GingerReal bevalt me prima, maar ik moest omwille van een haperende bluetooth wel een andere kernel installeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:18 schreef jampot het volgende:
Zojuist de telefoon van mn zusje maar eens geupdate van 2.2 naar 2.3.4
Een custom wilde ze nog niet, bang voor garantie enzo :p
Ik ga nu prima op Gingerreal, maar toch dat Miui maar eens proberen :p
98% zeker geeft ie aan?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef Nizno het volgende:
ik gooi gingerreal er binnenkort af.. mn batterij laadt dus niet helemaal op.. als ik hem van de stroom haal dan is de batt nog niet helemaal vol terwijl hij dus aangaf dat hij helemaal vol was als ik de lader er uit hield (na hele nacht opladen)
had hier geen last van met originele settings
soms 68 soms 90 en vanmiddag zelfs eerst 60 en na half uur 100. Denk dus dat het niet klopt. Met ginger er origineel weer op maar ff kijken of het dan ook gebeurd.quote:
Batt was idd vol en kalibreren ook gedaan. Maar t schommelt flink en is ook veel sneller leeg. Met ginger heb ik 3u fanatiek lopen msnen in trein tot batr dood was. Nu haal ik 1,5 net als ik fanatiek internetquote:Op maandag 25 juli 2011 17:26 schreef Catch22- het volgende:
heb je geflashed met een volle batterij en heb je de batterij opnieuw gecalibreert?
Dat heb ik altijd ja.quote:
Kun je voorkomen door een backup van je EFS folder. Maar batterij life is gewoon bagger op CM en MIUI. Op 3G, en neem aan dat je dat wel wilt gebruiken op een smartphone, haal je einde van de avond als je hem niet al te veel gebruikt. Op alleen G kan je wel 2 dagen halen, maar ook als je hem niet al te veel gebruikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef Luco het volgende:
Wat is de batterylife van MIUI? Sta op het punt Galnet's MIUI te flashen maar ben wel nieuwsgierig naar de battery life. Juwe ben ik vanaf gestapt na teveel gezeik met flashen . Bootloop, IMEI weg etc.
In het begin was dat anders niet zo.quote:
Dat is een software truukje. De batterij kan nooit 100% zijn omdat dat slecht is voor de cellen. Software matig geeft ie in standaard roms wel 100 aan terwijl het maar rond de 98 is. Bij CM en MIUI geeft hij 98% aan omdat dat software truukje er niet in zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In het begin was dat anders niet zo.
Niet optimaal, maar goed mee te leven. 5% per uur bij gematigd gebruik ofzo. Hij komt wel binnenkort met iets nieuws.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef Luco het volgende:
Wat is de batterylife van MIUI? Sta op het punt Galnet's MIUI te flashen maar ben wel nieuwsgierig naar de battery life. Juwe ben ik vanaf gestapt na teveel gezeik met flashen . Bootloop, IMEI weg etc.
Ik heb gewoon de originele firmware hoor. Soms maakt hij er nog minder van, tot wel 95%quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is een software truukje. De batterij kan nooit 100% zijn omdat dat slecht is voor de cellen. Software matig geeft ie in standaard roms wel 100 aan terwijl het maar rond de 98 is. Bij CM en MIUI geeft hij 98% aan omdat dat software truukje er niet in zit
een tandartsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:10 schreef Parafernalia het volgende:
Vanwaar eigenlijk de naam Kies? Wie noemt z'n software nou Kies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |