deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Vrienden van me schijnen deadmau5 gezien te hebben op camping A.![]()
Dit soort reacties haat ik zo erg he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
Minpunten:
Het gigantische tokkievolk wat op zaterdag rondliep in combinatie met de typische Coldplay-fan die het festival met z'n North-face regenjasje en bergwandelschoenen kwam terroriseren. Nog nooit zo'n droevige bende bij elkaar gezien.
Deadmau5 speelde op maandag en maandag was er geen afterparty in de grote tenten op de campings A en B... Lijkt me idd sterk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?
Heeft iemand wolfmother nog zien random zien lopen?
Ben er ook een paar keer voorbij gelopen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Haha, Ring of Fire! Gasten uit die tent hebben het echt drie dagen volgehouden, geniaal! Stonden er zon 20 meter vanaf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb toch maar even gekeken: Lifehouse en Scouting for Girls neersabelen terwijl die 2 juist wel degelijk het veld meekregen bij hun optredens...
maar het is waarschijnlijk elitairder om de charismatische zak hooi die Tim Knol heet plus aanverwante muurbloempjes als band een 8 te geven
Met z'n politieke geneuzelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Heerlijk festival... van genoten! Wel jammer dat Smeeds continue liep te zeiken op het podium
Misschien is het gewoon niet echt jouw bandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jared Leto is een vreselijke ijdeltuit die meer praat (en dan om de 10 seconden 'fuck' of 'fucking' uitbrengt), dan dat ie samen met z'n emo-schreeuwrockband speelt!
Jammer, best jammer. Vier jaar geleden was het nog leuker met hen op Pinkpop vond ik...
Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...
Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Werden 5 miljoen gratis bekertjes water uitgedeeld. Kan je ook makkelijk je handen mee wassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ik trouwens echt wel een gigantisch minpunt vond was het gebrek aan punten om godverdomme normaal je handen te kunnen wassen na toiletbezoek.
Die stomme voetpompdingen op het festivalterrein waren na 2 uur al leeg. Waardeloos.
Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaar
Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping Dquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...
Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Je bent het niet met me eens?quote:
Dat ga ik volgend jaar zeker doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping D
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtmlquote:Maar als Coldplay zaterdagavond dan twintig minuten te laat eindelijk het podium opkomt en er na één liedje al heel megalomaan vuurwerk de lucht in geknald wordt, vraag je je echt af wat de band bijzonder maakt. De setlist biedt op de juiste momenten plaats voor een hit, maar te vaak vallen er dodelijke stiltes. Zanger Chris Martin doet geen enkele moeite de op den duur dodelijke routine te doorbreken, en het blijft een raadsel wat precies de kwaliteiten zijn van het kleurloze stel muzikanten om hem heen. Coldplay speelt in de festival modus, met iedere paar minuten een meeklapmoment
Ik mag toch vinden dat er gigantisch veel debielen rondliepen op dat terrein? De 2e en 3e dag waren ze ineens verdwenen en op de camping heb ik ze ook niet gezien. Heeft niks met short-minded te maken, er waren gewoon een groot aantal mensen waarbij dequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit soort reacties haat ik zo erg he.
Ongelofelijk hoe short-minded je kunt zijn.
Eng he, dat er mensen zijn die anders zijn dan jij
Je blijft volgend jaar thuis?
Als je hierover al klaagt hoop ik des te meer dat er volgend jaar 2x zoveel van die mensen op Pinkpop af komen.
Die lange rijen voor de ingang waren ook eigenlijk alleen op zaterdag een probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...
en sowieso... die rij voor de ingang om het terrein op te komen is gewoon veel te lang... ze moeten de boel gewoon nog meer spreiden door ruimere openingstijden van het veld te nemen... alleen maar positief voor hun eigen omzet
Ik misquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Godverdomme, wat heb ik die vaak gehoord!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef senderrr het volgende:
Het was voor mij de eerste keer, ik vond het geweldig!
Voor de camping B gangers:
Die krijg ik de komende 3 weken dus niet meer uit mn kop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |