nee sorry, als het echt aan is, ga je toch zeker niet ineens verwachten dat de vrouw ook gaat betalen...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Titel zegt genoeg...
Of vind jij dat ieder zijn eigen deel moet betalen?
Ik vind zelf dat de 1e date wel de man moet betalen, om 'status' te krijgen..2e en 3e ook wel eigelijk, pas als het echt 'aan' is, mag de vrouw ook gaan betalen .
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De overheid om voortplanten te bevorderen en zo de vergrijzing tegen te gaan.
Omdat de man de eerste paar keren betaalt, moet hij dat dus voor altijd blijven doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee sorry, als het echt aan is, ga je toch zeker niet ineens verwachten dat de vrouw ook gaat betalen...
Dat is dus echt bullshit. Waarom zou de man alles betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee sorry, als het echt aan is, ga je toch zeker niet ineens verwachten dat de vrouw ook gaat betalen...
dit, maar..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is dus echt bullshit. Waarom zou de man alles betalen?Kom op we leven in 2011.
Tuurlijk wel, betalen hoort bij het 'jagen'. Als je de prooi al gevangen hebt hoef je niet meer te jagenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet, kan aan mij liggen.. Maar ik heb liever dat het supergezellig is en dat het een leuke date is geweest en dat ik (mee)betaalde dan dat hij alles betaalde en het minder geslaagd was..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
dit, maar..
Ik vind mannen die betalen wel vaak leuker/ meer mannelijk overkomen.
Ja, he he, ik heb ook liever dat het gezellig is dan dat het niet gezellig is.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet, kan aan mij liggen.. Maar ik heb liever dat het supergezellig is en dat het een leuke date is geweest en dat ik (mee)betaalde dan dat hij alles betaalde en het minder geslaagd was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |