abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98172881
Kaiser Chiefs waren trouwens zondagavond in een pub in Maasticht gespot ^O^
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:48:59 #202
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_98173111
Wat was er nou met die drummer van kings of leon? Die gooide zijn stokken steeds naar de bassist/iemand aan de zijkant. Zag iemand dat beter?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:59:02 #203
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98173782
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Vrienden van me schijnen deadmau5 gezien te hebben op camping A. :o _O_
deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?

Heeft iemand wolfmother nog zien random zien lopen?
U mad bro? U jelly?
pi_98173919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:

Minpunten:
Het gigantische tokkievolk wat op zaterdag rondliep in combinatie met de typische Coldplay-fan die het festival met z'n North-face regenjasje en bergwandelschoenen kwam terroriseren. Nog nooit zo'n droevige bende bij elkaar gezien.
Dit soort reacties haat ik zo erg he.
Ongelofelijk hoe short-minded je kunt zijn.
Eng he, dat er mensen zijn die anders zijn dan jij :)

Je blijft volgend jaar thuis?
Als je hierover al klaagt hoop ik des te meer dat er volgend jaar 2x zoveel van die mensen op Pinkpop af komen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:01:28 #205
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_98173957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?

Heeft iemand wolfmother nog zien random zien lopen?
Deadmau5 speelde op maandag en maandag was er geen afterparty in de grote tenten op de campings A en B... Lijkt me idd sterk.
Flesje bier
pi_98174120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Haha, Ring of Fire! Gasten uit die tent hebben het echt drie dagen volgehouden, geniaal! Stonden er zon 20 meter vanaf.
Ben er ook een paar keer voorbij gelopen ja :P Iedereen op de camping bleef het ook zingen :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:09:22 #207
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_98174529
Jared Leto is een vreselijke ijdeltuit die meer praat (en dan om de 10 seconden 'fuck' of 'fucking' uitbrengt), dan dat ie samen met z'n emo-schreeuwrockband speelt!
Jammer, best jammer. Vier jaar geleden was het nog leuker met hen op Pinkpop vond ik... :O
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:10:35 #208
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_98174616
Heerlijk festival... van genoten! Wel jammer dat Smeeds continue liep te zeiken op het podium :{
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:12:10 #209
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_98174723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb toch maar even gekeken: Lifehouse en Scouting for Girls neersabelen terwijl die 2 juist wel degelijk het veld meekregen bij hun optredens...

maar het is waarschijnlijk elitairder om de charismatische zak hooi die Tim Knol heet plus aanverwante muurbloempjes als band een 8 te geven :')
_O- :') _O-
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_98174852
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Heerlijk festival... van genoten! Wel jammer dat Smeeds continue liep te zeiken op het podium :{
Met z'n politieke geneuzel :')
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jared Leto is een vreselijke ijdeltuit die meer praat (en dan om de 10 seconden 'fuck' of 'fucking' uitbrengt), dan dat ie samen met z'n emo-schreeuwrockband speelt!
Jammer, best jammer. Vier jaar geleden was het nog leuker met hen op Pinkpop vond ik... :O
Misschien is het gewoon niet echt jouw band ;)
Ik vond Foo Fighters ook niet zo nice, maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen wel echt losgingen bij hen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98175209
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...

Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:20:42 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_98175290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...

Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaar :P
Don't let my username fool you...
pi_98175297
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ik trouwens echt wel een gigantisch minpunt vond was het gebrek aan punten om godverdomme normaal je handen te kunnen wassen na toiletbezoek.

Die stomme voetpompdingen op het festivalterrein waren na 2 uur al leeg. Waardeloos.
Werden 5 miljoen gratis bekertjes water uitgedeeld. Kan je ook makkelijk je handen mee wassen.
En als je toch zo'n smetvrees van een beetje vieze poep hebt, kan je ook wel een flesje ontsmettingsvloeistof meenemen
w
pi_98175426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaar :P
Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...

en sowieso... die rij voor de ingang om het terrein op te komen is gewoon veel te lang... ze moeten de boel gewoon nog meer spreiden door ruimere openingstijden van het veld te nemen... alleen maar positief voor hun eigen omzet
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:23:44 #215
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98175440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:

Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping D
U mad bro? U jelly?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:25:42 #216
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_98175570
Heb als 'verstokte' Lowlandsganger een prima tijd gehad op m'n eerste Pinkpop. Foo Fighters waren briljant, Elbow was prachtig, net als de Manics ^O^
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_98175635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

_O- :') _O-
Je bent het niet met me eens?

Lifehouse was vocaal misschien wel een van de beste bands deze dagen... heb heel weinig valse noten gehoord... maar bij 3voor12 wordt de band nog altijd afgeserveerd omdat er een relisausje aan hangt... een sausje wat ik overigens niet helemaal herken, het is geen EO-jongerendag-gezang...

Zo worden Nickelback en Creed ook altijd neergesabeld..
pi_98175688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping D
Dat ga ik volgend jaar zeker doen
pi_98175695
quote:
Maar als Coldplay zaterdagavond dan twintig minuten te laat eindelijk het podium opkomt en er na één liedje al heel megalomaan vuurwerk de lucht in geknald wordt, vraag je je echt af wat de band bijzonder maakt. De setlist biedt op de juiste momenten plaats voor een hit, maar te vaak vallen er dodelijke stiltes. Zanger Chris Martin doet geen enkele moeite de op den duur dodelijke routine te doorbreken, en het blijft een raadsel wat precies de kwaliteiten zijn van het kleurloze stel muzikanten om hem heen. Coldplay speelt in de festival modus, met iedere paar minuten een meeklapmoment
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml ^O^
pi_98175727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit soort reacties haat ik zo erg he.
Ongelofelijk hoe short-minded je kunt zijn.
Eng he, dat er mensen zijn die anders zijn dan jij :)

Je blijft volgend jaar thuis?
Als je hierover al klaagt hoop ik des te meer dat er volgend jaar 2x zoveel van die mensen op Pinkpop af komen.
Ik mag toch vinden dat er gigantisch veel debielen rondliepen op dat terrein? De 2e en 3e dag waren ze ineens verdwenen en op de camping heb ik ze ook niet gezien. Heeft niks met short-minded te maken, er waren gewoon een groot aantal mensen waarbij de :') vanuit mijn kleine tenen kwam. Er is gewoon een bepaalde ondergrens...ook bij mij. :P Maargoed, ik snap dat je die ondergrens voor een hartstochtelijk 30STM-fan met een vergrootglas moet zoeken. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 21:32:30 ]
pi_98176010
twee veertigers met rugzakken stonden voor ons bij bloody beetroots, toen kwam die pit en ze wisten niet hoe snel ze weer weg moesten. _O-
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:33:25 #222
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_98176012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...

en sowieso... die rij voor de ingang om het terrein op te komen is gewoon veel te lang... ze moeten de boel gewoon nog meer spreiden door ruimere openingstijden van het veld te nemen... alleen maar positief voor hun eigen omzet
Die lange rijen voor de ingang waren ook eigenlijk alleen op zaterdag een probleem.

Controle bij de camping stelde inderdaad ook niet zoveel voor.Beveiliging wilde mij wel controleren, maar eigenlijk had ik totaal geen zin om mijn hele stapel af te gaan bouwen, zeker niet omdat ik sowieso helemaal niks verboden in mijn tas had zitten. Heb er eigenlijk ook niet aan meegewerkt en na wat voelen aan de tas liet ze me gewoon door. Terwijl ik de rugzak met alle drank (alleen blikken) gewoon op mijn rug had hangen zonder dat er gecontroleerd werd.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:33:41 #223
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98176029
Hopelijk dat de line up volgens jaar ook zo goed is als dit jaar:)
U mad bro? U jelly?
pi_98176069
quote:
Ik mis
Wolfmother
The Bloody Beetroots
Deadmau5
Selah Sue
Hurts
En dan klagen dat er nauwelijks iets anders is te horen.
Ook vond ik The Script juist wel goed, en Tim Knol niks.
pi_98176112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef senderrr het volgende:
Het was voor mij de eerste keer, ik vond het geweldig!

Voor de camping B gangers:

Die krijg ik de komende 3 weken dus niet meer uit mn kop... :')
Godverdomme, wat heb ik die vaak gehoord! :') Desalniettemin was camping B een supertoffe camping waar ik volgend jaar zeker terugkom, ditmaal met eigen tent! :D
Anonimity is a bliss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')