Ik heb zoiets nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Echt he, huuuuuuuuuu![]()
Het had een omschrijving van mij kunnen zijn
Doen jullie nog aan beurten dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek of ga jij voor je beurt oh-oh?
Vertel dat Tombo maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen jullie nog aan beurten dan?
Dat systeem is op Fok! allang afgeschaft hoor
Tombo houdt zich daar ook niet overal aan dus die mag echt niks zeggenquote:
Op Maandag moet je je siewosie nergens druk om makenquote:
Ik wilde zo graag jouw 'huuuuuuu' gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
And I am sorry for steeling your thunder met de TT
Aaaaaargh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag jouw 'huuuuuuu' gebruiken.
Ja, want het is al bijna het midden van de weekquote:
Een spiegelreflex?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop maar ff een nieuwe camera, om mezelf op te beuren
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een spiegelreflex?![]()
Benzineklep is gefixt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nice!
Moest je betalen?
Nee nee, gewoon een superzoompje, spiegelreflex vind ik te veel gedoe om mee te slepen, en te duur, want ik maak ze toch altijd snel kapot
Nee die koop ik dus niet omdat ik al mn andere camera's binnen no time sloop.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]spiegelreflexen slopen, hoe doe je dat?
![]()
Gratuit, was zo gefixt
Das niet zo moeilijk hoor, vooral als je de standaard kitlens hebt die met een kunststof mount vast zitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]spiegelreflexen slopen, hoe doe je dat?
![]()
Gratuit, was zo gefixt
Je moet die dikke kortere nemen en niet die dunne lange, hejje niks anquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die komkommers van de Aldi zijn een beetje zwabberig.
Ik zit te denken of het nou aan de lengte ligt of dat ze zelf gewoon lekker zwabberen.
De Aldi heeft enkel die extra lange voor 25 cent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet die dikke kortere nemen en niet die dunne lange, hejje niks an
Ik had een dikke stevige lange van de Aldi voor 29 cent vorige week.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Aldi heeft enkel die extra lange voor 25 cent.![]()
Verder zijn ze wel top, lekker lang, veel komkommer.Die van de AH zijn kortjes.
yay voor out of context lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een dikke stevige lange van de Aldi voor 29 cent vorige week.
Vanavond gaat ie dr aan
Ik moet werken vanavondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Dus dan weten jullie bij deze alvast dat ik dr vanavond niet ben.
Ik ben druk
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tombo houdt zich daar ook niet overal aan dus die mag echt niks zeggen![]()
Anyway, ik zie haar hier zelden, dus als ik me daar druk om moet maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
You know me, ik maak me zelden druk![]()
Anyhow, Tombo mag van mij best wel es een beurt![]()
Maak je ook tzaziki?quote:
Neeeeeeheeeeee nooit doordeweeks, dat weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeee nooit doordeweeks, dat weet je toch
Dat vind ik altijd zo jammer van sommige recepten; dan heb ik er NU/vandaag trek in en dan moet het eigenlijk gister gemaakt zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja, die kan wel doordeweeks.
Maar niet vandaag, die moet een dag van te voren al gestart worden
Dat moet ik mezelf ook meer aanleren eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Mij maakt dat niet zo veel uit, ik doe boodschappen per week dus ik moet toch plannen.
Dat heb ik ook wel idd, dat ik bij wijze van spreken ziek kan worden maar dan niet de deur uit hoef om te kunnen eten omdat er genoeg in de vriezer ligtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop zo in dat ik altijd voor minimaal een week vooruit kan, maar twee weken lukt ook altijd makkelijk met de vriezer dr bij. En dan hoef ik niet eens persé bepaalde gerechten te koken, maar kan ik bv kiezen of ik mn kipfilet met pasta rijst of aardappels wil, heb voor alledrie alles in huis zeg maar.
Lijkt me een mooie uitdaging. Lekker meppen met een stok en dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Goedkoper en handiger.
Mij krijg je met geen stok vaker de supermarkt in dan strikt noodzakelijk
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Echt wat voor zwabber
http://www.dealextreme.co(...)pig-2-x-aa-usb-68075
[ afbeelding ]
Ik zag ze bij de kassa liggen, heb ze niet meegenomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh gisteren had ik trouwens die nieuwe verse foccacia's van de Aldi opgewarmd.
En meteen weer weggegooid.
Ik zeg koop ze niet
"Zwab zijn 1e jaar, the story of success"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Jesus Fuck, ik slaag er wederom in om zonder leren een acherlijk cijfer te halen voor een belangrijk tentamen over productietechnieken
een 8,3
Action heeft ook weer lekker dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
De Appie heeft dat kleine roomboter-appeltaartje voor 1.99 liggen deze week, die moet ik nog maar even ophalen
Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen, en 1 al opgewarmd, had inderdaad beter gekund/gemoetn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh gisteren had ik trouwens die nieuwe verse foccacia's van de Aldi opgewarmd.
En meteen weer weggegooid.
Ik zeg koop ze niet
Ik heb twee happen genomen en de gft bak er blij mee gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen, en 1 al opgewarmd, had inderdaad beter gekund/gemoetn.
Okee, welke smaak had je, er zijn 2 verschillende dacht ik. Zag ook verse pasta liggen, zoals hier gezegd, maar die had ik een dag eerder al bij de Lidl gekocht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee happen genomen en de gft bak er blij mee gemaakt
Die kan ik goed gehad hebben, nu ligt nog in mijn koelkastje kruiden en Mozzerella.quote:
Oe lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu twee duitse broodjes met kaas van de biologische kaasboer eten![]()
Geitenkaas is dit, met italiaanse kruiden
Ik moest wel lachen, "Thomas, welk cijfer heb je?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Zwab zijn 1e jaar, the story of success"
Wie ze 'lul'?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, "Thomas, welk cijfer heb je?"
Ehh, 8,3![]()
"lul!"
OMGquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Pisces , ik heb leuke pics gepost in de andere SC, ga es lurken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die baas, die liep dus met een handdoekje in zn handen, om elke keer Hannibal zn bakkes af te vegen, zodat ie niet alle mensen en honden helemaal onder zou kwijlen![]()
Oh nee, ik ken dr best een paar, en mijn honden zijn er altijd meteen maatjes mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hannibal is amazingDie doggen vind ik zo leuk
Ik zie ze hier heel af en toe. Maar ze zijn zo bang om te spelen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Dr is dr eentje, een teef, die is helemaal verliefd op Chico altijd.
Die gaat dus echt midden op de stoep voor Chico liggen in de hoop dat ie dr dekt
Oh man, en dat kadaver ligt dan gigantisch in de weg meestal, moet je al die mensen zien kijkenquote:
Met 3 ben je wel echt een bezienswaardigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Die vrouw had er eerst drie, nu nog maar 1.
Like duhquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als je ooit een poedel neemt, ga je dan ook dat haar vlechten en touperen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 3 ben je wel echt een bezienswaardigheid
Hier loopt een kerel met 2 of 3 poedels, dan moet ik ook altijd lachen als ik die krullen zie wapperen in de wind
Vrienden van mij hebben een paar Am. bulls, dat zijn net zulke lobbessen als die dogs, zo lekker laidback en lomp en sloom.Groot en onhandig.
Hey Lutquote:
Ik laat je roedel altijd zien als ik visite hebquote:
Nog acht dagen les, zes dagen proefwerk en twee dagen punten inzien en rapport ophalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Lut
Hoeveel dagen nog tot je vakantie en hoest met de Faabster?
Ik wil liever met Sjon op straat gezien worden dan met een poedel..quote:
De meeste mensen zien geen enkel verschil, elke dag worden mijn honden voor poedels aangezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil liever met Sjon op straat gezien worden dan met een poedel..
Ik met beiden niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef wat aanknopingspunten om je er van af te houden. Welke serie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
Helemaal in de ban van nieuwe serie, help me!
Hebben ze trouwens soortgelijke oogjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meeste mensen zien geen enkel verschil, elke dag worden mijn honden voor poedels aangezien
Welke?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
En hij begint lekker strant te worden, klimmen en klauteren enzo.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij hebben poedels ook amandelvormige ogen, dan jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens soortgelijke oogjes?
Pretty Little Liars! Over 5 meiden, eentje verdwijnt en wordt dood teruggevonden, maar de overgebleven meiden blijven smsjes en enge berichten krijgen van een zekere ''A'' die al hun geheimen kent. Maar het meisje is dood! Ongehoord!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef wat aanknopingspunten om je er van af te houden. Welke serie bijvoorbeeld?
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, nu wil ik het ook zien.
Sorry, ik kan je niet helpen.
En ik wist weer niet dat dat geen ABN is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het woord 'strant' kende ik nog niet. Weer wat geleerd dankzij Lutje!
Ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier in Limburg wel maar ik dacht dat het dialect was eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is echt Brabants lut..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik wist weer niet dat dat geen ABN is.
OF limburgs jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier in Limburg wel maar ik dacht dat het dialect was eigenlijk
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Door dit plaatje wilde ik het zien, zo intrigerend.
Ja genoeg oogsnoep!quote:
Assertief vooral. Of spontaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
Maar volgens mij is strant iets als brutaal of assertief..
toch:?
Zoiets ja.. Maar dan nog wel in positieve zin.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
Maar volgens mij is strant iets als brutaal of assertief..
toch:?
Ach dat weet je nooit, je kan altijd iets leren in in stappen vooruitgaan, ook al ben je al 25. Niet vergeten dat je pas 16 bent he, je had mij 14 jaar geleden moeten zien. 2 verschillende bosjes..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
Strant is wat ik dolgraag zou zijn maar nooit zal worden.
Bonsaibos.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach dat weet je nooit, je kan altijd iets leren in in stappen vooruitgaan, ook al ben je al 25. Niet vergeten dat je pas 16 bent he, je had mij 14 jaar geleden moeten zien. 2 verschillende bosjes..
Ik moet ineens denken aan die cup-app van je laatst.quote:
Das ook weer waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach dat weet je nooit, je kan altijd iets leren in in stappen vooruitgaan, ook al ben je al 25. Niet vergeten dat je pas 16 bent he, je had mij 14 jaar geleden moeten zien. 2 verschillende bosjes..
Die moet er echt eens komen. Wel met de waarschuwing: gebruik voor eigen risico.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die cup-app van je laatst.
Geband tot aan de kerst, maar door klonen zal dit wel langer zijnquote:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)meester-pinkpop.htmlquote:Tijdens het nummer Cold Day In The Sun neemt drummer Taylor Hawkins de vocalen eenmalig op zich. Foo Fighters zijn heer en meester op Pinkpop 2011 en doen alle eerdere acts dit jaar verbleken.
Daar begon Ron ook al over.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geband tot aan de kerst, maar door klonen zal dit wel langer zijn
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)meester-pinkpop.html
De Drummer zong toch ook bij TIe Your Mother Down ?
Ik denk dat ie het heel leuk gaat vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja en dan was ik geen mod van VBL geweest..
Maar goed...
Morgen is mijn vader jarig (63). We doen niet aan cadeaus en zo. Maar van de week was ik bij de Xenos en zag een koffiekopje met IPapa, toch maar in mijn mandje gelegd. Benieuwd hoe hij reageert..
Ja en dat is wel eens anders geweest. Maar eigenlijk door die depressie van 2 jaar terug (toen onze band op knappen is gaan staan) is het beter dan ooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het heel leuk gaat vinden.Enorm fijn dat je toch wel een goede band met hem hebt!
Oh wow, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zou ik ook hebben gehad als de kerstcoulance er niet was.
Nooit iets gehoord van de grote modstaking in 2006quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wow, hoe krijg je dat voor elkaar?
Vaag, das eigenlijk de periode waarin ik niet meer op fok keekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit iets gehoord van de grote modstaking in 2006
Van wie heb je die gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleinigheidjes die je niet verwacht zijn tof!
Ook al is het een afzichtelijke schildpad met gekleurde steentjes erop.
Okee, Vaduz was dus 1 van de modjes die in staking ging en door Danny werd geband.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vaag, das eigenlijk de periode waarin ik niet meer op fok keek
Wat een ontzettend leuk cadeau Bos!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja en dan was ik geen mod van VBL geweest..
Maar goed...
Morgen is mijn vader jarig (63). We doen niet aan cadeaus en zo. Maar van de week was ik bij de Xenos en zag een koffiekopje met IPapa, toch maar in mijn mandje gelegd. Benieuwd hoe hij reageert..
Das dezelfde als die van mijn bazenquote:
Dubbel geparkeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das dezelfde als die van mijn bazen![]()
Bos, wat een leuk kado!
Ik heb voor mn vader de autobiografie van Keith Richard gekocht
Doe ik ook, wereldsouvenir toch wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou hem maar koesteren als ik jou was
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Op de een of andere manier bewegen mijn gifjes te snel op m'n foon, dieen
gaan te keer joh
Nee dat zei je niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Nu trappen aan het stofvrij maken met plumeau. komt leraar langs, vraagt ie of we ook aan het ontsmetten zijn.ik zeg ja, de plumeau ontsmet alles en hij doet er ook nog een waslaagje op! En als je geluk hebt vliegt ie je ook nog naar de bahamas!
domme mensen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
Het is dat jullie van die ontzettende schaamlippen zijn
Hehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Zo was leuk. We waren met achten en werden geadviseerd om te splitsen in 2 groepen van 4,
We waren met 4 mannen en 4 dames maar dat vonden we wat afgezaagd. Opeens keek ik zo rond en dacht he 4 30+ers en 4 onder de 30. Dus dat werd hem, maar de "oudjes inclussief ik" waren echt wel veel beter dan die snotapen
En nog een slachtoffer van de op-de-grond-liggen-en-jezelf-in-je-gezicht-slaan-met-je-telefoon-ragequote:
Hij dwong me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nog een slachtoffer van de op-de-grond-liggen-en-jezelf-in-je-gezicht-slaan-met-je-telefoon-rage
benny, what have you done
Er krijgen soms types hun rijbewijs ja..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Mijn god, Mag ik het CBR aanklagen. Ik heb mijn rijbewijs niet mogen halen en wat ik begrijp uit het programma De Allerslechtste chauffeur die mensen wel..
Gniffel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
richt een facebookpagina op samen met c_a
Nou goh wat ben ik gespierd..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er krijgen soms types hun rijbewijs ja..Maar jij blijft lekker gespierd door het fietsen.
Ons Ron was altijd al een beetje chubby, maar sinds ie zijn rijbewijs heeft is het om te huilen. Zelfs naar de bieb wilde ie voort met de auto, maar dat mag niet meer van mama.
Op welke zender komt het programma Bos?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou goh wat ben ik gespierd..
Ik word trouwens flink gebashed in het programma topic, mijn Nederlands is een beetje vaag, maar dat komt omdat ik nu moe ben..
BNN; maar is nu al afgelopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op welke zender komt het programma Bos?
Want zodra het op de grote Kamperzender komt is het niveau altijd hoog in de topics
Lekker laten gaan die zeiksnorrenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Oh en nu maakt diezelfde persoon een lelijke dt fout. tja..![]()
Gelukkig heb ik hem al genegeerd.
Dan neemt ze vast wel een leuk cadeau voor je mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van me is een weekendje naar Amerika gegaan. Heeft ook geld teveel.
een weekendje? really?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van me is een weekendje naar Amerika gegaan. Heeft ook geld teveel.
Een gouden eekhoorn met strass, lekker posh!quote:
Hajeetjes!quote:
Ahh, ik heb hier op de kast een MegaWuppie staan En een Zwarte Pietwuppiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, chinees meisje bij mij in de klas liep de hele dag rond met een knuffel van een totoro spookje
[ afbeelding ]
dat was best schattig om te zien
quote:
Wie weet, ze komt in de zomer mss naar A'dam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan neemt ze vast wel een leuk cadeau voor je mee?
Jij ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe ik zag hem nu pas Bos![]()
Je bent wel in vorm de laatste tijd![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb vanavond een heerlijke massage gehad
vriendin van me is masseurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]van wie?
![]()
Lijkt me ook echt heerlijk![]()
Oh, wanneer kan ik langs komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef omearos het volgende:
[..]
vriendin van me is masseuren was ook heerlijk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
pgr bedankt voor het leuke armbandje
Ja heel erg leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Had je het briefje ook gelezen?
![]()
Graag gedaan hoor
Mogge
BUMPCLASH!quote:
quote:
Met een verbandje wegens al het clashenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik dat Mr.Bump t-shirt uit de collectie hebben.![]()
http://www.zeeman.com/get(...)2c7/MrMen-Actie.aspx
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een verbandje wegens al het clashen
Je bent nog jong en fier en flexibel, bumpclash er maar op los. CLASHquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Dat clashen met jullie wordt nog mijn dood![]()
Wel een leuke overigens![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent nog jong en fier en flexibel, bumpclash er maar op los. CLASH
Woot?quote:
Op de site die jij net gaf.quote:
Ja ik kan wel heurquote:
Maastricht is echt 1 grote bouwput op het moment, ook gruwelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
De kermis zijn ze aan het opbouwen, heel de stad weer over de zeik omdat alles afgezet is
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks in de pauze een appeltaartje opclashen bij de Appie
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari kopje thee zet voor oh-oh![]()
Ik ben geen slaafje hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief, ik was net al zelf gaan halen.
Volgende keer nog sneller jah![]()
Nou, dan zet ik ook wel een kopje thee voor je als ik in Mestrich ben hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik meen het, keipoepig is een megacompliment hoor
Pgr, zeg snel dat oh-oh zelf ook keipoepig isquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik meen het, keipoepig is een megacompliment hoor
Steukertquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pgr, zeg snel dat oh-oh zelf ook keipoepig is
Zet je ze 'even' in de wacht als je op de andere lijn ook telefoon hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Dan koop ik een ijsje voor jou!
Blegh, ik heb weer de ene gek na de andere gek aan de telefoon hier vanochtend
Nou jullie zijn 2 keipoepigertsquote:
Je bent jaloers hequote:
Waarop?quote:
QFT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |