Wel hequote:
Ja dat! Ze zingt echt mooi maar ze doet zo fucking bloedirritantquote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Ransjih het volgende:
vind ook dat ze mooi zingt, maar ze is zo fucking irritant
gewoon oefenen, doen wij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef DjinN het volgende:
*pfff, spelletje spelen, BB kijken en ondertussen nog hier posten gaat best moeilijk eigenlijk*
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Ransjih het volgende:
Fakking irritant 1.000.000 procentquote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Ransjih het volgende:
Ja, de Diva und die Lachnummer...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef pullup het volgende:
Aha we krijgen nu het hoogtepunt van de avond ?
Even inschakelen
quote:
Ja tis eigenlijk meer dat mijn PC er niet zo blij mee isquote:
Wie? Cosi, de reincarnatie van MJ.quote:
een keus maken is geen optie?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja tis eigenlijk meer dat mijn PC er niet zo blij mee is*Switch* Sims 3 *switch* Forum *switch* BB kijken @ Tv *PC loopt vast*
Neej eigenlijk nietquote:
don't bequote:
Zei ik tochquote:
Gelukkig heb ik die gemist danquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Maar ik wil niet veel zeggen maar ze zingt echt niet superslecht ofzo. Ingrid zong tig x slechter
Denk dat de stem electronisch verbeterd wordt, ze klinken allemaal beter dan bij de repetities .....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Maar ik wil niet veel zeggen maar ze zingt echt niet superslecht ofzo. Ingrid zong tig x slechter
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Kijken wij wel naar het zelfde programma???quote:
Ja echt hequote:
Florian vind ik ook prima te doen al is ie erg berekenendquote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef DjinN het volgende:
Florian is echt een liefjeGeknipt en geplakt of niet, kvind em echt een knoedelpoedelpoepie! koetsjiekoetsjie enz !
JA!
Ja dat is inderdaad zo valt echt op.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die ligt de hele week in bed en maakt haar showtje alleen maar in de liveshow...
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef akveor het volgende:
Ik doe de groeten aan David en Rene..
Ih st kla sjak brr ba sjak
[ afbeelding ]
lol je vraagt je dan af of ie dan wel weet wat dat dan weer betekend...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Ransjih het volgende:
jurylid: zo verschrikkelijk, weet niet of de kippen morgen nog eieren leggen
cosi: come on baby tzie dich aus
Ik wed dat ze voor Lisa kiezenquote:
D'r mag nu ook wel een paar liter alcohol in van mij ....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mooi gehaald, dan zullen we deze week hopelijk eens een feestje krijgen...
Elke keer als ik dat lees ga ik weer stuk van het lachenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef akveor het volgende:
Ik doe de groeten aan David en Rene..
Ih st kla sjak brr ba sjak
[ afbeelding ]
Zijn grote doorbraak!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Ransjih het volgende:
nou komt het gelukkig wel goed met zn carriere
Ach joh, gun het die kerel ook eens, hij wint nergens. Voordat ie 1 noot wil zingen mag ie al weer omdraaien terug naar huisquote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef akveor het volgende:
Belachelijk Cosimo gewoon via de stemming op Facebook
Absoluut.quote:
Ach ja hij was in al zijn domheid ook wel echt de grappigste..,quote:Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ach joh, gun het die kerel ook eens, hij wint nergens. Voordat ie 1 noot wil zingen mag ie al weer omdraaien terug naar huis
quote:
kijken hoe flo zich ontwikkeltquote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef DjinN het volgende:
Valencia egoïst![]()
Komt haar vriend voor HAAR het huis in, naait ze er zelf uit. Bah
Juh iddquote:
Ze mogen hem niet omdat hij nooit een kant kiest, altijd neutraal wil blijven en nooit echt zijn mening geeft...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
Wat hebben die bewoners toch eigenlijk tegen Rayo... hij doet niemand kwaad...
Ze zien hem als concurrent ofzo..
Wat een bullshit eigenlijk dan hequote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze mogen hem niet omdat hij nooit een kant kiest, altijd neutraal wil blijven en nooit echt zijn mening geeft...
Dit is natuutlijk al besproken... dit is in overleg met BB en Florian.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef DjinN het volgende:
Echt sneu...je ziet gewoon dat Flo echt gek op Val is...kvind dat ze em nu gewoon keihard in de steek laat![]()
Nee, helaas, duurde maar heel even.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
He, meteen weer streams zonder eerst weer herhalingen???
ur kidding usquote:
Valencia en hoogtepunt... nee dank u...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geile Show, einde is zeker het hoogtepunt ....
Ja, alles voor de kijkers. Goh, wat ben ik blij dat Valencia opgedonderd is.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:36 schreef Ransjih het volgende:
aanstellerij van dr, ik voel het aan mn water
3 =1quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef snetje het volgende:
janken om...
1: Valencia is weg...
2: ze heeft spijt van haar nominatie..
3: ze heeft niet gewonnen ...
[ link | afbeelding ]
Nu Valencia weg is zal de sfeer wel verbeteren... Zeker nu ze ook een luxe-week hebben...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, alles voor de kijkers. Goh, wat ben ik blij dat Valencia opgedonderd is.
geen idee, wordt uit de genomineerden gekozen dan?want flo en steve zijn ook genoemdquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jasmin Jordan Florian en Rayo... Toch???
waarom nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag ik Barry nu een stukje worst in zijn wijn dopen ???
Ja, ik denk dat het deze vier zijn, thanks.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jasmin Jordan Florian en Rayo... Toch???
koekel ffquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vast een oude Zulu gewoonte ......
Als de polls op de duitse sites een beetje kloppen dan blijven Rayo en Florian zeker... Dan gaat het tussen Jasmin en Jordan... Dat gaat er om spannen...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het deze vier zijn, thanks.
Tja de rest moet het ook zonder partner doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie die Florian ook nog wel opstappen als het zo doorgaat .....
[ afbeelding ]
Neuh, Rayo is het maatje van Jasmin... Blijft Florian over...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasmin en Jordan mogen blijven, zie het liefst Rayo vertrekken.
Karma is a bitch...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
De eerste resultaten van de poll op BB-Unzensiert... Pas 84 stemmers maar geeft al een indicatie...
================
Umfrage: Wer soll das Haus am kommenden Montag verlassen?
Jordan 46 Stimmen | 55%
Jasmin 14 Stimmen | 17%
Florian 13 Stimmen | 15%
Rayo 11 Stimmen | 13%
84 Gesamt Voter
Bedankt, ja dat doet de regie wel meesterlijk daar .....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mooi overzicht... Leuk zo met het "slachtoffer" ook klein in beeld... Mooi geCapt!!!
Die heeft de laatste paar dagen opeens een grote mond gekregen en vanavond ook nog eens een glaasje wijn gehad...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat heeft Jasmin, wat zit die dom te lullen als een klein kind ......
Ze denken ook dat Jasmin volgende week er uitgaat, moet ik ook nog zien, maar ik vrees wel voor Jordan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Steve en Timmy zijn al aan het fantaseren over de finaleDat moet ik eerst nog zien...
Die date voor Jordan zal ooit nog wel komen, ze zijn vast nog aan het zoeken... Dat van die Lorrelei heb ik ook op geen enkele website iets over kunnen vinden... Was misschien slechts een gerucht op de chat, die schrijven daar wel meer onzin...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ontbraken er nu een paar zaken in de liveshow, die date voor Jordan en die intrede van Lorrelie ?
Ja, sorry ......quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ho, die foto...Schrok me dood, ben BLIJ dat ze niet is gekomen!!!
En toch, als je niet beter zou weten ...... kan je je aardig vergissen ......quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ho, die foto...Schrok me dood, ben BLIJ dat ze niet is gekomen!!!
Nou, alleen in dichte mist en als je je bril niet op hebt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En toch, als je niet beter zou weten ...... kan je je aardig vergissen ......![]()
[ afbeelding ]
RRRR! Photoshop op zn minste die bobbel in dr broekje weg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze denken ook dat Jasmin volgende week er uitgaat, moet ik ook nog zien, maar ik vrees wel voor Jordan.
Ontbraken er nu een paar zaken in de liveshow, die date voor Jordan en die intrede van Lorielle London ?
[ afbeelding ]
waar jij al niet op letquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
RRRR! Photoshop op zn minste die bobbel in dr broekje weg!
Daar hoef je niet eens daadwerkelijk op te letten, het valt überhaupt al heel erg opquote:
Zou me niet verbazen...voor wie moet ie nu nog blijven daar ? Hij maakt sowieso al geen kans meer op de goldenen finalticket.quote:
Deze staffel vind ik wel erg vetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef akveor het volgende:
Guten Mittag
Quelle : http://www.bb-unzensiert.de/#!a=251
[ afbeelding ]
Ik heb het even opgezocht. Idd, 50 uur non-stop rondjes lopen. Ieder rondje moet binnen 30 seconden gelopen worden en er moet altijd iemand bij zijn om voor drinken enzo te zorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef snetje het volgende:
ze hebben een nieuwe weekopdracht? rondjes lopen en op tijd het alarmknopje indrukken?..
mooi! nu maar hopen op veel regenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Idd, 50 uur non-stop rondjes lopen. Ieder rondje moet binnen 30 seconden gelopen worden en er moet altijd iemand bij zijn om voor drinken enzo te zorgen.
Lisa heeft plotseling zo'n pijn in haar rug dat ze niet mee kan doen. Gisteren tijdens haar optreden niks van gemerkt.![]()
bij Timmy geloof ik ook al ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat bij Steve al 1 keer het alarm is afgegaan. Zo'n simpele opdracht en dan nog gaat het mis.
Bijna heb ik begrepen, je hoort eerst een soort pieptoon, die duurt 3 seconden. Hij was net op tijd.quote:
dus ze lopen als het ware 50 uur voor niksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna heb ik begrepen, je hoort eerst een soort pieptoon, die duurt 3 seconden. Hij was net op tijd.
Nee, er is een envelop met daarin het aantal fouten wat ze mogen maken... zodat ze het niet na de eerste de beste fail op gaan geven. Na de 50 uur gaan ze die envelop openen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
dus ze lopen als het ware 50 uur voor niks.. dat vind ik nu het mooie aan deze BB ..als de opdracht mislukt is niks afblazen en gewoon door laten gaan
oja! de envelop...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, er is een envelop met daarin het aantal fouten wat ze mogen maken... zodat ze het niet na de eerste de beste fail op gaan geven. Na de 50 uur gaan ze die envelop openen.
Ja, kwam out of the blue ...... verstond iets over een telefoongesprek ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Jasmin huilt... weet alleen nog niet waarom ...
Geen idee, ze schakelde heel snel weg. Veel korte SL's vandaag, waarom weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef Ransjih het volgende:
zou dit echt zijn? in tegenstelling tot dramajo?
das wel heel lulligquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat de vriend van Jasmin, Bubu, het uitgemaakt heeft via de telefoon. Een soort van Djoon-drama.
als ik zo die cap zie is het serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:30 schreef Ransjih het volgende:
alst nep is gaan ze het wel uitmelken anders niet
Wat dan?quote:
die is volgens mij verkikkerd op dr en dan dr vriendje dr inquote:
ahw...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die is volgens mij verkikkerd op dr en dan dr vriendje dr in
denk het niet, las t echt is komt ie heus niet
Juh, J is idd "jot"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef Ransjih het volgende:
een "jot"is volgens met toch echt de letter J
en fab heeft wel een naam gegeven
beiden volgens mij rayo
vreemd
Nou het janken staat Jasmin nader dan het lachen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Cosi is te dom om te poepen. Hij is bijna de hele ochtend afwezig geweest en was volgens de chat bij de doker. Hij kwam terug met een pleister op zijn arm. Ik zweer het dat dit gewoon toneelspel is.
zal wel weer over het bestellen gaan vermoed ik ... Jasmin wilde vanmiddag niets bestellen want dan kwam er toch weer ruzie van volgens haar ... shag zal ze wel doorgegeven hebben ... en Cos zal wel denken van wat nou! niks bestellen maar ondertussen het bestelde van anderen wel opvreten...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
En weer tegen Jasmin... ik word er niet goed van. Het is Cosimo weer eens in z'n pan geslagen.
Gelukkig kan Jasmin om zoveel domheid lachen.
[ afbeelding ]
Ik ook, maar Rayo is de enige die het voor haar opneemt. En die staat n.b. ook genomineerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef akveor het volgende:
Nou het janken staat Jasmin nader dan het lachen...
Ik baal er zo van dat niemand van die arrogante kudt kliek genomineerd is.
Nee, het ging om het feit dat Jasmin niet goed opgelet bij de WA. Ze moeten allemaal een uur lopen en Jasmin had niet op de tijd gelet. Schocking, oder?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef snetje het volgende:
[..]
zal wel weer over het bestellen gaan vermoed ik ... Jasmin wilde vanmiddag niets bestellen want dan kwam er toch weer ruzie van volgens haar ... shag zal ze wel doorgegeven hebben ... en Cos zal wel denken van wat nou! niks bestellen maar ondertussen het bestelde van anderen wel opvreten...
dit speelt al langer zo en zal ook nog wel vaker voorkomen met die 2 ..
ah oke... ik zag alleen het laatste deel..quote:Nee, het ging om het feit dat Jasmin niet goed opgelet bij de WA. Ze moeten allemaal een uur lopen en Jasmin had niet op de tijd gelet. Schocking, oder?
Een asociaal stuk vreten is Cosimo.![]()
skeefgezeiktelavaboquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef DINGSKE het volgende:
van, mijn jasmintje moet die skeefgezeiktelavabo blijven
of zal cosi ff persoonlijk gaan begroeten
Hier is ie: http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1335823264quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:54 schreef Ransjih het volgende:
present![]()
iemand een linkje daluk? om te vvoorkomen dat ik mezelf weer op een herhaling trakteer en dat niet door heb?
Ben er ook weer bij, was wat laat vanavond...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijken niet veel mensen vanavond, wordt steeds minder heb ik het idee ......
Ja, graag, stop zo wel even met posten bij #299.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mag ik zometeen de nieuwe openen??? Dan kan ik de foto in de OP aanpassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |