Dan moet ik wel de grootste klootzak ever treffen wilt hij dat zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Als dat scheurtje er niet in had gezeten, had je gewoon kunnen reizen en idd kunnen zeggen dat hij spontaan niet meer werkt. Dat komt namelijk nog al eens voor.
Echter als er een scheurtje in zit kan de conducteur zeggen dat het je eigen schuld is en dan kan je wel een probleem krijgen.
IBS![]()
Precies. Zo'n 99% van de conducteurs dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dan moet ik wel de grootste klootzak ever treffen wilt hij dat zeggen
Klopt, maar helaas zitten er soms hondsdolle (wmb) potentiële castraten tussen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dan moet ik wel de grootste klootzak ever treffen wilt hij dat zeggen
Dat dacht ik ook. Maar het punt is dat ze dat ding scannen om te checken of je een week- of weekendov hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ben je student?
Gewoon geen kaartje kopen, OV-kaart meenemen en als ze langskomen is het de eerste keer dat ie het niet doet. En je studentenpas/collegekaart bij je hebben zodat je aan kan tonen dat je student bent, dan kom je er wel onderuit.
Ze scannen dat ding blank-faced, gewoon om te zien wat er op staat en of dat een geldig vervoerbewijs is voor de reis die je op dat moment aan het maken bent. Verder zal het hun een rotzorg wezen of je weekt of weekendt. Geldig vvb =quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar het punt is dat ze dat ding scannen om te checken of je een week- of weekendov hebt.
Volgens mij kijken ze juist wel of je week of weekend hebt, aangezien de meeste studenten niet inchecken (wat ook niet verplicht is).quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze scannen dat ding blank-faced, gewoon om te zien wat er op staat en of dat een geldig vervoerbewijs is voor de reis die je op dat moment aan het maken bent. Verder zal het hun een rotzorg wezen of je weekt of weekendt. Geldig vvb =, anders zijt ge het bokje
Is wel verplichtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze juist wel of je week of weekend hebt, aangezien de meeste studenten niet inchecken (wat ook niet verplicht is).
Ja in de metro en in bussen. Maar het gaat hier over de trein.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope, althans, in de regio Amsterdam niet!
Inchecken altijd verplicht.
Ah ok, wist ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja in de metro en in bussen. Maar het gaat hier over de trein.
Wat? Gaat dat zo makkelijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef Happs het volgende:
In ieder geval altijd zeggen dat je geen ID bij je hebt, dan schrijven ze geen boete uit en wordt je enkel uit de trein gezet bij het eerst volgende station. Kan je ook weer in de eerstvolgende trein stappen.
Tot je net een conducteur treft die ff de pliessie belt dat je geen geldig rijsbewijs hebt en geen ID op zakt hebt...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Moos. het volgende:
Zeggen dat je niet wist werkt meestal, tenminste ik zie vaak zat jochies in de bus die elke dag met dezelfde smoes aankomen dat ze niet wisten dat hij kapot is zodat ze gewoon gratis kunnen doorlopen.
sorry maar rijsbewijs?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot je net een conducteur treft die ff de pliessie belt dat je geen geldig rijsbewijs hebt en geen ID op zakt hebt...
Deze grap heeft mij al ruim 300 euro aan reiskosten gekost, zonder dit vergoedt te krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:18 schreef Wumb0 het volgende:
Dat heb je met die OV-faalkaart... Echt een faalsysteem voor het OV, jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |