Oke. Als je er goed uit ziet zal ik nu en dan toch eens spanken en laat ik bij voorkeur het licht aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:47 schreef Aardbijna het volgende:
Allebei. Gevolgd door standje missionaris, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. En niet spanken en ook niet haren trekken want dat is uit den boze. Dat je het maar even weet.
Met dank aan Panzemaus, die dit zo goed over mij wist te vertellen. Ik wist het alleen zelf nog niet, maar nu wel. Goh, zo leer je jezelf even kennen.
En als ik er niet goed uit zie? Dan mag het licht wel uit toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Oke. Als je er goed uit ziet zal ik nu en dan toch eens spanken en laat ik bij voorkeur het licht aan.
Indien niet mag je me nog steeds pijpen hoor, ik ben er zeker van dat je dit een leuke ervaring zult vinden want ik heb echt een penis om trots op te zijn.
Als je het goed vindt kom ik je ophalen voor een romantisch diner bij kaarslicht, zodat ik ten minste je naam weet voor ik eraan begin. Ik hoop wel dat je niet te zeer in het Noorden van Nederland woont want dan is het wel ver. Je leeftijd speelt voor mij geen rol. Vanaf 11 beslist ze het zelf zegt men hier. Al verkies ik een jaar of 20
Je woont wel 180 kilometer van me vandaan schat. Echt jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
En als ik er niet goed uit zie? Dan mag het licht wel uit toch?Maar ik zal je geruststellen.
Maar weet je, dan houden we het gewoon op het onderwerp van dit topic. Zal ik mijn tongpiercing in of uit laten? Etentje lijkt me prima, zolang jij betaalt. Deal? Ik ken wel een leuk tentje in Zwolle. De Librije. Michelinsterrenrestaurant. Ik zeg; doen!
een foto zodat ik weet waar ik aan beginquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef tja77 het volgende:
Een gepiercde schat van 21 geeft je de kans.... Wat wil je nog meer?
De kans is reëel dat aardbijna eigenlijk een 45 jarige trucker met een bierpens is die zich hier even komt uitleven als vrouw. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef tja77 het volgende:
Jah, dat willen we allemaal, of je die krijgt is een 2e natuurlijk
Ze hoeft jou niet te zien, en anders gewoon lamp uit....
ik kan ze even toevoegen op facebook en dan weet ik meteen of het over de zelfde persoon gaat of nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:24 schreef tja77 het volgende:
Topgozer, je bent maagd, pakken wat je pakken kunt, bierpens of niet.
Trouwens is een nep foto zo gevonden.
Ach mopje, wees niet zo onzeker. Ik weet zeker dat je mooi bent. Mannen als ik voelen datquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:28 schreef Aardbijna het volgende:
Hmm, die kent iedereen toch?
Maar goed, dan lieg ik weer. Ik heb wel een foto hoorMaar er wordt niet lief gedaan dus dan post ik die ook niet
Volgens het penisboek van Goedele Liekens hoort mijn penis bij de top 10% van de mannelijke populatie. Met mijn hot body erbij doe je een goeie zaak.quote:
Hmm... Ten eerste knap dat ik dat Belgische stuk opgeschoten wild ken die je noemt; die Goedele Liekens. Ten tweede: iedereen die zo praat over z'n jongeheer, haalt de 4cm nog niet eens. Ten derde: Foto maken wordt inderdaad lastig met een micropenis. Ten vierde: dit hele verhaal typen vond ik al inspanning genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Topgozer1 het volgende:
Volgens het penisboek van Goedele Liekens hoort mijn penis bij de top 10% van de mannelijke populatie. Met mijn hot body erbij doe je een goeie zaak.
Ik moet wel eerst een foto maken. Hier in de bib gaat dat niet lukken dus kun je er morgen 1 verwachten. Maar dan verwacht ik wel een inspanning van jouw kant.
van Vlaanderen? Je weet dat Nederlanders het langste volk ter wereld is?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Volgens het penisboek van Goedele Liekens hoort mijn penis bij de top 10% van de mannelijke populatie. Met mijn hot body erbij doe je een goeie zaak.
Ik moet wel eerst een foto maken. Hier in de bib gaat dat niet lukken dus kun je er morgen 1 verwachten. Maar dan verwacht ik wel een inspanning van jouw kant.
Your lossquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hmm... Ten eerste knap dat ik dat Belgische stuk opgeschoten wild ken die je noemt; die Goedele Liekens. Ten tweede: iedereen die zo praat over z'n jongeheer, haalt de 4cm nog niet eens. Ten derde: Foto maken wordt inderdaad lastig met een micropenis. Ten vierde: dit hele verhaal typen vond ik al inspanning genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |