Ik heb de eerste ronde van dat gevecht gezien, niet om aan te zien...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij won met de grootste moeite van Warpath, een megacan. Ik denk dat Barnett 'm steamrolled.
Idd, productie is minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het bij strikeforce eigenlijk altijd erg amateuristisch ogen.
En dan die Lennon jr, wat een irritant mannetje
quote:Alistair Overeem (256) vs. Fabricio Werdum (246)
Josh Barnett (256) vs. Brett Rogers (258)
K.J. Noons (156) vs. Jorge Masvida (155)
Daniel Cormier (239.5) vs. Jeff Monson (234)
Valentijn Overeem (234.5) vs. Chad Griggs (234)
Ik vond hem een stuk kleiner ogen dan in K1 en zijn gevecht tegen Rogers. Hij is nog steeds gigantisch natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef roepdeman het volgende:
We hadden toch een K1/Kickboxing topic hier op Fok? Whut happened
Als ik zo kijk naar Alistair heb ik het gevoel dat hij binnen 2 minuten klaar is met Fabricio. Gewoon een levende superheld
Ik heb die match bekeken... No way dat ik nu voor Rogers ga, wát een matige prestatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij won met de grootste moeite van Warpath, een megacan. Ik denk dat Barnett 'm steamrolled.
Dan moet je even goed naar Rogers kijken, die heeft pas manboobsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
Wow, Barnett heeft al bijna hangtietjes
Idd, ik heb wel een paar highlights van hem bekeken maar niemand weet natuurlijk hoe hij er nu voorstaat. Maar als ik zijn record bekijk (alleen verloren van de crème de la crème) en Rogers zijn laatste matches zie, kies ik toch voor Barnett.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind Barnett ook wel een beetje chubby. Kan niet echt een goede inschatting maken over hoe hij er nu voorstaat. Hij heeft natuurlijk al een behoorlijk lange tijd geen 'fatsoenlijke' wedstrijd gevochten. En van interviews met hem word je ook niet veel wijzer, het is allemaal schijtlollig wat hij antwoord.
Was dat vroeger bij hem eigenlijk ook het geval?
Toch verwacht ik wel dat als hij een beetje op past voor de mokerslagen van Rogers hij gaat winnen.
http://mmajunkie.com/news(...)own-manager-says.mmaquote:Although cleared by commission, Gina Carano's return date unknown, manager says
Quote vanaf sherdog.com:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:14 schreef Lady184 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord! Dat gevoel had ik al (had de vraag eerder ook al gepost) maar ik kon nergens een topic vinden waar ik het zou kunnen vragen
Hmm dat zou zeker jammer zijn, ik hoop echt dat het doorgaat.
Ik hoorde in een docu van Alistair dat hij in Engeland geboren is en met zijn.. 3 of 6 jaar naar Nederland is verhuist, ik weet niet hoeveel ouder Valentijn is, geen zin om op te zoeken op wikipedia.. dus het is aannemelijk (als Overeem 6 was) dat Valentijn dus al 8/9/10? jaar Engels sprak, het kan aan zijn stemgeluid liggen maar ik vind het ook meer Engels dan Amerikaans klinken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Tering, heeft Valentijn een paar jaar in Amerika gewoond ofzo? Z'n engels is echt fucking goed. Geen steenkool Engels + zwaar Nederlands accent zoals de meeste mensen (Stefan Struve en een zooitje K-1 mannetjes) maar echt prima engels. Als je m in New York op straat de weg zou vragen zou je niet eens merken dat hij niet daar vandaan komt
We gaan het meemaken, ik zie liever Barnett - Overeem dan Rodgers - Overeemquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |