Vergeet niet dat Barnett minder vaak gefinisht is dan Fedor, en hij tien jaar geleden voor het laatst KO is gegaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga voor Rogers om er zo hopelijk een upset win uit te krijgen en een punt meer
Kans blijft er altijd dat hij een goeie knal raakt. Hij kreeg Fedor ook tegen de grond ermee dus wie weet.
Het is een tijd geleden dat ik Fedor vs Rogers voor het laatst gezien heb, maar Rogers heeft nooit Fedor naar de grond gewerkt. Fedor heeft één keer een takedown gemaakt (de enige double leg takedown die ik Fedor ooit heb zien maken) en Rogers heeft hem uiteindelijk gereversed na een sloppy kimura poging van Fedor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga voor Rogers om er zo hopelijk een upset win uit te krijgen en een punt meer
Kans blijft er altijd dat hij een goeie knal raakt. Hij kreeg Fedor ook tegen de grond ermee dus wie weet.
Reeeeeeeeeeeeeeeeeepossstttttquote:
Als je Monson zo hoort heeft hij er veel vertrouwen in...quote:
He ? komen daar de gevechten high quality op?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef McNulty het volgende:
Morgen niet eindeloos wachten tot mijn torrent klaar is maar lekker streamen op youtube.
5Dimes is sowieso een ballentent, daar moet je je geld niet willen hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
He ? komen daar de gevechten high quality op?
Monson nu op +415 op sportbet / 5dimes. Ik twijfel nog of ik er op ga betten. Dit is gevecht wat waarschijnlijk naar decision gaat en ik sluit niet dat de judges zijn omgekocht door goksyndicaten, dus mss blijf ik er vanaf. Je ziet tegenwoordig zoveel rare beslissingen en bijna altijd in het voordeel van degene die zwaar de favoriet is volgens de odds.
De meeste SF's zijn memorabel to be honest...Zeker de laatste tijd, ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand je nu zou tegenspreken!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit gaat een top event worden, I have this feeling
Tonyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
5Dimes is sowieso een ballentent, daar moet je je geld niet willen hebben
Ook goede kwaliteit? Een torrentje heb ik ook binnen 40 minuten binnen, kijk liever de hele show vind ik toch wat mooier. Daarnaast staan er in de comments vaak spoilers of in de titel op youtubequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef McNulty het volgende:
Meestal worden de gevechten van strikeforce wel door users geupload. En omdat de copyrightpolice van strikeforce meer laks is tov UFC blijven ze nog staan ook. Zoek wel ff op hoge beoordeling om door fake uploads te komen.
Er is een zeker Waggelaar met Valentijn als pickquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef dapluiz het volgende:
Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Josh Barnett vs. Brett Rogers
KJ Noons vs. Jorge Masvidal
Daniel Cormier vs. Jeff Monson
Valentijn Overeem vs. Chad Griggs
Omdat niemand Valentijn heeft
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:39 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand kijkt nu live?Denk dat ik niet live kijk.. zo lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |