geen tokkie gezien hoor op pinkpop. Alleen mooie vrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Pinkpop is voorbij, dus het tokkievolk is inmiddels weer naar huis
Dat betekend dat je er zelf een bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
geen tokkie gezien hoor op pinkpop. Alleen mooie vrouwen
quote:
Je kan door het bos naar Kerkrade of Heerlen fietsenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik in Landgraaf zou wonen zou ik ook richting Pinkpop gaan hoor. De rest van het jaar is daar geen klap te beleven.
Heb je dan ook je gouden ketting met in krulletters Copycat om?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook altijd kijken naar mensen om stoer te doen.
Uiteraard. En met mijn tramp stamp goed zichtbaar boven mijn Only-jeans.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dan ook je gouden ketting met in krulletters Copycat om?
Doe je dan expres je stringtouwtje erlangs of toch half over je trampstamp heen zodat iedereen hem kan zien?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. En met mijn tramp stamp goed zichtbaar boven mijn Only-jeans.
Half eroverheen. En dan buk ik regelmatig om de string van mijn dochtertje Chantelle omhoog te trekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef linpunt het volgende:
Doe je dan expres je stringtouwtje erlangs of toch half over je trampstamp heen zodat iedereen hem kan zien?
Heeft Delano van drie nu al een oorbel of wil je toch nog effe wachten? Ik twijfel nog of ik Giovanni eentje voor zijn vierde verjaardag zou geven...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Half eroverheen. En dan buk ik regelmatig om de string van mijn dochtertje Chantelle omhoog te trekken.
Als hij al een gouden ketting heeft kan het toch nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft Delano van drie nu al een oorbel of wil je toch nog effe wachten? Ik twijfel nog of ik Giovanni eentje voor zijn vierde verjaardag zou geven...
Hij heb deze van opa en oma gekregen voor kerstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als hij al een gouden ketting heeft kan het toch nog wel even wachten
Die had ie al toen hij zes weken was. Mag eigenlijk niet, maar hier op het kamp kijken we niet zo nauw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:24 schreef Sjeen het volgende:
Heeft Delano van drie nu al een oorbel of wil je toch nog effe wachten? Ik twijfel nog of ik Giovanni eentje voor zijn vierde verjaardag zou geven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |