Pardon?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje is tof en Ian ook, maar die loopt weg als het moeilijk wordt
Veel plezier Heks, ik heb heul geen zin in morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
en ik ga lekker film kijken in bed slaap lekker allemaal en werkse morgen maar weer degene die moeten werken
Verdomme, waar was je nou toen we hier net even diep gingen?quote:
Bezig met dingen die wél belangrijk voor me zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verdomme, waar was je nou toen we hier net even diep gingen?
Dat is wel weer waar. ware het niet dat ik met mijn rug naar het raam zitquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
nog even j a Deisyy je had leuk lang weekend he, maar bedenk maar zo jij hebt het mooiste uitzicht op je werk.
Wij zijn belangrijkquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bezig met dingen die wél belangrijk voor me zijn.
Ach, meneer heeft een levenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bezig met dingen die wél belangrijk voor me zijn.
HOAX, het is een fokkerquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie mogen blij zijn als ik überhaupt tijd heb voor die hele BBQ
Wie doet dat? Ik zou het niet pikkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik word gewoon gepwnt hier door die Blonde.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is dus het moment waarop we collectief zeggen: "Neee, we zijn juist hartstikke blij dat Kally komt!"
Al aangepast:quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, meneer heeft denkt dat hij een leven heeft
quote:
Mooi, dat komt goed uit, want ik negeer de hoekjesmensenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Whatever, ik heb jullie niet nodig om op die BBQ verlegen in een hoekje te zitten omdat ik niet met mensen durf te praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |