lijkt me sterk dat niet meer mensen dit opmerken :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ah jou was het ook al opgevallen. Wat een irritante dame is dat zeg
Hard Gayquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:55 schreef donald_dick het volgende:
Leatherboy is een slap aftreksel van Hard Gay!
hangt ervan af of je bang bent voor spinnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:17 schreef Saavedra het volgende:
Ik vind dat die straffen elkaar soms wel ontzettend veel ontlopen qua pijn/angstgraad. Ik vind vier tikjes met een drumstok toch niet in verhouding staan met vogelspinnen die over je gezicht lopen.
oh ja? check dit dan maar www.bearkink.com een hele andere kant van Leatherboy (of eigenlijk, dezelfde kant maar dan uitgebreid, check zijn gallery's maar let op erg NSFW!)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:55 schreef donald_dick het volgende:
Leatherboy is een slap aftreksel van Hard Gay!
What has been seen.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh ja? check dit dan maar www.bearkink.com een hele andere kant van Leatherboy (of eigenlijk, dezelfde kant maar dan uitgebreid, check zijn gallery's maar let op erg NSFW!)
Dat vermoeden heb ik ook. Hetzelfde bij de 4 glazen azijn/appelsap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is er nog geen één aflevering geweest waarin kandidaten van 4 glazen/4 soesjes tenminste één lekkere pakte. Volgens mij zitten ze stiekem alle 4 vol met azijn/wasabi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |