quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dat in Amsterdam niet meer doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn die hockeyfeestjes niets voor jou?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef Spijker83 het volgende:
Als we het toch over zuipen hebben.. Kom maar eens in Twente..
Kunnen de meeste nog wat leren
Haha, ja verschil moet er wezen he..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
moeten ze wel de juiste twentenaren treffen en niet bij mij komen
Ik ga altijd naar de Arena, laatste keer in de metro (bios purmerend) zat ik nog op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival. Hoe is de bioscoop in Purmerend?
Tentfeesten zijn sowiesoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha, ja verschil moet er wezen he..
Dit weekend was Pinksterfeesten Beckum!!![]()
Was echt geweldig.. Mooi in de grote tent biertje(s) drinken.
Aii dat is lang geledenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Arena, laatste keer in de metro (bios purmerend) zat ik nog op de middelbare school
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Een gamende vrouw blijft typisch.
Moet jij niet werken of zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Spezza19 het volgende:
Prachtig weer om te voetballen vandaag
* Spezza19 gaat eens nadenken welk voetbalshirt hij aan zal doen.....
Dat zeg ik niet, ik kan geen oordeel geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aii dat is lang geleden![]()
Maar dat is dus niks? Verdomme
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Een gamende vrouw blijft typisch.
Hmm ik zie wel. Ligt eraan hoe saai ik het vind bij Ez. Anders ga ik gewoon filmpje pakken ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kan geen oordeel geven.
Weet wel dat er een renovatie is geweest paar jaar terug, dus wie weet
Nopequote:
In de trein met een DS pokemon spelen... Ik vind dat best vreemd. Ten eerste Pokemon en ten tweede in het openbaar ook nogquote:
Dus het ligt meer aan het spel dan de gamende vrouw ansichquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
In de trein met een DS pokemon spelen... Ik vind dat best vreemd. Ten eerste Pokemon en ten tweede in het openbaar ook nog
Nee, niet echt. Ik vind gamen in het openbaar wat vreemdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus het ligt meer aan het spel dan de gamende vrouw ansich
is het veel vreemder dan jij die zit te fokken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trein met een DS pokemon spelen... Ik vind dat best vreemd. Ten eerste Pokemon en ten tweede in het openbaar ook nog
Oh ja, jij werkt niet. Is ook zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar goed, ik heb Arsenal, Chelsea, Man City, West Ham United, NL Elftal, Engels elftal,.... lastig lastig...
Alsof iemand dat zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
is het veel vreemder dan jij die zit te fokken?
Tegenwoordig zit iedereen met z'n telefoon of wat dan ook te spelen, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
Nee, niet echt. Ik vind gamen in het openbaar wat vreemdMaar ik houd dan ook helemaal niet van games e.d. Dus dat zal het wel zijn.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet krijg je mensen zoals huppel die je uitlachen
Geluidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Alsof iemand dat zietIk heb er geen geluid en spastische bewegingen bij.
D'r is echt weinig vervelender dan dove mensen die met elkaar praten in de stiltecoupe.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geluiddat is wel irritant.
En spastische bewegingen, die kan je inhouden
spastische bewegingen zijn wel typisch, daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zietIk heb er geen geluid en spastische bewegingen bij.
Stel je niet zo aanquote:
Klopt. Ik lees net dat ik 1,8 miljoen dollar op mijn Western Union account heb staan... dus maak me er ook niet zo druk omquote:
Zij blijkbaar niet. Ze praat nog met 't spel mee ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geluiddat is wel irritant.
En spastische bewegingen, die kan je inhouden
terwijl die toch echt niet blind zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef Watertornado het volgende:
D'r is echt weinig vervelender dan dove mensen die met elkaar praten in de stiltecoupe.
Ik vind het wel vreemd om dat in het openbaar te doen. Ben neit zo van de geluiden in het openbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Zij blijkbaar niet. Ze praat nog met 't spel mee ook.
Mja, ik vind het vreemd
Hoe bedoel je echt niet blind? Ze praten met elkaar in gebarentaal en in je ooghoek is dat echt héééél afleidend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
terwijl die toch echt niet blind zijn.
Sowieso aso gedrag. Ga dan niet in de stiltecoupe zitten.
Hmm... Techno, Techno, Techno. Gevoelens uiten we niet, die onderdrukken we.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar louter positieve dingen natuurlijk.
Meisjes jongens plagen zoentjes vragen was het toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nu stel ik me weer aan, dat jij nou of mij of roy niet hebben!
Als in dat ze "stilte/silence" echt wel zien staan op die coupe's. Ow je bedoelt het praten in gebarentaal. Tja daar zou ik niet zoveel moeite mee hebben, ze zijn stil. Kan irritant zijn, maar ach, minder irritant dan wanneer doven echt praten, als in geluid bij hun gebarenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
Hoe bedoel je echt niet blind? Ze praten met elkaar in gebarentaal en in je ooghoek is dat echt héééél afleidend.
Die zin klopt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nu stel ik me weer aan, dat jij nou of mij of roy niet hebben!
Je mag best een zoen van sedan vragen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Meisjes jongens plagen zoentjes vragen was het toch?
Ben je gek ofzo! Huppel is engquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Meisjes jongens plagen zoentjes vragen was het toch?
Juh, ik ook. Heel afleidend ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd om dat in het openbaar te doen. Ben neit zo van de geluiden in het openbaar
Heul niet!quote:
Hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hem plaagt toch?
Alles wat geluid maaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh, ik ook. Heel afleidend ook.
Schreeuwende kledder, net zo erg.
Heb je 't wel eens meegemaakt, mensen die schuin tegenover je zitten in gebarentaal te praten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat ze "stilte/silence" echt wel zien staan op die coupe's. Ow je bedoelt het praten in gebarentaal. Tja daar zou ik niet zoveel moeite mee hebben, ze zijn stil. Kan irritant zijn, maar ach, minder irritant dan wanneer doven echt praten, als in geluid bij hun gebaren
Nee, maar ik kan het mij wel voorstellen hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je 't wel eens meegemaakt, mensen die schuin tegenover je zitten in gebarentaal te praten?
Wat, wil je niet eens zoenenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hem plaagt toch?
Idd. In de trein (lees stiltecoupe) wil ik stiltequote:
Daarbuiten ook wel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. In de trein (lees stiltecoupe) wil ik stilte
Ah, nee, ik niet. Maar ik was dus een boek aan het lezen, maar telkens zie je in je ooghoek dus iemand "naar je zwaaien" waardoor je dus steeds ophoudt met lezen en alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het mij wel voorstellen hoe dat eruit ziet
Ik zou veels te benieuwd zijn of ik kon ontcijferen waar ze het over hebben.
Je weet nu toch dat dat zwaaien niet voor jou is, dus hoef je er niet meer op te lettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, nee, ik niet. Maar ik was dus een boek aan het lezen, maar telkens zie je in je ooghoek dus iemand "naar je zwaaien" waardoor je dus steeds ophoudt met lezen en alles.
Maarja, om nou te vragen of ze wat rustiger willen "praten" gaat ook weer wat ver hè.
Dat kun je net zo goed zeggen van pratende mensen. Daar heb ik veel minder last van. Je weet toch dat het niet voor jou bedoeld is, dus hoef je er niet op te letten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet nu toch dat dat zwaaien niet voor jou is, dus hoef je er niet meer op te letten
Ja, tuurlijk kan dat niet.quote:en hoe wil je ze dat duidelijk maken.. door het gebaar "vinger tegen lip en lipjes tuiten"?
ze zijn stil, zoals behoort daar, dus ja.. of ze moeten enorm met hun handen klappen![]()
Maak met een aansteker een flesje De Molen open, bijvoorbeeld Vuur & Vlam, Lente Hop of Sladek Hopburst. Die knallen zo moeilijk hard open dat ze er vast stil van zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, kleddermoeder heeft wel door dat 't gillen van haar werpsel niet gewaardeerd wordt
Burger King? KFC?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Cue, weet jij een goed maar goedkoop restaurant in Enschede?
En de McDonalds is geen optie
Wat noem je goedkoop?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Cue, weet jij een goed maar goedkoop restaurant in Enschede?
En de McDonalds is geen optie
En daarna moord en brand schreeuwen van schrik zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak met een aansteker een flesje De Molen open, bijvoorbeeld Vuur & Vlam, Lente Hop of Sladek Hopburst. Die knallen zo moeilijk hard open dat ze er vast stil van zijn.
Dan kun je altijd Nyan Cat draaien op je Zwarte Bes om ze te kalmeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarna moord en brand schreewen van schrik zeker
SamSam? Kun je daarna zo door naar de biosquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat noem je goedkoop?
fusting, cést ci bon zijn niet heel duur
anders heb je natuurlijk altijd nog de kater
Hoeveel uur duurde dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, kleddermoeder heeft wel door dat 't gillen van haar werpsel niet gewaardeerd wordt
Nou ja, gewoon niet duur. Waar je met een kleiner budget ook lekker kan eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat noem je goedkoop?
fusting, cést ci bon zijn niet heel duur
anders heb je natuurlijk altijd nog de kater
1x wezen eten, daarna konden we nog wel een portie bestellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
SamSam? Kun je daarna zo door naar de bios
de ouwe compagnie is ook nog goed te doen, alleen minder keuze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet duur. Waar je met een kleiner budget ook lekker kan eten.Dus niet De Tropen of zo, da's redelijk duur.
C'est ci bon is wel een goede
Te duur voor de porties die je krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
SamSam? Kun je daarna zo door naar de bios
Tussen al het gebitch door is ze stiekem best een schatje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad, heel lief doen maar ondertussen
Even quotenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tussen al het gebitch door is ze stiekem best een schatje.
Dat zeg je alleen omdat je bang bent dat je op je kop krijgtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wat nou stiekem? als er iemand een zacht lief watje is.........quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
wat nou stiekem? als er iemand een zacht lief watje is.........
quote:
He's afraidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je bang bent dat je op je kop krijgt
Nee hoor, ik zit veilig op 2 uur rijden afstand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je bang bent dat je op je kop krijgt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1x wezen eten, daarna konden we nog wel een portie bestellenvulde niet echt.
Hmm.. Ga ik toch naar de verkeerde restaurantsquote:
Ik wel danquote:
Veilig zegt ie danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit veilig op 2 uur rijden afstand.
Meen het echt.
Je weet de winkel niet te zitten he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel dan
[..]
Veilig zegt ie dan![]()
Ik ben er zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |