Hi Barretjequote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaait weer even.. drukke "weekend dag "
Je moet alleen het raam aan de bestuurderskant met rust latenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijd lekker door. En het is ook niet zo dat je boven de 100 langzaam van je stoel aftrilt.
Hallo Hansquote:
Ik ben Hans.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet incrowd hier he..weet ik veel wie Hans is...
ja Hans is Hans..
Daar heb ik niet aangezeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet alleen het raam aan de bestuurderskant met rust laten
quote:
jij toch?quote:
De nieuwe mini is alles behalve miniquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil graag straks een mini of fiat 500
Als vriendliefs auto stuk gaatZijn renault megane coupé van 14 jaar oud
Mag ie mijn auto hebben
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je met een verslag van 750 woorden 5 minuten volpraten?
Hansie Hansiequote:
Daar komt zelfs 30ton vrachtwagen niet bij in de buurt.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier waarschijnlijk wel jaMaar in het treinentopic zijn er meer van die mazzelaars, en dan gaat het nog wel wat verder
Ik wil ook een oude ! En dan opknappen samen met de buurmanquote:
Echt echt echt echt?quote:
jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt kkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je met een verslag van 750 woorden 5 minuten volpraten?
Even bij Trev langs om te oefenen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt kkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |