Dan ga je Jay&Silent bob kijken of Dude where's my car.. ik denk dat het leven van de Diaz bro's zo eruit ziet .. (en dan natuurlijk de mma trainingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die docu van Silva. Een docu van de Diaz brothers zou ook wel erg vet zijn!
Niet zo heel raar hoor. Monson heeft bijna 10 keer zoveel gevechten als Cormier, is bijna onmogelijk om te KO'en/submitten en is sowieso beter wat betreft submissions op de grond. Staand zijn ze allebei beperk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Opallend veel FOK'ers die Monson over Cormier kiezen, ik denk dat Monson er toch wel hard af gaat.
Picks
Main card:
Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Josh Barnett vs. Brett Rogers
KJ Noons vs. Jorge Masvidal
Daniel Cormier vs. Jeff Monson
Valentijn Overeem vs. Chad Griggs
Bets
500$ op Overeem voor -250
Goed plan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:35 schreef Jajong het volgende:
BTW. We zouden een FOK! league kunnen maken @ www.mmaplayground.com Dan hoef je ook niet altijd alles bij te houden.
eerst betalen, de klaplopers!quote:
Welnee man, ze hebben veel shit meegemaakt. Daar zit inspiratie in!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan ga je Jay&Silent bob kijken of Dude where's my car.. ik denk dat het leven van de Diaz bro's zo eruit ziet .. (en dan natuurlijk de mma trainingen)
Zorg je wel voor subtitles dan? In de woorden van Mayhem: "those guys don't even speak english, they speak mumbling gibberish"quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welnee man, ze hebben veel shit meegemaakt. Daar zit inspiratie in!
#pakt zijn handycam en belt de diaz bros op voor het maken van een afspraak..
Seizoen 3 kun je overslaan. Seizoen 4 is wel lachen, al was het alleen maar om hoe absurd Shonie Carter is. Maar seizoen 5 is echt een klassieker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moet nog steeds seizoen 5 kijken![]()
Ben nu bijna klaar met seizoen 2 dus nog ff doorbikkelen...
Die probeert echt veel te hard media-aandacht te krijgen, dat is echt zo'n iemand die camerageil is en alleen voor de camera beetje grappig doet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zorg je wel voor subtitles dan? In de woorden van Mayhem: "those guys don't even speak english, they speak mumbling gibberish"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |