quote:Op maandag 13 juni 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun zou een kindje gaan baren van WJ en toen vroeg ik of hij de naam dan wel even wilde pm-en![]()
Er zat niets kwaasd achter, maar mensen met een kwade gedachte zouden er iets vervelends in kunnen zien.
Ja, raar fenomeen is dat somsquote:Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan ook mijn foute denkwijze zijn he, maar ik heb echt het idee dat sommigen alles maar zo negatief mogelijk opvatten.
O doen ze ookquote:Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan ook mijn foute denkwijze zijn he, maar ik heb echt het idee dat sommigen alles maar zo negatief mogelijk opvatten.
Ikquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
en nu klets ik alweer veels teveel wie gaat zich aangesproken voelen
Heks iedereen moet voor zichzelf weten wat hij prijsgeeft over zijn privé.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
en nu klets ik alweer veels teveel wie gaat zich aangesproken voelen
dat zeg ik niet bedoel dat krampachtige gedoe soms de 1 is open en de ander niet maar ach hoe leg ik dat nu weer uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heks iedereen moet voor zichzelf weten wat hij prijsgeeft over zijn privé.
Maar daarmee houd ik dat Libelle Winterdaggedoe wel in stand.quote:
Aan mij weer wel he?quote:
wat is PI en heb het toch maar verwijderd al dat gelul van mij lijkt wel of ik aan de paddestoelen zitquote:
Het is vermoedelijk onomkeerbaar. Ik had even gehoopt op flink wat vers vlees in de SC vanuit die RLS, maar die kwam niet. Daarmee blijft het zoals het was.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarmee houd ik dat Libelle Winterdaggedoe wel in stand.
Mijn PI is nu dat hartje rechts naast mijn post.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is PI en heb het toch maar verwijderd al dat gelul van mij lijkt wel of ik aan de paddestoelen zit
Ik zal je krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
oke weer wat geleerd, zie je nu wel Teun, van FOK leer je ook goede dingen FOK moe ach morgen is het weer over we gaan gezellig BBQ en heb er echt zin in om jullie allemaal te ontmoeten
Ik heb ineens beeld, wij rollebollend door het gras, Teun doe even modder regelenquote:
En vlaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ineens beeld, wij rollebollend door het gras, Teun doe even modder regelen
Bruine bonenquote:
We gaan sowieso toch het eerste half uur lekker met modder gooien?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ineens beeld, wij rollebollend door het gras, Teun doe even modder regelen
Ik gooi niksquote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We gaan sowieso toch het eerste half uur lekker met modder gooien?
Kutzooi dat Pietje niet komt
quote:
dat vind ik echt jammer dat hij niet komtquote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We gaan sowieso toch het eerste half uur lekker met modder gooien?
Kutzooi dat Pietje niet komt
Ik zal jou in die houdgreep nemenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
en ik ga lekker film kijken in bed slaap lekker allemaal en werkse morgen maar weer degene die moeten werken
Pietje is tof en Ian ook, maar die loopt weg als het moeilijk wordtquote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik echt jammer dat hij niet komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |