quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Vanavond worden bij MetMichiel en 3VOOR12 Radio op #3FM twee erg stoere namen voor Club LLow bekendgemaakt! http://bit.ly/ihiOXz #LL11
Ja. Na Pinkpop, dus dat kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Krijgt LL dit jaar geen tijdelijk forum zoals voorgaande jaren...?
Stond net op Twitter dat er vanavond 2 namen bekend gemaakt worden...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef TWP het volgende:
Ja, kom maar op met de namen. ZIT TE WACHTEN JA.
Hoe komen we er eigenlijk bij dat er vandaag wat bekend wordt gemaakt?
Ja, twee namen voor Club LLow.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:48 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Stond net op Twitter dat er vanavond 2 namen bekend gemaakt worden...
Ik hoor Graffiti6 op 3FM en zit steeds harder te hopen dat ze ook naar LL komen!
Geen ideequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Staan de Club Llow namen niet ook sowieso op LL?
Hahaha, inderdaad, de diva's! Ik zat heel hard te hopen dat ze naar LL zouden komen, maar daar ben ik toch vanaf gestapt na de beelden van PP te hebben gezien...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef bibliophile het volgende:
ik heb 4 nummers teruggekeken van coldplay op pinkpop en ik vond het juist tof!
vind het een van de weinige internationale bands die live beter is dan op cd (van wat ik gezien heb), maar gewoon geen festivalband meer, ze zijn er te groot en inderdaad duur voor.
maar ik denk dat ik een van de weinigen ben hier die dat denkt![]()
over KOL ben ik het wel met je eens, de diva's
Ik zit midden in een verhuizing dus heb nog niet heel veel tijd gehad om zin te hebben in LL, maar toen ik de beelden van PP zag begon het inderdaad wel weer te kriebelen. Dat heerlijke festival gevoel...!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef kikoooooo het volgende:
Pinkpop was geweldig. Nu alleen nog maar extra zin in Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |