Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
In het origineel zit dat toch niet? Wellicht kunnen we het effe wegeditten?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers!
Alleen dat gekreun had er voor mij niet bij gehoeven.
Nee zit echt wel in het origineel, helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het origineel zit dat toch niet? Wellicht kunnen we het effe wegeditten?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Guppie wordt nu bijgevoerd met krachtvoer en is straks 2x zo dik. Ziet er dan ook een stuk schoner uit
Kapoen heeft een uur van me af gejat!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
Maar ToT, ga jij nu tot 23 uur, of begint Sinterklaaskapoentje om 22.00?
Als we nou gewoon wat leuks schreeuwen in die microfoon van je over X-Raydio ofzo en dat erin monterenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee zit echt wel in het origineel, helaas.
Oei....quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Guppie wordt nu bijgevoerd met krachtvoer en is straks 2x zo dik. Ziet er dan ook een stuk schoner uit
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Strak plan!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als we nou gewoon wat leuks schreeuwen in die microfoon van je over X-Raydio ofzo en dat erin monteren
Nu kun je weer met een gerust hart shoppen!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo alle kleding is uitgezocht2 vuilniszakken vol voor humana
Zouden ze wel blij zijn met kruisloze slipjes?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo alle kleding is uitgezocht2 vuilniszakken vol voor humana
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zouden ze wel blij zijn met kruisloze slipjes?
Die verven ze stiekemquote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Wat me trouwens opvalt aan nonnen is dat een overgroot deel heeeeel laat of zelfs geen grijze haren krijgt!
Dat zijn hele beste bloemkolenquote:
quote:
Ik hou niet zo van shoppenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu kun je weer met een gerust hart shoppen!
Die heb ik allemaal bewaardquote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zouden ze wel blij zijn met kruisloze slipjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |