Rogers-Overeem ga je sowieso niet zien. Zelfs als Rogers voorbij Barnett komt (wat ik niet zie gebeuren), sneuvelt hij voor de finale nog wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, ik zie liever Barnett - Overeem dan Rodgers - Overeem
Ik dacht dat ze aan dezelfde kant van de bracket zatenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rogers-Overeem ga je sowieso niet zien. Zelfs als Rogers voorbij Barnett komt (wat ik niet zie gebeuren), sneuvelt hij voor de finale nog wel.
Heb ik wel/ook gedaan, vind die odds erg aantrekkelijk, normaal wil ik niet snel tegen een wrestler betten (zeker niet in de UFC) maar een submission voor Monson zou hier niet gek zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Monson op +415 op sportbet. Voor elke 100e krijg je er dus 415e bij. 5,15 als odd is best ziek, mss een klein betje op plaatsen.
Dat is best een zieke odd. Misschien zet ik daar ook wel wat op, misschien in een parlay met Barnett en Overeem ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Monson op +415 op sportbet. Voor elke 100e krijg je er dus 415e bij. 5,15 als odd is best ziek, mss een klein betje op plaatsen.
Vergeet niet dat Barnett minder vaak gefinisht is dan Fedor, en hij tien jaar geleden voor het laatst KO is gegaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga voor Rogers om er zo hopelijk een upset win uit te krijgen en een punt meer
Kans blijft er altijd dat hij een goeie knal raakt. Hij kreeg Fedor ook tegen de grond ermee dus wie weet.
Het is een tijd geleden dat ik Fedor vs Rogers voor het laatst gezien heb, maar Rogers heeft nooit Fedor naar de grond gewerkt. Fedor heeft één keer een takedown gemaakt (de enige double leg takedown die ik Fedor ooit heb zien maken) en Rogers heeft hem uiteindelijk gereversed na een sloppy kimura poging van Fedor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga voor Rogers om er zo hopelijk een upset win uit te krijgen en een punt meer
Kans blijft er altijd dat hij een goeie knal raakt. Hij kreeg Fedor ook tegen de grond ermee dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |