ja, als je merkt dat je gaat komen, je m eruit haalt en dan merkt dat die er al af isquote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Zeepvloertje het volgende:
Je kwam niet in haar klaar, maar je merkte wel dat je condoom gescheurd was?
Wel of niet.quote:
Dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef CarltonBanks het volgende:
in iedergeval aanwezig!
zsm de morning afterpil er in, max 72 uur na de sex
niet?!?!?!?!?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
als je 2 opties hebt is het niet altijd 50/50 grapjas...
Oke, je bent haar aan het doen, je komt, je haalt je piemel eruit en je merkt dat je condoom stuk is. Dan ben je in principe in haar gekomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ja, als je merkt dat je komt, je m eruit haalt en dan merkt dat die er al af is
lees nog eens wat ik zeg en nu goedquote:Op maandag 13 juni 2011 23:52 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Oke, je bent haar aan het doen, je komt, je haalt je piemel eruit en je merkt dat je condoom stuk is.
Dan heb je in principe in haar gekomen.
jij laat geen voorvocht achter? dus je condoom was zo droog als kurk toen hij scheurde??quote:
Ok, thanks! Eerste serieuze antwoord hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef Puntenjager het volgende:
Je bent niet in haar klaargekomen EN het was vlak na haar menstruatieperiode!?? => Kans is verwaarloosbaar. Echt!
kanS is toch nietig met voorvocht?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
jij laat geen voorvocht achter? dus je condoom was zo droog als kurk toen hij scheurde??
zo dom kan je toch niet zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ok, thanks! Eerste serieuze antwoord hier.
Laatst een nieuw artikel over uitgekomen (ben vergeten waar ik het las), kans bestaat alleen als je daarvoor bent klaargekomen, en er nog sperma cellen in de urinebuis zitten van de vorige keer. (maw, je niet bent wezen plassen tussendoor)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef Niesl het volgende:
[..]
Klopt, echter er is een kleine kans... (hele kleine kans)
Waarom haal je 'm er uit als je aan het neuken bent met condoom en je voelt dat je gaat komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ja, als je merkt dat je gaat komen, je m eruit haalt en dan merkt dat die er al af is
Waarop baseer je dat ze niet in haar vruchtbare periode was?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Rickazio het volgende:
Hoe groot is de kans dat iemand zwanger raakt, als je condoom scheurt, je niet in iemand komt en die gene onlangs ongesteld was en niet in haar vruchtbare-periode is... ?
Dit, je kan hem ook bij de Kruidvat halen. Ondanks het feit dat ze net ongesteld is geweest en jij niet bent gekomen, is er toch een kans dat zich zaadcellen in je voorvocht bevonden en deze een tijdje overleven, tot haar eisprong. Ik zou dat risico niet willen nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:26 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Er is altijd een kans. Loop even naar de apotheek en vraag om een morningafterpil. Niemand die je een vreemde blik geeft, iedereen heeft het denk ik wel eens moeten kopen en het is alleen maar een volwassen beslissing.
Eisprong is ergens na de menstruatie, dus idd even de Norlevo halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit, je kan hem ook bij de Kruidvat halen. Ondanks het feit dat ze net ongesteld is geweest en jij niet bent gekomen, is er toch een kans dat zich zaadcellen in je voorvocht bevonden en deze een tijdje overleven, tot haar eisprong. Ik zou dat risico niet willen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |