abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:39:35 #1
341812 Mr.Blue_Eyes
Blue dabbe dee
pi_98149040
Mijn chick twijfelt over onze relatie en was het weekend bij haar ouders. Dus ben ik zaterdag naar een gezellig dansfeestje geweest. Dansfeestje? Ja, een dansfeestje. Ik kan het een danceparty noemen, maar ik hou het op dansfeestje.

Het was een Zuid-Amerikaans dansfeestje. Mooie vrouwen, lekkere muziek maar ik kan er niet op dansen. Wel op Meringue. Dus toen ik de eerste tonen van Suavemente hoorde, sleurde ik een geijl sletje de dansvloer op en onze beide lichamen dansten als één!

Ik kreeg het behoorlijk warm van dit sletje, letterlijk en figuurlijk. Blijkbaar zij ook van mij want iedere keer als de DJ een Meringue nummer liet spinnen, kwam ze me halen en liet ik haar spinnen.

De tijd tussen de nummers door dronk ik vol. Bacardi en bier.

Hoewel ik aan het eind van de avond nauwelijk meer op mijn benen kon staan, liep ik toch even met haar mee naar haar auto en toen ik voorstelde om horizontaal verder te dansen liep ik mee met haar naar huis.

Ze had Bacardi in huis. Ik had natuurlijk aan de fris moeten gaan, maar als ik eenmaal alcohol op heb, ben ik niet meer te stoppen.

We gingen naar haar kamer en na haar een paar keer te hebben laten spinnen viel ze in slaap. Maar in mijn hoofd bleef het spinnen en spinnen en spinnen. Zo erg dat mijn maaginhoud naar boven kwam.

In het kussensloop was mijn eerste gedachte, en voor ik op een tweede gedachte kon komen verdween Bacardi en bier in het kussensloop.

Ik denk niet dat ze er blij mee was dat ik haar met die zooi heb laten zitten en 'm gesmeerd ben , pas na het zevende smsje kreeg ik vandaag een reactie terug dat ik moest optyfen.

Hoe krijg ik chick en iPhone terug?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:43:39 #3
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98149117
Het woord Iphone komt niet een keer voor in je verhaal :') is ie spontaan in rook opgegaan.

en tevens, Niet
-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:44:03 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98149126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef w0nderboi het volgende:
Het woord Iphone komt niet een keer voor in je verhaal :') is ie spontaan in rook opgegaan.

en tevens, Niet
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:44:28 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98149138
Slotje

Komen de iphone baggertopics van gisteren nu ookal vanuit KLB naar R&P waaien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')