quote:
Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:Ik zal ook ff wachten tot vrijdag/zaterdag met mijn picks, maar eens goed over nadenken

Zo moeilijk is het deze keer toch niet? De eerste 3 in ieder geval niet!
Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Josh Barnett vs. Brett Rogers
KJ Noons vs. Jorge Masvidal
Daniel Cormier vs.
Jeff MonsonValentijn Overeem vs.
Chad GriggsAlistair: duidelijk. Was in hun eerste partij al goed en nu staat er een compleet andere Overeem (Ubereem). Alistair dicteert dit gevecht, hij bepaalt waar het plaatsvindt. Ik denk dat Werdum veel guard zal pullen en dat het gevecht eruit ziet als Werdum vs Kharitonov. Ik hoop op een brute finish van Overeem, maar zal niet verbaasd zijn als hij eenvoudig een decision wint.
Barnett: slim genoeg om niet met Rogers te staan en traden, loopt hij tegen een wilde stoot van Rogers aan dan kan hij neergaan. Op de grond geen kans voor Rogers, ik verwacht finish via GnP.
KJ Noons zou normaal gesproken ook makkelijk van Masvidal winnen.
Monson: op ervaring, zoals Splackavellie02 al zei is deze wel lastig te voorspellen. Ik verwacht een decision.
Valentijn: ik hoop echt van harte dat hij wint, maar ik vrees dat Griggs zijn power teveel is. Wordt het een slugfest, zoals Griggs zijn laatste pot, dan zie ik Griggs via GnP winnen.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta