Das gemeen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef donroyco het volgende:
Je moest zeker hier om naar de dokter:
Mensen doen raar tegen mij ..
Je hebt altijd mensen en werkgevers die daarover zeuren. Daar moet je negeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Ninaaa het volgende:
Misschien een domme kut vraag, alleen ben nu opeens bang, dat ze me daar gaan haten.
Ik heb extra vakantie gekregen van haar (5 weken, terwijl ik maar 3 weekjes mocht), omdat ik vaak extra werk (denk ik). Ben nu bang dat ze opeens komt met `Je had gewoon schijt, je hebt niet eens gewerkt voor me toen we jou nodig hadden` bla bla bla.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef donroyco het volgende:
Nee, het is niet erg wat je gedaan hebt. Zoiets kan gewoon voorkomen.
Bedankt allemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:23 schreef cricket het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen en werkgevers die daarover zeuren. Daar moet je negeren.
[..]
Nee.
Maar ze gaan je er ws wel op aankijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef donroyco het volgende:
Nee, het is niet erg wat je gedaan hebt. Zoiets kan gewoon voorkomen.
Kweek wat ruggegraat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef Ninaaa het volgende:
Wat ik het ergste vind, is dat als ze niemand anders kunnen regelen,
dat zij dan straks gewoon moet blijven, terwijl ze ziek is.
En dat door mij, omdat ik niet kan
Bedoel je daarmee dat de assistent aan de lijn niet teleurgesteld overkwam?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef Am-E het volgende:
Nina,
Je moet jouw twijfel gewoon bespreken met je leidinggevende.
Zeggen dat je echt niet kon en dat je dat heel vervelend vond en dat je je nu zelfs schuldig voelt.
Dan komt er vanzelf wel uit of ze teleurgesteld zijn of niet. Aan je verhaal te horen niet.
Succes!
Maar heb alleen gezegd dat ik een afspraak heb, en niet verteld dat het bij de tandarts en bij de dokter is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is dit niet iets meer voor R&P ?
Snap dat "werk" hier in voorkomt maar niet echt in de context waarvoor dit subforum bedoeld is.
Maar goed mijn mening.
Anyway ze gaan je niet haten je had nou eenmaal afspraken bij de huisarts en tandarts zo te lezen.
What can ya do.
/Carequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Maar heb alleen gezegd dat ik een afspraak heb, en niet verteld dat het bij de tandarts en bij de dokter is.
Meen je dit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef eleusis het volgende:
Je hoeft je echt niet druk te maken. Niet juridisch in ieder geval.
Wat persoonlijk/emoties betreft... Ga anders morgen langs met een bloemetje of een leuk kaartje en zeg nog een keer dat je in de komende periode beschikbaar bent om haar te ontlasten, en dat je er van baalt dat je net vandaag niet kon.
Dan heb je goede wil getoond. Meer kan je niet doen!
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
/Care
Zou toch vreemd zijn als jij op je vrije dag moet verantwoorden waarom je kunt komen werken.
Grappig, mijn eerste gedachte bij het lezen van de OP was 'jezus, wat een R&P topic.'quote:
Je kan als je haar ziet nog altijd nog een keer sorry zeggen en uitleggen hoe het zat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Maar heb alleen gezegd dat ik een afspraak heb, en niet verteld dat het bij de tandarts en bij de dokter is.
Erg hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef 314 het volgende:
waar je je allemaal wel niet druk om kan maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |