Ik vind je echt een walgelijk ventje.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel
slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen
Want?quote:
geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsenquote:
Ik vind het vooral een gevoel van macht als man om gepijpt te worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Er zijn er zat die het werkelijk leuk vinden ja. Naar ik begrepen heb geeft het ook een gevoel van macht, een gevoel van controle aangezien zij alles in de hand (nouja.. mond) heeft. En een fijn gevoel omdat ze weten dat ze je echt plezieren.
According to a few ladies
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CarltonBanks het volgende:
die van mij wel
slikken vindt de mijne ook prima, maar daarna doe ik nooit tongzoenen
Pff. Suf hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Kerels als jij zou ik één fantastische pijpbeurt geven. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
geeft niets, jij komt ook niet voor in mijn wishlist om ooit mee te batsen
Eensch. Als een jongen weinig reactie zou geven zou ik toch het gevoel hebben dat het niet lekker is o.i.d. Maar gelukkig nog niet zo'n reactie ontvangen, jeej.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:30 schreef Seven. het volgende:
Pijpen is leuk om te doen als je er goed in bent. En je kunt er stiekem best veel trucjes mee uithalen eigenlijk. Evengoed, om nu te zeggen dat het zó leuk is dat ik een banaan zou pijpen, gewoon omdat het fun is... nee. Het is leuk omdat er reactie op komt en hoe meer reactie, hoe leuker.
Uhm, niet per se, maar dat kan nog wel, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gelukkig geef je het toe. Doe je wel gewoon een kus erna?
Zulke mietjes schrijf ik altijd meteen af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus één keer per ongeluk gedaan zonder er bij na te denken. Tongzoenen nadat ze geslikt had... niet voor herhaling vatbaar, kan ik je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |