abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:24:43 #251
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_104286588
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef Nikmans het volgende:
Valt me op dat tegenwoordig veel grote namen uit de duistere techstep/neurofunk hoek over beginnen te gaan naar een soort Skrillex-achtige electro/dubstep, ik noem een Noisia, een Black Sun Empire (voor een deel dan) en een Spor. Jammer ;( Blijft niet zoveel over op deze manier.

Noisia een tijdje terug gezien op Dour, ze kwamen na Netsky en vreemd genoeg was de set van Netsky ongeveer dubbel zo heavy als die van Noisia, wat een aanfluiting was dat zeg ;(

Random whine van de dag.
Whehe TBH vond ik Noisia idd tegenvallen, Netsky was voor mij de beste Act.
Ook Dirty Phonics von ik tegen vallen, veelste veel dubstep :r
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_104292211
Zojuist de prototype EP ontdekt van Audio, na Genesis Device weer een prachtplaat _O_

Ga weg
pi_104315573
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef Nikmans het volgende:
Valt me op dat tegenwoordig veel grote namen uit de duistere techstep/neurofunk hoek over beginnen te gaan naar een soort Skrillex-achtige electro/dubstep, ik noem een Noisia, een Black Sun Empire (voor een deel dan) en een Spor. Jammer ;( Blijft niet zoveel over op deze manier.

Noisia een tijdje terug gezien op Dour, ze kwamen na Netsky en vreemd genoeg was de set van Netsky ongeveer dubbel zo heavy als die van Noisia, wat een aanfluiting was dat zeg ;(

Random whine van de dag.
Eens! die laatste twee albums van spor, wat een meuk. :'(
Maar goed, gelukkig is apex nog steeds goed bezig en over een tijdje verschijnen er wel wat nieuwe d&b helden die de leegte opvullen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:07:43 #258
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104494148
Hallo Drum 'n Bass-liefhebbers,

Ik zit hier en op het hele internet al een tijdje te koekeloeren om mijn muzieklibrary uit te breiden met wat goede Drum & Bass, alleen weet ik van mezelf dat ik redelijk kieskeurig ben wat betreft nummers die mij aanstaan. Misschien hoort het hier niet thuis, maar weet iemand een artiest in de richting van Nero (Welcome Reality ben ik op het moment aan het platluisteren, vooral Scorpions, New Life, Doomsday, My Eyes, Guilt en Fugue State vind ik wel vet) ook bijvoorbeeld Chase & Status' Blind Faith vind ik wel nice. Alvast bedankt.
pi_104496145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hallo Drum 'n Bass-liefhebbers,

Ik zit hier en op het hele internet al een tijdje te koekeloeren om mijn muzieklibrary uit te breiden met wat goede Drum & Bass, alleen weet ik van mezelf dat ik redelijk kieskeurig ben wat betreft nummers die mij aanstaan. Misschien hoort het hier niet thuis, maar weet iemand een artiest in de richting van Nero (Welcome Reality ben ik op het moment aan het platluisteren, vooral Scorpions, New Life, Doomsday, My Eyes, Guilt en Fugue State vind ik wel vet) ook bijvoorbeeld Chase & Status' Blind Faith vind ik wel nice. Alvast bedankt.
Al eens iets van Fred V & Grafix gecheckt? Zeker de moeite waard.
Flesje bier
pi_104496272
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef Nikmans het volgende:
Valt me op dat tegenwoordig veel grote namen uit de duistere techstep/neurofunk hoek over beginnen te gaan naar een soort Skrillex-achtige electro/dubstep, ik noem een Noisia, een Black Sun Empire (voor een deel dan) en een Spor. Jammer ;( Blijft niet zoveel over op deze manier.

Noisia een tijdje terug gezien op Dour, ze kwamen na Netsky en vreemd genoeg was de set van Netsky ongeveer dubbel zo heavy als die van Noisia, wat een aanfluiting was dat zeg ;(

Random whine van de dag.
Als je bent wie ik denk dat je bent en je komt uit Geleen dan ben ik met jou op Dour geweest. :')
Flesje bier
pi_104530291
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:10:10 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104532328
Track ID nodig @ 14:08, en het nummer die er na komt (mogelijk hetzelfde)
http://soundcloud.com/mirza-rahmanovic-1/indigo-palma-30-9-2011

Als iemand het weet? :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_104555339
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Al eens iets van Fred V & Grafix gecheckt? Zeker de moeite waard.
Nope, ben het nu aan het doen. Zitten wel lekkere tussen, ja. Bedankt voor je reactie.
  zondag 20 november 2011 @ 18:07:22 #270
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104595062

Fijn plaatje!

Feest was nog veel fijner *O*
The Outside Agency
pi_104881052
Heerlijke muziek, eigenlijk alle kanten van de drum and bass (en jungle) wel:)

10 December weer een mooie editie van Machtig voor de boeg :9~
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104881208
Voor de liquid liefhebbers.. zaterdag BCee en Eveson in het LVC leiden en mijn glazen bol verteld dat er niet zo heel veel kaarten meer zijn :P

pi_104881889
Waarom zijn er bijna nooit goede DnB feesten hier in Zuid-Limburg. ;(
Flesje bier
pi_104884732
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:
Waarom zijn er bijna nooit goede DnB feesten hier in Zuid-Limburg. ;(
Over de grens is het toch wel te vinden? België heeft er nogal wat dacht ik
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')