicatie lijst maar ik kan het er niet tussen zetten
weet iemand wat ik moet doen?
bedankt!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:13 schreef rumiii het volgende:
[..]
naar applicaties, op menu knop drukken, die linksonder dus, klik op bewerken, sleep wat je wil naar waar je wil,
zo kan je ook snel apps wissen
de mijne zegt na de update dat mijn telefoon niet geschikt is..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand ook dat probleem met samsung KIES ? Als ik de nieuwe versie wil installeren zegt die dat ik de oude moet deinstalleren. Heb ik dat gedaan...installeer ik hem opnieuw blijft hij gewoon volhouden dat ik de oude versie moet deinstalleren
Zal er eens naar kijken, merciquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef Pino112 het volgende:
My Data Manager gebruiken ipv Netcounter.
Dan alsnog vind ik het knap dat je door alleen de sync van je Twitter / Gmail over 1GB komt. Heel erg knap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Timmos het volgende:
Duidelijk, komt inderdaad door de verversende apps.. Al verbruikt My Data Manager nog meer dan de rest..
Heb twitter en mail nodig maar dan wordt dan maar vaker zelf openen..
Onzin, echt onzin. Twitter en mail kunnen nóóit over de 1GB komen in één maand met updates.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Timmos het volgende:
Duidelijk, komt inderdaad door de verversende apps.. Al verbruikt My Data Manager nog meer dan de rest..
Heb twitter en mail nodig maar dan wordt dan maar vaker zelf openen..
same herequote:Op zondag 17 juli 2011 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
meer mensen met launcher pro die last hebben van verdwijnende icoontjes op je homescreen? lijkt wel steeds erger te worden
Dit topic gaat over de Galaxy S, niet de S2. Doei!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef Pumatje het volgende:
ik ben nieuwe to the game![]()
Maar kan iemand me uitleggen waarom ik zo op die updates moet letten, en waarom ze zo belangrijk zijn voor de telefoon en het gebruik ervan.
Misschien een weg wijs pagina ofzo op internet zou handig zijn..
Of vragen jullie wat extra's van de Galaxy S2.
Ik wil geen gekke dingen ermee doen, maar wat leuke dingetjes.. is nooit verkeerd![]()
gaaf topic trouwens, staat vast een heleboel in waar ik wat aan heb zodra ik er iets van snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |